Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
-Norbi- avatar
mlan0 írta:
Valaki tud a facebook texasholem pokerhez csalást?? 😀 fontos lenne. 😃

Ember, hogy Te Non-Stop Hack-eket és csalásokat kéregetsz itt...
Mikor csinálnak már veled valamit, nem értem...
0
0
0
0
mlan0 avatar
Valaki tud a facebook texasholem pokerhez csalást?? 😀 fontos lenne. 😃
0
0
0
0
Ferrari056 avatar
Ez pontosan mire jó (HyperTransport™ 1.0 based system bus) ?
Nekem sajnos csak 1.0 van 😕
0
0
0
0
Devis avatar
persze h lehet kapni átalakítót. 4-500 ft kb
0
0
0
0
nyozo avatar
Üdv! szemezgetek egy ilyen lap megvásárlásával "Asus Maximus Formula (Special Edition)" de az a gáz hogy nincs rajta ps/2 egér foglalat. Valami átalakító vagy valami van amivel megtudom oldani?
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
Igen teljesen érthető, hogy kis OCval lehagyja. Alig lassabb nála egyébként is. Leírtam szépen hosszan de frissített az oldal és nem mentettem szóval mégegyszer én le nem írom.
0
0
0
0
Warrior1001HD avatar
fuvi írta:
BF3ban 7870 GHz is jól teljesít, nekem multiplayerben ultra beállításnál 60fps körül van,van amikor 70.

azt tudom hogy 65-70 FPS maxon de kiadtak egy olyan 7870-t ami igazábol 7950 csak le van tíltva pár dologPL 3GB helyett 2GBvan beneSTB
ezt "7930" is nevezik😃 Thiati LE a GPU neve(ezeket tegnap találtam róla😆😉
de arra lenék kíváncsi hogy a 7870 WITH BOOST "7930" mennyivel gyorsabb egy sima 7870 mert találtam egy képet amin egy kis OC-val 7950 odahagyta😆 (bocs a hibákért gyorasan írtam😆😉
0
0
0
0
-Norbi- avatar
Ferrari056 írta:
nokiacsabika írta:
Ferrari056 írta:
Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy a jelenlegi alaplapom csak ezt támogatja: HyperTransport™ 1.0 based system bus, de az újabbakon/erősebb lapokon már 3.0
Ez teljesítményre nézve jelentő vagy nem mérvadó, hogy nekem csak 1.0-át támogat ?