Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
TaylorXIII avatar
Feki1991 írta:
adott egy AC Freezer Xtreme Rev.2 hűtő ami kompatibilis AM3/+, LGA 775/1366/1156asos socketokkal s arra lennék kíváncsi fel-e pakolható 1155-ös socketra...vagy módosították a tartó keretet?

[LINK]
0
0
0
0
tomithc avatar
Synda Rebirth írta:
tomithc írta:
Sziasztok! Tegnap szereztem be egy vtx 7870-et és egy x4 phenom 965 be-t. Kérdés az lenne, hogy a "raktáron" lévő 450-es chieftec, elég lesz e hozzájuk? Fórumokon elég, viszont a vidikártya dobozára 500w-ot gányoltak..Köszi előre is!

Bőven, még túlhajtás is belefér.

Rendben köszönöm, megnyugodtam. 😀
0
0
0
0
Feki1991 avatar
adott egy AC Freezer Xtreme Rev.2 hűtő ami kompatibilis AM3/+, LGA 775/1366/1156asos socketokkal s arra lennék kíváncsi fel-e pakolható 1155-ös socketra...vagy módosították a tartó keretet?
0
0
0
0
alex13 avatar
DCMAN írta:
Sony Vegas pro jobb

Hát az nekem nem jött be, egyszer leszedtem, de szerintem az Adobe-s programokkal jobbak, bár olyan sokat még nem használtam, csak Photoshop-ot (de azt mostanáig), meg régebben After Effects-et.

Azért is ez a 2 közül, kéne valamelyik, de igazán egyiket sem ismerem :/
0
0
0
0
alex13 avatar
Melyik program jobb több videó összevágásához, és különböző effektekkel hozzáadásához ezek közül:

Adobe Premiere Elements 11

Adobe Premiere Pro CS 6

Vagy sok különbség nincs közöttük?

Ahogy láttam a photoshop-nak is van Elements-es verziója, ezek mire jók?
0
0
0
0
no avatar
tomithc írta:
Sziasztok! Tegnap szereztem be egy vtx 7870-et és egy x4 phenom 965 be-t. Kérdés az lenne, hogy a "raktáron" lévő 450-es chieftec, elég lesz e hozzájuk? Fórumokon elég, viszont a vidikártya dobozára 500w-ot gányoltak..Köszi előre is!

Bőven, még túlhajtás is belefér.
0
0
0
0
tomithc avatar
0
0
0
0
ttihi17 avatar