Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
TaylorXIII avatar
ors11 írta:
TaylorXIII írta:
ors11 írta:
Osynho írta:
Megrendelted és utána kérdezel rá, hogy jó táp-e? 😃 Zsír. Ha azt mondja valaki, hogy nem, akkor kidobod? 😃

Régebb is rákérdztem de csak negatív válasz jött rá 😉 Na de mind1 ejsz az a 400W elég lessz neki 😜

Azt a tesztet olvastad amit linkeltem?

lényeg,hogy bírni fogja...és nem sül ki (remélem 😜)

Akkor ezt igennek veszem.
0
0
0
0
ors11 avatar
TaylorXIII írta:
ors11 írta:
Osynho írta:
Megrendelted és utána kérdezel rá, hogy jó táp-e? 😃 Zsír. Ha azt mondja valaki, hogy nem, akkor kidobod? 😃

Régebb is rákérdztem de csak negatív válasz jött rá 😉 Na de mind1 ejsz az a 400W elég lessz neki 😜

lényeg,hogy bírni fogja...és nem sül ki (remélem 😜)
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
ors11 írta:
Osynho írta:

0
0
0
0
ors11 avatar
Osynho írta:
de csak negatív válasz jött rá

De azért megrendelted. Szép! 😆

Olvastam egy tesztet...meg a haverom aszonta nem rossz 😆

Amúgy itt meg miafax van?

[LINK]

Aztán elindítottam,de megint leált...
0
0
0
0
Osynho avatar
de csak negatív válasz jött rá

De azért megrendelted. Szép! 😆
0
0
0
0
ors11 avatar
Osynho írta:

0
0
0
0
TaylorXIII avatar
oddworld30 írta:
nemtom, de annál lesem mértem tényleg, mw2.nél sem.. amit irtam hogy drit maxon 54-52 az jó amugy???

szerintem jó. Szerinted rossz?
azokat a beállításokat szerintem hagyjad. ha érdekel olvass utánuk.
0
0
0
0
no avatar
kiegyensulyozott beálitás legyen 3d beálitásoknál vagy mi a legjobb sztetek??😀panelnál..
0
0
0
0
no avatar
nemtom, de annál lesem mértem tényleg, mw2.nél sem.. amit irtam hogy drit maxon 54-52 az jó amugy???
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
oddworld30 írta:
TaylorXIII írta:
oddworld30 írta:
1440*900-on vok, legujabb driver van fönnt, nem béta.. ultrán pl a dirt show pl 54 fps.. i3-al, hd7770-el...