Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
mlan0 avatar
Nem tudom hova kéne írni.. 😀
0
0
0
0
rafferd avatar
mlan0 írta:
VAN ONLINE TV2?? HA IGEN AKKOR HOL??

Remek helyen tetted fel kérdésed...
0
0
0
0
mlan0 avatar
VAN ONLINE TV2?? HA IGEN AKKOR HOL??
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
oddworld30 írta:
Sziasztok tudna valaki segiteni? valamitöl akad minden game joformán a gépemen, amik gt440-el tökéletesen mentek azok is, újra tettem a win7-et, de a hiba ugyanúgy fennt áll. mi lehet a probléma??
gépem: i3-2100, 3,10 ghz, 8 gb kingstone ddr 3, hd7770 1 gb ddr5-ös vidikari,
táp: fps hexa 500 w.. nemtom mi tévő legyek.. valaki tud seguteni megköszönönném..
ezen gépem mw3, mw2 is akad, amit eddig megnéztem.... nem támogatná vidikarimat ezek gamek??

12.10-es driver van fenn neked? Vagy 12.11?
0
0
0
0
no avatar
Sziasztok tudna valaki segiteni? valamitöl akad minden game joformán a gépemen, amik gt440-el tökéletesen mentek azok is, újra tettem a win7-et, de a hiba ugyanúgy fennt áll. mi lehet a probléma??
gépem: i3-2100, 3,10 ghz, 8 gb kingstone ddr 3, hd7770 1 gb ddr5-ös vidikari,
táp: fps hexa 500 w.. nemtom mi tévő legyek.. valaki tud seguteni megköszönönném..
ezen gépem mw3, mw2 is akad, amit eddig megnéztem.... nem támogatná vidikarimat ezek gamek??
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
GokuTM írta:
TaylorXIII írta:
GokuTM írta:
Igen, közben művelődtem és a TV antenna a Koaxiális kábel. 😃
A T-Homeoson nincs olyan.

Akkor gáz van😃 AKkor nem tudom😃 Router kéne nem modem.

Jah, csak ez ingyen volt. Megért egy próbát 😃