Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
sszemtelen avatar
Cooley írta:
sszemtelen írta:
Az a helyzet hogy a PC-X rossz CPU-t küldött, én meg nagy sietségemben nem vettem észre, csak telepítés után. Holnap jön a valódi 965-ös, és azért kérdem hogy kell-e telepítenem vajon. 😀

Ja értem. Teljesen felesleges újrarakni emiatt. Én 1055T-ről váltottam FX-8120-ra, de nem raktam újra, és semmi baja.

Rendben, köszönöm a segítséget! 😀
0
0
0
0
Cooley avatar
sszemtelen írta:
Az a helyzet hogy a PC-X rossz CPU-t küldött, én meg nagy sietségemben nem vettem észre, csak telepítés után. Holnap jön a valódi 965-ös, és azért kérdem hogy kell-e telepítenem vajon. 😀

Ja értem. Teljesen felesleges újrarakni emiatt. Én 1055T-ről váltottam FX-8120-ra, de nem raktam újra, és semmi baja.
0
0
0
0
sszemtelen avatar
0
0
0
0
Cooley avatar
sszemtelen írta:
Ismét döntetlen 😃

Amúgy: Phenom II X4 955 >> Phenom II X4 965 BE

A 955 lenne a 965-re cserélve. Win7 64 bit.

Szóval? 😜 😃

Ez most komoly? 955-ről 965-re váltasz? A 2 közt kb 5 gombnyomáskülönbség van a a bios-ban... Felesleges procicsere - pláne ilyen - miatt oprendszert újrarakni, de kevésbé felesleges, mint ez a procicsere...
0
0
0
0
sszemtelen avatar
Ismét döntetlen 😃

Amúgy: Phenom II X4 955 >> Phenom II X4 965 BE

A 955 lenne a 965-re cserélve. Win7 64 bit.

Szóval? 😜 😃
0
0
0
0
Lizard avatar
sszemtelen írta:
Sziasztok!
Kérdésem mind ide, mind a szoftveres részhez tartozik, de itt kérdem meg 😀

Új CPU beszerelése után újra kell-e telepíteni a Win7-et, vagy sem?

A neten megoszlanak erről a vélemények, ezért bátorkodom megkérdezni 😀

Köszönöm! 😀

Szerintem érdemes újrarakni...
0
0
0
0
sszemtelen avatar
Sziasztok!
Kérdésem mind ide, mind a szoftveres részhez tartozik, de itt kérdem meg 😀

Új CPU beszerelése után újra kell-e telepíteni a Win7-et, vagy sem?