Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
mlan0 avatar
-Norbi- írta:
mlan0 írta:
-Norbi- írta:
mlan0 írta:
Hogyan rendeljek online telefont a telenornál ha nincsen jogsim se útlevelem?? 😀

Feltételezem van anyád vagy apád...vagy nagyanyád, nagyapád stb.

Azoknak se nincs.. 😞 😆

Hát az akkor ciki...
Így vagy bebattyogsz egy Telenor üzletbe, vagy megrendeled telefonon.

Ha felhínám a központot akkor jó lenne? 😀
0
0
0
0
niteforce avatar
mlan0 írta:
-Norbi- írta:
mlan0 írta:
Hogyan rendeljek online telefont a telenornál ha nincsen jogsim se útlevelem?? 😀

Azoknak se nincs.. 😞 😆

gondolom azért személyi van... Nem is értem minek kéne jogsi vagy útlevél hozzá. Olyan mint bármelyik másik csomag. A futár kihozza, aláírod, kifizeted, és kész. Egyébként milyen telefont akarsz venni?
0
0
0
0
-Norbi- avatar
mlan0 írta:
-Norbi- írta:
mlan0 írta:

Azoknak se nincs.. 😞 😆

Hát az akkor ciki...
Így vagy bebattyogsz egy Telenor üzletbe, vagy megrendeled telefonon.
0
0
0
0
mlan0 avatar
-Norbi- írta:
mlan0 írta:

Azoknak se nincs.. 😞 😆
0
0
0
0
-Norbi- avatar
mlan0 írta:

0
0
0
0
mlan0 avatar
0
0
0
0
sneakers avatar
COD Bo2.nél amikor crackelem a buddha.dll-t nem engedi átmásolni mert nem rendelkezek felhasználói jogosultsággal. Hogyan tudom ezt megcsinálni?
0
0
0
0
apetit1989 avatar
alex1997 írta:
alex13 írta:
apetit1989 írta:
Sehogy

Ty, én is így tudtam... 😃

én meg nem ;-)

Honnan veszed ezt a marhaságot. Linket, vagy valamit tegyél ki.
0
0
0
0
NTSC Jani avatar
Nehezen lenne elképzelhető, hogy 5400-as tudjon 7200-asként működni. Így magukkal szúrnának ki a gyártók.
0
0
0
0
The Emptiness avatar
alex13 írta:
apetit1989 írta:
Sehogy

Ty, én is így tudtam... :D

én meg nem ;-)
0
0
0
0
alex13 avatar
apetit1989 írta:
Sehogy

Ty, én is így tudtam... 😃
0
0
0
0
The Emptiness avatar
alex13 írta:
alex1997 írta:
levi27 írta:
alex13 írta: