Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
zelcsi avatar
pedig ennél aztán tuti hogy nem kéne szaggatnia! a feladatkezelőt nézted?
0
0
0
0
Crytikal avatar
[LINK] Nemtudom, hogy ismered-e ezt a játékot, de ez egy 2D-s játék. Na itt, ha gyorsan használom az egeret, késik, szaggat, laggol...
0
0
0
0
zelcsi avatar
az a játék nem mérvadó sajnos mert csak 1 proci magot használ a játék és még gtx 1060-nal is van akinek be be akad néha!
0
0
0
0
Crytikal avatar
Mielőbb teszteltem a Fifa 16, és a Fifa 17-et és Ultrán( Maximális ) beállításokon szaggatásnélkül ment. Viszont egy "Moba" játékkal már gond van. Alig van 30-40 FPS. (Heroes of the Strom-ról lenne szó. )
0
0
0
0
zelcsi avatar
Crytikal4: sajnos lehet akkor vga vagy vga driver hiba is! + nézd meg a feladatkezelőben hogy nem zabálja e valami a procit meg a ramot!
0
0
0
0
Crytikal avatar
Az egér nem lehet baj, mivel most vettem a klaviatúrát. "Cougar Deathfire Ex" a neve. És nem csak az a baj, hanem, hogy ilyen gépen laggolnak a játékok.
0
0
0
0
zelcsi avatar
Crytikal4: másik egérrel próbáltad már?
0
0
0
0
Crytikal avatar
Újraraktam már eredeti Windows 10-el, 8.1-el és ugyanaz a probléma.
0
0
0
0
zelcsi avatar
Crytikal4: valami fut a háttérben, lehet akár egy vírus is és attól laggolhat.
0
0
0
0
Crytikal avatar
Sziasztok!
Mi baj lehet, hogy szaggat, késik laggol az egér mindenhol ?
0
0
0
0
Athis18 avatar
HAli. 10-15 ezer FT-ig tudtok ajánlani valami használható kormányt? Köszike
0
0
0
0
meszes17 avatar
Helótok...
Lenne egy problémám,éa fogalmam sincs,hogy mitől van...Jó lenne ha tudnátok segiteni... Hálás lennék érte...
Gépemet megnézhetitek a eszköz opciómban...
Legújabb Windows 10-64bites OS-m van legujabb updatekkel...
Feltelepítettem ezeket a játékokat:
Crysis 3,Mafia 3,GTA V,MK XL,Biohazard 7,BF 1,Far Cry Primal,Quantum Break,Rise Of the Tomb Raider.Ezeket.