Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
The Emptiness avatar
Sziasztok!

Apám szeretne olcso használt laptopot venni (30 ezer FT ért 😆 ) és az lenne a lényeg hogy ezért milyen vasat kapok?? (csak netre kellene)
0
0
0
0
DeanRain avatar
Synda Rebirth írta:
DeanRain írta:
Sziasztok!
Látom,hogy nincs az SSD-ről fórumtéma még.Jó lenne nyitni egyet!
Azzal kapcsolatban lenne kérdésem.
Én nem tudok nyitni,vagy nem látom hol lehetne.Lehet csak staf tud.
A lényeg,hogy felraktam újra a rendszert SSD-re(win8 Pro)..mindent beállítottam ahogy azt tanítják(AHCI módban)...visszadugtam a HDD-t is..de ezt is AHCI módban érzékeli.Ez gond,vagy nem gond? BIOS-ban nem lehet külön beállítani,hogy az SSD maradjon AHCI-ben,míg a HDD IDE módban.Nem tudom,hogy ez így jó,vagy valahogy még is belehet,illetve át kell állítani a HDD módját rég bevált IDE-re!
Másik kérdésem Win8 as lenne,de azt már nem itt teszem fel.

Szia DeanRain

Rég olvastalak.😀

https://gepigeny.hu/forum/viewthread.php?thread_…ad_id=1276
😆

Szia Synda😀

Ezt láttam,de nem venni akarok 😆
Jó lenne egy SSD-ről minden topik😊
Mindegy!Ha már itt kérdeztem ide várom a válaszokat!😀
Voltam én,csak ritkán írok be!Távolról nézem a vitákat!😊
Most kissé szünetel a játszadozás...a gamepadom nem jó(RT,LT gombok),az egerem is szar(egy klikkre háromszor ugrik fel az ablak pl.)..így nehéz lenne játszani😀
Ha már nem játszok,gondoltam kipróbálom a winfos 8 at😀
0
0
0
0
no avatar
DeanRain írta:
Sziasztok!
A lényeg,hogy felraktam újra a rendszert SSD-re(win8 Pro)..mindent beállítottam ahogy azt tanítják(AHCI módban)...visszadugtam a HDD-t is..de ezt is AHCI módban érzékeli.Ez gond,vagy nem gond? BIOS-ban nem lehet külön beállítani,hogy az SSD maradjon AHCI-ben,míg a HDD IDE módban.Nem tudom,hogy ez így jó,vagy valahogy még is belehet,illetve át kell állítani a HDD módját rég bevált IDE-re!