Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
henrYGameplaYHD avatar
akkor nekem jó netem van, mert a speedtest 14 megát ír és 1,7mb/s el töltök. 😆
0
0
0
0
nyozo avatar
Üdv! lenne egy olyan kérdésem hogy registryből hogy tudom kitörölni a bfbc2-nek a cuccait?
0
0
0
0
Csikinelli avatar
TaylorXIII írta:
Csikinelli írta:
Üdv
Lenne 1 kérdésem de nem tudom hova írhatnám de viszont sürgős lenne.
Pr Telecom-nál van internetünk. 6mbps. a garantált sávszélesség 700kb ha jól emlékszem , de az elmúlt pár napban még az 50kb/s et sem éri el laggolok mint a szemét egyszerűen használhatatlan.
Ötletek?

Ha 6 Mbites net akkor kétlem, hogy garantált 700KB/s. Egyáltalán most bitre vagy bájtra gondoltál? Pl T-Homenál én példámmal élve. 15Mbit/s a letöltés de garantált csak 1,5MBit. De megjegyzem még sosem volt kevesebb. Nem megfelelő sávszélesség a kábel miatt is lehet. Szolgáltatót hívd fel mond el mi a panaszod. Ők meg megnézik elegendő erősségű-e a jel ami hozzád megy s ha ott oké minden akkor meg kijönnek s kivizsgálják az ügyet mivel akkor nálatok lesz a probléma.

oké köszi
0
0
0
0
mlan0 avatar
miért nem tudom telepiteni a Dead Island magyarositását? azt írja ki hogy nincs telepitve a játék (de pedig telepitve van)
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
Csikinelli írta:
Üdv
Pr Telecom-nál van internetünk. 6mbps. a garantált sávszélesség 700kb ha jól emlékszem , de az elmúlt pár napban még az 50kb/s et sem éri el laggolok mint a szemét egyszerűen használhatatlan.
Ötletek?