Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
sszemtelen avatar
Köszönöm a válaszokat..akkor sajnos ez kimarad..
1 db 4pin-es csati van, az is a CPU ventilátoré..Akkor így jártam..😃

köszi!

up:
hopp, találtam egy másik 4-tűs-et is, rádugom, kipróbálom 😃

up#2:
A SpeedFan már nem "aux" ventiként ismeri fel, hanem "Sys"-ként. De így sem szabályozza, szóval akkor valószínű a ventilátor túl régi ahhoz hogy szabályozható legyen 😃
0
0
0
0
Megaisten avatar
Reincarnation írta:
sszemtelen írta:
sszemtelen írta:
Sziasztok!

Lenne egy kérdésem ventilátor ügyben...😀

A lényeg, bekötöttem egy ventilátort a gép hátsó részébe, és szeretném azt szabályozni. (3 tűs csatlakozó)

A SpeedFan nevezetű progi sajnos nem tudja (vagy nem akarja) elvégezni a feladatot..😃

Azt szeretném elérni hogy amíg a gépen csak net fut, addig a lehető legkisebb fordulaton forogjon, majd ha játszani akarok, akkor egyszerűen felpörgetni hogy elszívja a CPU venti által kiküldött meleg levegőt..

Megoldható ez más módszerrel, mint hogy minden alkalommal kilépjek a BIOS-ba, és ott állítsam a fordulatát?

Köszönöm a válaszokat! 😀

Szerintetek? 😀

Hali
tudtommal a ventilátor sebesség szabályzásához 4pin-es csati kell szóval ebből kifolyólag be kell szerezned egy másik ventilátort😀
Nem kell beszerezni mert ugyan ugy rálehet rakni és szabályozni.
0
0
0
0
no avatar
sszemtelen írta:
sszemtelen írta:
Sziasztok!

A lényeg, bekötöttem egy ventilátort a gép hátsó részébe, és szeretném azt szabályozni. (3 tűs csatlakozó)

A SpeedFan nevezetű progi sajnos nem tudja (vagy nem akarja) elvégezni a feladatot..😃

Azt szeretném elérni hogy amíg a gépen csak net fut, addig a lehető legkisebb fordulaton forogjon, majd ha játszani akarok, akkor egyszerűen felpörgetni hogy elszívja a CPU venti által kiküldött meleg levegőt..