Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
tothricsi95 avatar
mlan0 írta:
Valaki tudna androidos telefonra órarend alkalmazást??

[url]https://play.google.com/store/apps/details?id=com.gk.Timetable&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5nay5UaW1ldGFibGUiXQ..[/url]
Én ezt használom már régóta, szerintem tökéletes.
0
0
0
0
no avatar
anyu89 írta:
Valaki dobjon egy jó i5+alaplap kombót(játékra szánom). kritériumok sata3x2 RAM DDR3 elég 2/4 slot PCI 3.0/2.0. Max 70k szánok a kettőre együtt. 450W táp bírja el😃

Intel Core i5 3330
MSI Z77A-G43
0
0
0
0
mlan0 avatar
Valaki tudna androidos telefonra órarend alkalmazást??
0
0
0
0
anyu89 avatar
Valaki dobjon egy jó i5+alaplap kombót(játékra szánom). kritériumok sata3x2 RAM DDR3 elég 2/4 slot PCI 3.0/2.0. Max 70k szánok a kettőre együtt. 450W táp bírja el😃
0
0
0
0
The Emptiness avatar
Akkor most sulyra megy? Meg az átvételni vagy mi a franc dijat is ki kell fizetni? De.akkor az nagyon nem érné meg.
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
15s alatt meglett bár ebből 10s ig az oldalt töltött 😃
https://gepigeny.hu/webaruhaz/informations.php#i05
0
0
0
0
The Emptiness avatar
Szaiasztok!

Gondolkodtam keresgedtem. De nem találtam ezel foglalkozo témát. Ugyhogy ha nem baj ide irom.

Na. Az a gond hogy a web áruházbol mwnyi a szálitási dij? mert nem tudom hol va kiirva Miskolcra kellen elhozni. De nem találom hogy mi alapján árazzák.

Kösz előre is. Várom a választ. (PM be is jöhet.)
0
0
0
0
kistiko07a avatar
ricsko1234 írta:
Üdv.
AZ lenne a kérdésem hogy van ez az alaplap :