Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
zsolty87 avatar
TaylorXIII írta:
Nem írja, hogy nyomj entert a CDről bootoláshoz?

Addig el sem jutok mert vagy vinyot keres a gép vagy pedig mintha nem is állítottam volna semmit a biosba siman betölt.
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
Nem írja, hogy nyomj entert a CDről bootoláshoz?
0
0
0
0
zsolty87 avatar
Sziasztok.
Újjra kéne telepíteni a laptopon az op rendszert, viszont a biosba hiába állítom át hogy cd-ről bootoljon, akkor is a vinyót keresi. Mit csinálok rosszul?
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
Bicike írta:
Köszönöm a segítséget, akkor úgy táp kell 😕
Milyen tápot vegyek, ami jó?

Nem feltétlen kéne új táp de ha az kell akkor vegyél mondjuk egy FSP HEXA 500-t vagy egy FSP HEXA 400-t vagy Chieftec CTG 400,450,500 80p-t, vagy Corsair CX 430v2-t. De a mostani videokártyádnál HD 7750 16 Wattal fogyaszt többet és a HD 7770 meg 40-nel fog többet fogyasztani. Egyik sem vészes szerintem bírná a táp😃 De attól még cserélhetsz ha akarsz😃 Tápod pontos típusát leírhatnád😃
0
0
0
0
mlan0 avatar
A DLC-hez kell alap játék?? Mafia 2 joe's adventures van szó.. 😀
0
0
0
0
Bicike avatar
Köszönöm a segítséget, akkor úgy táp kell 😕
Milyen tápot vegyek, ami jó?
0
0
0
0
Game Boy avatar
Sziasztok!Szóval 3 napja fél óra internetezés után feljött egy kis ablak amin az állt, hogy 30 másodperc múlva bontja a kapcsolatot,mivel 20 percig tétlen volt a kapcsolat.Véleményetek szerint ezt nem az alaplapon (asus P8 Z77M) lévő integrált hálózati kártya hibája okozza?Szerintetek ez egy hardverhiba,vagy egy internetbeállítási hiba?Eddig csak 1 alkalommal dobta fel ezt az üzenetet a windows,azóta nincs semmi gond a nettel.Szerintetek mi a hiba forrása?Köszi....
0
0
0
0
TaylorXIII avatar