Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
no avatar
molfer98 írta:
A 8800gt (vagy gtx most nemtudom pontosan.) 512mb mennyivel erősebb egy gt 120 1gb-nál?
Hát azt jó lenne tudni pontosan, mert van 3 féle 8800. A 8800Gt, 8800GTX, 8800 Ultra. Ultra a legerősebb, aztán GTX aztán GT
0
0
0
0
Chuck avatar
molfer98 írta:
A 8800gt (vagy gtx most nemtudom pontosan.) 512mb mennyivel erősebb egy gt 120 1gb-nál?

a 8800gtx jóval erősebb nála! a 8800gt-vel kb egy szint, kicsit erősebb a GT120nál!
9600GSO-ból lett a GT120, a 9600GSO pedig a 8800GS-ből lett!

kb 9600GT szintjén van a GT120 ha GDDR3 as és 256Bites! nem valami butított verzió!
0
0
0
0
molfer98 avatar
0
0
0
0
alex13 avatar
bobekrisz írta:
Azt azért írtam, mert nem szeretem az ilyen beszólókat, hogy "kis pöcs 16 éves" 😆

Én úgy vagyok vele, hogy minek tagadjam le, inkább akkor mondják azt, hogy "kis pöcs 16 éves" minthogy írjak valami fake életkort. 😜

alex13 írta:
A Toshiba megbízható márka a videokameráknál?

Valaki nem tudja?
0
0
0
0
Megaisten avatar
bobekrisz írta:
Azt azért írtam, mert nem szeretem az ilyen beszólókat, hogy "kis pöcs 16 éves" 😆
AHA. válaszom az elözö kérdésedre hogy, lenne talán de nagy felelősség ezt csinálni.Tudom mert ezt csinálom ha megnézed a profilomat.
0
0
0
0
bobekrisz avatar
Az lehet, de kit érdekel😆
0
0
0
0
no avatar
bobekrisz írta:

Ezután "hazudós kis pöcs" lexel ! 😆
0
0
0
0
bobekrisz avatar
0
0
0
0
Megaisten avatar
bobekrisz írta:
Sziasztok!
Olyan ötletem támadt, hogy asztali gépeket tisztítanák 1000 forintért hozzá nem értöknek.
Az a kérdésem, hogy ez menne-e, lenne rá e kereslet. 16 éves vagyok aztán egy kis zsebpénz nem ártana 😀
Ez jó...😆 most 21.-vagy 16.éves vagy.😆
0
0
0
0
bobekrisz avatar
Sziasztok!
Olyan ötletem támadt, hogy asztali gépeket tisztítanák 1000 forintért hozzá nem értöknek.