Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
ors11 avatar
csuz-li: Hát eddig nem kapcsolt ki szóval reménykedem,hogy akkor ez a baj 😀 s mivel még bekapcsol így maximum anyit teszek,hogy mikor kikapcsolom akkor hátul a tápegységnél is kikapcsolom s annyi 😃 nem nagyon van fölösleges pénzem most erre,s ha csak ennyi a nagy probléma akkor nem gond 😃 eddig se használtam soha a főkapcsolót s alatta reset gombot a kikapcsolásra 😀😉
0
0
0
0
csuz-li avatar
ors11: természetesen be tudod kapcsolni. Ez a beállítás csupán arra vonatkozik, hogy ha már megy a gép, akkor mi történjen a főkapcsoló gomb megnyomásakor.
Viszont ettől még ugye nem oldódik meg a random bekapcsolás gondod, mivel valószínűleg maga a kapcsoló lett rossz. (az is lehet, hogy csak elkoszolódott és nem megy fel rendesen?) Szóval, ha beigazolódik, hogy rossz a kapcsoló, akkor el kellene vinni valakihez, aki tud rá tenni egy másik főkapcsolót. (vagy lecseréled a házat egy olyanra, amin jó a kapcsoló, de az ugye a drágábbik megoldás.)
0
0
0
0
ors11 avatar
csuz-li: Kikapcsoltam őket,és eddig még semmi nem történt,szóval reménykedem 😃 Viszont egy buta kérdés...hogyha ezeket kikapcsolom akkor a gépet be tudom majd kapcsolni a gombal,vagy ez arra is kihatással van(vagy csak az éber állapotra hat, ami annyit tesz,hogy a számítógépen tudom shut down-olni vagy újraindítani,ahogyan eddig is tettem)?
0
0
0
0
csuz-li avatar
ors11: Nincs valami gondod magával a bekapcsoló gombbal? Próbáld meg, hogy a Vezérlőpult\Hardver és hang\Energiagazdálkodási lehetőségek\Rendszerbeállítások -nál a főkapcsolót átállítod a "Nincs művelet"-re. Ha így is kikapcsol menet közben, akkor valószínűleg nem a gomb a ludas.
0
0
0
0
DJ Anonymus NH4SCN avatar
Köszönöm a válaszokat! 😀
0
0
0
0
ors11 avatar