Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Krissz avatar
bszilvagyi: Naah, zsiir 😃 Tudnál nekem véleményt mondani erről?
[LINK]
TV kell igazából, de ha már monitor is egybe miért ne? 😃 Mert ettől drágább nem menne, de olcsóbbak meg ratyik, sztem ez jóválasztás lenne
0
0
0
0
Manyik75 avatar
Én nem költenék ilyen átalakítóra.....
Inkább eladnám a meglévő monitort és azt a +3-6ezret bele invesztálnám egy HDMI-s használt monitorba.
15-20k körül már 22'-es IPS-es monitort lehet venni.
0
0
0
0
hashimoto avatar
Szerintem tökmindegy hol veszed, ugyanazt kapod, a garancia is ugyanúgy van.
Én a mostani monitoromat az Aqua-nál vettem, webshop-ból. 😃
0
0
0
0
Krissz avatar
Srácok, ti vennétek/megéri venni monitort, online webáruházban?
pl.: emagon van egy Samsung monitor(TV is egyben) és jó ötlwt szerintetek ott megrendelni, minthogy bemenni személyesen egy BestByte üzletbe pl és ott venni egy hasonló árkategóriában levő noname TV-t?
Vagy teljesen jó a webshop is?
A garanciális okok miatt félek picit csak

Mi a véleményetek?

Mert ez a Samsung TV most ott akciós is, meg máshol üzletbe nemtaláltunk ennyi pénzért ilyen jó tulajdonságokkal rendelkező eszközt.

Köszii
0
0
0
0
Yezi_ avatar
Olyat vegyél ami USB-ről táplálható.

Ezt ajánlom elolvasásra.
[LINK]
0
0
0
0
csuz-li avatar
Kyp88: Ezért ne vegyél új monitort. Persze nem ugyan az HDMI-n, vagy DVI-on kiküldeni egy jelet, mint D-SUB-on, de a különbség elég kicsi; inkább csak mérhető, mintsem látható. Szóval teljesen mindegy. Átalakítót amúgy is venni kell, majd az eldönti, hogy mit kapsz normális árban, hogy melyik kimenetre teszed. A HDMI és a DVI között ilyen szempontból már nincs különbség.
0
0
0
0
roba1996 avatar
Melyik alaplap jobb GIGABYTE GA-B75M-D2V vagy Asus H61M-K ?
0
0
0
0
hashimoto avatar
Nekem G27-em van, avval tökéletes.