Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
no avatar
Az előbbi hibám ami a Processzorral volt egy tévedés volt.
Elnézést.
Én voltam a hülye,mert véletlenül kikapcsoltam egy olyan dolgot amit nem kellett volna.
Kiderült,hogy 1db mag ment a gépembe. Hülyén hangzik,de ez így van. Ma néztem a hőfokokat és akkor jöttem rá,hogy várjunk csak. Hol a 2. magnak a hőfoka? Megnéztem "msconfig"-ban amit állítgattam és ott kapcsoltam ki a 2.-t
Lehet nevetni.. még én magam is azt teszem. 😆 😆
0
0
0
0
niteforce avatar
Sziasztok nekem egy olyan problemam van hogy ahogy bekapcsolom a gepet elkezd felporogni a videokartya, es 100% a kihasznalasa, pedig semmi nem megy. Nem akarom ujratelepiteni, mert nincs sok ideje rajta, kb 8 honapja csak.
0
0
0
0
alex13 avatar
Hali! Adobe Premiere-rel lenne kapcsolatos kérdésem. Van egy olyan az export-on belül (ahol renderelni tudjuk), hogy Field Order Opció és azon belül van Progessive, Upper first, Lower first. Ezek mik? A videót, hogyan befolyásolják?

Előre is ty. 😉
0
0
0
0
ors11 avatar
Bocs hogy ide irom,de mondanatok valami 2010-től gyartott jatekot,ami ellindul ezen a konfigon: C2D T5500 1,66 Ghz. GMA 945. 1.5 Gb RAM (laptop,es rudom,hogy fos,de most is csinalnak kis gepigenyü jatekokat). Elore is koszonom.
0
0
0
0
no avatar
Slenderman írta:
sacpatrik írta:
Valami nagyon nem oké a Procimmal.
Egyszerüen nem tudok játszani,mert vagy befagy az egész játék((megáll a kép)) vagy fps laggom lesz.
Most kezdte el ezt 2-3 napja.
Hőfok oké. És még a játék sincs maxon.
Alapból szépen fut minden. 50-60fps és mikor gondol eggyet 0-5fps.

https://img11.imageshack.us/img11/2254/37602e0510c0452c8d65b42.png

Meg azt sem tartom jó dolognak,hogy a mappák között váltogatok és ennyire használja.

https://i.imgur.com/5H5Kl8K.png

Az elég nagy valószínűséggel vírus lesz, jól mondja az előző.