Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
cseszka avatar
apetit1989 írta:
Ducky írta:
bybeni írta:
Ducky írta:
Hello!
Már mindent csináltam a gépemmel: RAM bővítés, vidikari illetve proci csere, stb. Viszont az alaplaphoz még nem nyúltam... az a kérdés hogyha veszek egy új gépet amit magam rakok össze (nem szeretném hogy 10 perc alatt összehányják) már mindent megtudnék csinálni csak az alaplap beszerelése a kérdéses... tudom becsavarom a távtartókat, rárakom a lapot, és a fő kérdés a csavarozás...Az alaplap csavarjai is fémből vannak, de nem kell gumi alátét, illetve mi földeli le hogy ne kapjon rövidzárlatot?! 😀

ha jobban megnézed az alaplapon lévő furatokat, körben forrasztó anyag van a furaton, és ha mégjobban meglesed a furatot akkor látni fogod hogy semmi olyanhoz nem ér hozzá!
sőt akkor ott az alaplap hátoldala ahol a csatlakozók vannak ugye (vga, lan port, usb, stb..) az a hátlap is fémből van és hozzáér a csatlakozó fém borításához s ugye a gépházhoz is...
nyugodtan tekerdd be simán az alaplapi csavart

Köszi, megnyugtattál! 😀

Nem hogy baj, muszáj hozzáérnie a fémnek a házhoz, azt tegyük hozzá. A gépház az alkatrészek földelése, a tápegység által.

Itt a pontos válasz.+1
0
0
0
0
no avatar
helotok.lenne egy olyan kerdesem,h.szeretnem a kartyamat picit felhuzni.na mar most az a kerdes,hogy lenne elonyos?mennyivel kellene emelnem az adatokat?volton is kellene huzni?nem surun csinaltam meg ilyet,es nem szeretnem,h.kiegjen vagy valami.a valaszokat elore is ksozonom
0
0
0
0
apetit1989 avatar
Ducky írta:
bybeni írta:
Ducky írta:
Hello!