Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
no avatar
Sziasztok.

Mi a vélemény T-Home NetMánia L ((30mbit/s)) Internet csomagról?
Ugyanis erre váltottunk vagy is már csak várjuk,hogy aktiválják.
0
0
0
0
bendeguz avatar
köszi ! egyéb ajánlat
0
0
0
0
kung avatar
bendeguz írta:
hali
lenne egy kérésem ajánljatok már légyszíves egy TV-tuner vagy mit ami ahhoz kéne h gépen lehessen tv-zni szempontok h tudjon full hd-t legyen távirányító hozzá és legyen rajta sima antenna bemenet meg valami jack 3.5 ha az lehetséges egyáltalán mert nem értek hozzá előre is köszi remélem érthető voltam ja és max 20k legyen 😀

Gigabyte GT-U8300 Hybrid USB TV Tuner

[LINK]
0
0
0
0
bendeguz avatar
hali
lenne egy kérésem ajánljatok már légyszíves egy TV-tuner vagy mit ami ahhoz kéne h gépen lehessen tv-zni szempontok h tudjon full hd-t legyen távirányító hozzá és legyen rajta sima antenna bemenet meg valami jack 3.5 ha az lehetséges egyáltalán mert nem értek hozzá előre is köszi remélem érthető voltam ja és max 20k legyen 😀
0
0
0
0
bybeni avatar
[LINK]

http://prohardver.hu/hir/usb_3_0-s_bovitokartyakat_a_nepnek.html

Sharkoon termékei jók, nekem is van egy!
0
0
0
0
khaled98 avatar
bybeni írta:
khaled98 írta:
bybeni írta:
khaled98 írta:
sziasztok!
lenne egy olyan kérdésem hogy ezek a pci-e -ről usb3.0-ra átalakítók mennyire jók/nem jók? rendes usb3-tól (ami alaplapon van) nagyon eltérő a sebességük?

másik kérdés: van egy seagate goflex 2tb-os külső winchesterem, ami usb3.0-n megy, de le lehet szedni az alját és akkor egy sata csatlakozót találok, oda szerencsés bekötni egy sata kábelt vagy használjam úgy ahogy van gyári átalakítóval?

köszönöm! 😀

ha PCI-Expresses akkor jó, ajánlom inkább a NEC-gyártmányúakat!