Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
humerot avatar
Synda Rebirth : akinek bírja a gépe 😃
0
0
0
0
no avatar
robinho89 írta:
Ti hogyan játszanátok a helyemben? Az újabb játékokra céloztam! 😃

1440x900 felbontás, csutka grafikai beállítás
vagy
1920x1080 felbontás, közepes grafikai beállítás

Szerintetek, hogyan jobb?

1920x1080 "csutka" grafika.😆
0
0
0
0
Halamadrid0827 avatar
Ti hogyan játszanátok a helyemben? Az újabb játékokra céloztam! 😃

1440x900 felbontás, csutka grafikai beállítás
vagy
1920x1080 felbontás, közepes grafikai beállítás

Szerintetek, hogyan jobb?
0
0
0
0
GAMER2 avatar
Sziasztok! Haverom áthozta az Asus K53SD típusú laposát, hogy rakjam neki újra, mert már nagyon lassú volt szegény 😕 Fel is toltam, ment minden szépen, aztán kidob az asztalon és látom hogy a hálózat ikon mellett megjelent egy kis piros x betű. Ez uye azt jelenti, hogy nem lát kapcsolatot. A tesóm laposán ilyet csak akkor dob ki, ha ki van kapcsolva a wifi adapter.Eszközkezelőben néztem, felkiáltójel van a háló adapter mellett, ugyanis nem talált drivert hozzá a winfos. Én leszedtem a gyártó oldaláról a megfelelő verziót, restart után ugyan úgy maradt az egész cucc 😠 Ilyennel még sose találkoztam, mindenki azt mondta hogy csakis driver baja lehet, más nagyon ritkán romolhat el. Aztán már leszedtem minden kezelési könyvet stb., amiben azt írja hogy Fn+F2-vel kell bekapcsolni magát a wifi adaptert. Nah már kezdtem örülni, hogy csak én voltam ilyen sötét, gyorsan benyomom a kombinációt, de arra se reagált a gép 😶 Most már teljesen tanácstalan vagyok, miközben a srác már b*sztat, hogy azonnal kellene neki a gép. Ezelőtt minden faxán működött vele, és azt mondta hogy nem kellett semmit se állítani rajta egyből működött vele a net.
Kérlek segítsetek, nagyon fontos lenne! 😉
0
0
0
0
no avatar