Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
no avatar
Köszi a válaszokat!!!
orodreath és cooley
Akkor cooley x4 elég?
0
0
0
0
Cooley avatar
Én az MSI Big Bang-XPower II-n röhögtem rohadt nagyot.
0
0
0
0
Cooley avatar
orodreath írta:
GoldBar írta:
Hali!!!
Kérdeznék alaplaprol h-ha egy Msi z77 mpowerbe slit rakok akkor 16* sebet ellehet érni

Asrock Z77 OC Formula, Asus Maximus V Extreme vagy ASRock Z77 Extreme11 lapot vegyél ha 16X-os SLI-t akarsz.

Ezek közül egyik sem támogatja az x16/x16 módot. Amennyire én tudom, csak az X79-esek képesek erre.
0
0
0
0
Cooley avatar
GoldBar írta:
Hali!!!
Kérdeznék alaplaprol h-ha egy Msi z77 mpowerbe slit rakok akkor 16* sebet ellehet érni

Ha jól látom, 680-at akarsz, az meg pci-e 3.0-ás, aminek meg az x4 sávszéle is bőven elég ahhoz a kártyához, tök felesleges az x16.
0
0
0
0
Recon934 avatar
Sziasztok !

Vettem egy hypert tx 3 cpu hűtőt.Viszont továbbra is süvít a gép.
2300 rpm-en megy és így 28 fokos a cpu alapon.
Egy borsonyi hütőpasztát nyomtam a közepére és azt szétkentem.De próbáltam úgy is , hogy nem kenem szét.
CnQ aktív, auto fan contorller on. Most akkor mi a baj ?? 😢
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
GoldBar írta:
Hali!!!

Ha jól látom csak 8x 8x lesz.
0
0
0
0
no avatar
Hali!!!
0
0
0
0
TheAdakinHUN avatar
bocs hogy ide írok... mert ez lehet OFF de
sürgős. hol tudnám eladni az xbox-omat ?
250GB slim 39990FT
http://hardver apro.hu/apro/xbox_360_slim_250gb_1_jatek_xbox_fejhalgato/hsz_1-50.html

nemigaz hogy 2 hónapja nem kell. ti hol szoktátok eladni a cuccotokat..?
0
0
0
0
yugiohyugiohzebuyug avatar
igen? 😆 néztem gépednél, de csak annyit láttam X7... szóval ja, nem tudtom bocsi 😜 akkor mind1.. nincsmit : S : D
0
0
0
0
FeRR avatar
yugiohyugiohzebuyug írta:
cső FeRR! 😀
[LINK]