Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Thomech avatar
+1 tőlem is a Geil Dragon-nak
A Kingmax hát eddig nem volt vele semm bajom de pont most döglött be az egyik DDR3 1333MHz es ramom. Úgy hogy többet én sem veszek. De szerintem akkor is a legmegfizethetőbb és mégis jó az a Kingston! 😃
0
0
0
0
no avatar
Superlompos írta:
Ha csak 3 pines csatlakozásúak azok a ventik, akkor nem tudom változtatni a forgási sebességet. Legalábbis szoftveresen tuti nem tudod.

jaj,akkor ez azert lehet.erre nem is gondoltam.akkor csak ugy tudnam megoldani,ha vennek olyan tekerot,vagy mi az,amivel tudom szabalyozni a ventillatorokat,igaz?
0
0
0
0
ors11 avatar
Lizard írta:
Ducky írta:
Lizard írta:
Devis írta:
ors11 írta:
Sűrgős!!!

Ezekrőla Ram-okól mit gondoltok?

Exceleram 8GB Kit 2x4GB DDR3 1333MHz 1.5v Peewee

Kingmax 8GB DDR3 1333MHz

Zeppelin 8GB kit 2x4GB DDR3 1333Mhz Dual Channel

Geil Dragon 8GB Kit 2x4GB DDR3 1333MHz CL9 Retail

Melyiket vegyem?

+1 Geil Dragon

A Kingmax is jó 😀

Ez igy van,de ha már a felsoroltak között ott a Geil akkor már inkább az!😉

Most látom mit írtatok.....ezek szerint jól döntöttem 😆
Amúgy egy 1920x1080-as felbontású 22"-os Philips vagy Samsung képernyő megére újan 35k-t?
0
0
0
0
Devis avatar
kingmax azért annyira nem jó... tápok között a codegen lehetne
0
0
0
0
Lizard avatar
Ducky írta:
Lizard írta:
Devis írta:
ors11 írta:
Sűrgős!!!

Kingmax 8GB DDR3 1333MHz

Melyiket vegyem?

+1 Geil Dragon

A Kingmax is jó 😀

Ez igy van,de ha már a felsoroltak között ott a Geil akkor már inkább az!😉
0
0
0
0
Ducky avatar
Lizard írta:
Devis írta:
ors11 írta:
Sűrgős!!!

Kingmax 8GB DDR3 1333MHz

Melyiket vegyem?

+1 Geil Dragon

A Kingmax is jó 😀
0
0
0
0
Lizard avatar
Devis írta:
ors11 írta:
Sűrgős!!!

Kingmax 8GB DDR3 1333MHz

Melyiket vegyem?

+1 Geil Dragon
0
0
0
0
Devis avatar
ors11 írta:
Sűrgős!!!