Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
no avatar
alex1997 írta:
Sziasztok! Most nézegettem az Aidába a monitorom [url]https://www.google.hu/search?hl=hu&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1920&bih=979&q=Samsung+SyncMaster+B2330H%2FB2330HF+%28Analog%29&oq=Samsung+SyncMaster+B2330H%2FB2330HF+%28Analog%29&gs_l=img.3...1602.1602.0.2420.1.1.0.0.0.0.488.488.4-1.1.0...0.0...1ac.1.2.img.7YwTyXqQj24#imgrc=1AxnBZxgjDiiUM%3A%3BJqSLMPuTdlYhUM%3Bhttp%253A%252F%252Fecx.images-amazon.com%252Fimages%252FI%252F31nl4rqRVlL._SL500_AA300_.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.amazon.de%252FSamsung-B2330HD-Zoll-Display-LCD-Fernseher%252Fdp%252FB0042RU840%3B300%3B300[/url]

És moost az hogy analóg az mit is jelent? + ezeket az újabb FULL HD LCD Monotorokat le lehet illetve kell mágnesezni? És kb meddig bírják szerintetek ezez? Mert ösze visza halom hogy annek 2 év alatt ment tönkre amannak meg 2 hónap alatt a 3. nak meg 100 éve megvan a FULL HD Monitor (a 100 év csak költői túlzás)

Kösz előre is (Nem Sürgős)

Jól bírják, persze vannak kivételek, és szerencsétlen emberek.😜
Jelenlegei monitorom 4 éves, ebből 3 év tömény üzemidő.😆
0
0
0
0
The Emptiness avatar
Sziasztok! Most nézegettem az Aidába a monitorom [url]https://www.google.hu/search?hl=hu&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1920&bih=979&q=Samsung+SyncMaster+B2330H%2FB2330HF+%28Analog%29&oq=Samsung+SyncMaster+B2330H%2FB2330HF+%28Analog%29&gs_l=img.3...1602.1602.0.2420.1.1.0.0.0.0.488.488.4-1.1.0...0.0...1ac.1.2.img.7YwTyXqQj24#imgrc=1AxnBZxgjDiiUM%3A%3BJqSLMPuTdlYhUM%3Bhttp%253A%252F%252Fecx.images-amazon.com%252Fimages%252FI%252F31nl4rqRVlL._SL500_AA300_.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.amazon.de%252FSamsung-B2330HD-Zoll-Display-LCD-Fernseher%252Fdp%252FB0042RU840%3B300%3B300[/url]