Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
no avatar
Undead írta:
kistiko07a írta:
Synda Rebirth írta:
Undead írta:
kistiko07a írta:
Undead írta:
kistiko07a írta:
Undead írta:
Sziasztok!
Videokártyáról szeretnék kérdezni ha nem zavarok!!! még kezdő vagyok
Azt kérdezném hogy néztem az evga oldalát és irták hogy
EVGA GTX680 For mac (Az a for mac ott mit jelent)
És mit tud az a kártya?

Azt jelenti, hogy MACOS-re alakított Biosa van. Mivel csöppet öregek a MAC-ekben található HD5000-es vga-k. Így a 680-at is be lehet fogni munkára. De egyébként ugyan úgy mehet Win alapú pc-be is 😀

Hát ha ő az akkor hiába tépem a számat az előzmények szempontjából 😃 Ha meg nem akkor szívesen 😃
akkor játékra eggyaránt jo v oda jobb egy classified v FTW V superclocked?
Nem nagyon értek a video kártyákhoz! 😀

Ha az ár nem probléma akkor FTW. De egyébként mindegyik nagyon jó kártya. 😀

Jahát én hamarossan ugyis gépet akarok össze rakni játékokra!! Szted akkor ftw elég jo játékra?

Szia DarkLacka 😆
2 690 jobb ! 😂

Köszi! Am nem tom kiaz a lacka de mind1 még1-szer is köszöntem!!

[LINK]
0
0
0
0
no avatar
kistiko07a írta:
Synda Rebirth írta:
Undead írta:
kistiko07a írta:
Undead írta:
kistiko07a írta:
Undead írta:
Sziasztok!
És mit tud az a kártya?

Azt jelenti, hogy MACOS-re alakított Biosa van. Mivel csöppet öregek a MAC-ekben található HD5000-es vga-k. Így a 680-at is be lehet fogni munkára. De egyébként ugyan úgy mehet Win alapú pc-be is 😀

Hát ha ő az akkor hiába tépem a számat az előzmények szempontjából 😃 Ha meg nem akkor szívesen 😃

Jahát én hamarossan ugyis gépet akarok össze rakni játékokra!! Szted akkor ftw elég jo játékra?

Szia DarkLacka 😆
2 690 jobb ! 😂

Köszi! Am nem tom kiaz a lacka de mind1 még1-szer is köszöntem!!
0
0
0
0
kistiko07a avatar
Ha ő akkor hiába tépem a számat az előzményeket látván de ha nem akkor szívesen 😃
0
0
0
0