Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
no avatar
Segítség kellene nekem laptop vételben.
100-110k-ér kellene nekem a lehető legerősebb ami ebből az árból kihozható.
0
0
0
0
Osynho avatar
A tápok ventije mindenképpen lefelé néz, akár felül, akár alul van a házon belül. Felfelé be se tudod tenni, mert általában nem ott vannak a rögzítő csavarok helyei. Nem tudom miért gondoltad, hogy "beszorul" a ház tetejéhez. 😀
0
0
0
0
The Emptiness avatar
looserking írta:
őő fent ? az ilyen táp nem úgy van h felső táposban lefelé néz alsó táposban felfelé ? :D

:'( Ugye most em azt akarod mondani hogy forditva is rakhatom a tápot?!?! Vagyis a venti alul legyen fejel lefele. Mert ha igen akkor mwgyek péknek éz az infot ott hagyom.
0
0
0
0
The Emptiness avatar
Juj emberek!!! Mkst jutott eszembe hogy a gépházba a táphely felül van és az uj tápon fent lesz a venti. (nem fog szellözni mert a fedlapnak fog szorulni a táp teteje.
Most mit csináljak?!?! Ilyenkor mi a megoldás?
0
0
0
0
V1VOnX avatar
Kmisi99 írta:
Az meglehetősen vérszegény pendrive sebességben. Lehet az a baja. Gondolom ami filmet nézni akarsz annak nagyobb sebesség kell de nem feltétlen ez a baj. Próbálj valami gagyiminőségű avit rárakni azt viszi e.

Prohardveren írták , hogy át kell formázni ami már megvolt NTFS-be , azt írták akkor a pendrive gagyi, vagy esetleg neten olvastam, hogy 2.0 sebességre kell rakni a pendrivot.Na m1.Gagyi minőségű alatt mit értesz?Próbáltam mindent , divx, avi, blue-ray, stb.
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
Hát az fura akkor nem igazán tudom mi lehet a gond. Ha a régit visszarakja minden jó? Amúgy azaz a gts250 nem sokat ér az gyakorlatilag egy átnevezett 8800gtx szóval alig lett csak jobb. Hiába jóval újabb az nvidia szeret így köcsögösködni.
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
Valószínű nem dugta rá a +6pines tápcsatlakozót.
0
0
0
0
zsolty87 avatar