Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
anyu89 avatar
Előlapi USB nincs a házba, ezáltal nincs is rádugva semmi.
0
0
0
0
TheAdakinHUN avatar
sziasztok!
alsótápos gépbe tényleg Ventivel lefelé kell berakni a tápot?😃
0
0
0
0
no avatar
TaylorXIII írta:
Milyen játékoknál tartod kevésnek? Am i3 procin jó ha 150 MHzet lehet húzni. Valószínű inkább a GTX 550 Ti kevés.

Igazából nem konkrétan minden játéknál hanem összességében látom/érzem,hogy valami kevés.
Oké,hogy valamelyik játékban van 50-60fps-em,de részeknél meg lemegy 15-20fps-ig is és van mikor úgy is marad és csak akkor lesz újra jó ha resizem a gépet.
Meg még olyan gondom is lenne,hogy játék közbe megnézem,hogy mennyit használ a RAM-ból jelen esetben 2GB-t és lassú a gép. Vagy ez nektek is így van?
0
0
0
0
Csatesz avatar
kistiko07a írta:
Badboylol írta:
kistiko07a írta:
Ezért tartom hasznosnak az NV Adaptív VSync-jét. Ha nem bírja a játék szuflával automatikusan kikapcsolja utána be. Sok energiát meglehet spórolni vele.

És honnan lehet leszedni ezt? 😀

Ez NV-n belül a driverben lehet állítani. Soha nem volt még amd-m szóval nem tudom, hogy Catalyston belül van-e ilyen opció. De szerintem lennie kell.

Találtam vmit, de nem tudom biztosan h ez e.https://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/47023_10200919329288868_1046026613_n.jpg
0
0
0
0
kung avatar
anyu89 írta:
Igen billentyűzet meg egér

Tehermentesíteni kellene a gépet minden USB eszköztől, és úgy megnézni. Ha így megszűnik a hiba akkor egyenként csatlakoztasd az USB eszközöket, és meglesz a kakuktojás. Én ezt tenném.
0
0
0
0
anyu89 avatar
Igen billentyűzet meg egér
0
0
0
0
kung avatar
anyu89 írta:
Sziasztok! Egyik ismerősömnek az alábbi problémája van: beakarja kapcsolni a gépet és az alábbi üzenet fogadja "USB device over current status detected " majd 15 sec után leáll a gép valakinek valami ötlet ?