Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
TaylorXIII avatar
Játék közben nézd. Menüben van, hogy lekapcsol üresjáratba. Most akkora fáradtság lenne belépni a játékba? Hát kész.....
0
0
0
0
no avatar
na elniditottam egy gamet,
gpu 300 mhz, mem 150 mhz.. ez jo??
mármint addig inditottam el hogy a medal of honor menüje beugrott de már lilán irta bal oldalt..
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
oddworld30 írta:
amit kültél linket az a kompostor csak?.. aftert nem találom... kompostoron belül ilyen beálitásokat nem találok...

2 fájl van benne egyik kombustor másik az afterburner neked az utóbbi kell ott keresd. A piros vonalakat meg fogalmam sincs honnan szedted. Minden zöld abban a progiban maximum a számok pirosak egy két helyen.
0
0
0
0
no avatar
amit kültél linket az a kompostor csak?.. aftert nem találom... kompostoron belül ilyen beálitásokat nem találok...
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
oddworld30 írta:
azt hol kell bejelölni😀?

Settings-->Monitoring. Itt lenn amit akarsz, hogy megjelenjen legyen bepipálva az adott sornál, hogy show on onscreen display s ekkor az adott sorban meg fog jelenni h in OSD. Corelclockot, memory clockot és frameratet rakd be.
0
0
0
0
no avatar
azt hol kell bejelölni😀?
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
oddworld30 írta:
csak simán beléptem progiba elniditottam egy játékot de semmi nem jelent meg..
Tempnél látok vagy minél piros vonalat 28*C, amugy run stress testre mentem gpu load 99% gpu temp 45% és kkiirva 1000 mhz, 1120 mhz.. mind két adat stimmel...

Az a kombustor. Játékon belül pedig kéne írnia. De lehetséges, hogy nincs alapból bejelölve a monitoring. ha nincs akkor állítsd be.
0
0
0
0
no avatar
csak simán beléptem progiba elniditottam egy játékot de semmi nem jelent meg..