Windows 8

Szerző: khaled98, 2011. October 14., téma
Fórum » Szoftver
Mindent a Windows 8-ról :D
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
niteforce avatar
Hat nekem ugy volt amikor feltettem win7 melle hogy nem volt boot menu,hanem egybol a win8 toltott be. Es mar a win8 ban tudtam kivalasztani a win7 et. Es meg kellett varni amig leall a win8 es ujraindul a gep. Ez a preview- nel meg nem igy volt ott volt normalis boot menu.
0
0
0
0
Sanchez avatar
Hát felrakod másik partícióra majd bootkor választasz, hogy melyiket szeretnéd.
0
0
0
0
kaizinger avatar
win7 mellé telepithető?
0
0
0
0
Sanchez avatar
Pro a legnagyobb, nincs olyan, hogy Ultimate.
0
0
0
0
Adam996 avatar
Én még várok egy Ultimate verzióra. Az mikorra várható kb.?
0
0
0
0
Sanchez avatar
AKTÍV KMS SZERVER: theliel.dnsd.info:62000
0
0
0
0
alex13 avatar
molfer98 írta:
szicsu írta:
sikerült aktivalni...
https://kepfeltoltes.hu/120902/aktivalas_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

És az mivel jobb ha aktiválva van? (Bocsi de kezdő vagyok)

Azt írtuk le többen is, nah de még 1-szer elmondom neked.
-Nem jár le 30 nap után és így nem csak 30 napot használhatod.
-Nincs kolátozás, olyan dolgokhoz is hozzájuthatsz amihez a próbaverzióban nem.
0
0
0
0
Thomech avatar
Én is gondolkoztam rajta hogy ha le telik a Win7 emnek a fél éve kipróbálom a Win8 att de mivel mindenki azt mondja és sokan követik azt az elvett hogy várnak egy évet a kipróbálással mert annyi idő alatt szinte minden hibát és hiányosságot javítani pótolni szoktak! 😃
Így én is így teszek 😆
0
0
0
0
johnny632 avatar
Azt hiszem megfogadom a tanácsokat és a driverek miatt még várok vele 1 kicsit. Most még Win7-et rakok a gépre, de legközelebb Win8. Mindenesetre notebookomra felrakom a Win8 Enterprise-t a 7végén, hogy teszteljem addig is.
0
0
0
0
AlwinHD avatar
180 napig aktiváltam a Win8-at 😃 win7 driverek is mennek rajta úgyhogy eddig no problem 😃
0
0
0
0
niteforce avatar
Szerintem akinek tetszik, az is várjon még egy kicsit, driverek terén még szegényes a win8
0
0