Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
bybeni avatar
razor123 írta:
videókártám netezésnél ,meg youtube-ozásnál ilyen 39-45 fokos játéknál 55-65 ez normális ? (egy Geforce GT 240 1GB DDR3 128bites videókártyámvan)

de jó neked!
bemásoljam neked hogy milyen hőfokon duruzsol a 8800GTS (g92) kártyán?
alapon hogy csak netezek 53 fok
0
0
0
0
anyu89 avatar
A reset sw vel is ez a helyzet?
0
0
0
0
no avatar
anyu89 írta:
Skacok Power SW nél a ház kábelén nincs feltüntetve melyik a pozitív melyik a negatív csak az egyik kábel sárga a másik pedig fehér hogylegyen?

Annak tökmind1 mert az csak egy kapcsoló mindegy neki hogy"kapcsol" (konyhanyelven) a lényeg hogy át megy rajta az áram s kész.
0
0
0
0
cseszka avatar
Mindegy meiket hova kötöd,mert végül is csak a két tüt "zárja" a kapcsolo.pl ha a két tüt ahova rádugod a kapcsolo kábeleit,valami fémmel vagy ami vezeti is az áramot összeérinted,akkor bekapcsol a gép.Anno én is igy kapcsoltam be,mert nem volt házam,csak az asztalon volt összerakva a gép.kis csavarhuzo volt a "bekapcsolo".
0
0
0
0
razor123 avatar
videókártám netezésnél ,meg youtube-ozásnál ilyen 39-45 fokos játéknál 55-65 ez normális ? (egy Geforce GT 240 1GB DDR3 128bites videókártyámvan)
0
0
0
0
anyu89 avatar
Skacok Power SW nél a ház kábelén nincs feltüntetve melyik a pozitív melyik a negatív csak az egyik kábel sárga a másik pedig fehér hogylegyen?
0
0
0
0
kung avatar
Chuck írta:
értem, persze játékra de nem max FullHD-ban, hanem elég medium-high, max egy hd6670 vagy hd6750/7750 lenne mellé!

Hd6670 vagy hd6750/7750 mellé medium-high gamelésre megfelelő választás.
0
0
0
0
Szabcsi avatar
Kmisi99 írta:
Lehet valami energiagazdálkodási cucc bizgeréli. De mégis hogy kattog? Gondolom az olvasófej ugrálhat az meg akkor lehet ha össze vissza vannak az adatok szétszórva és a fejnek ide oda ugr