Egy új élet kezdete...
WoW: Wotlk rövid bemutató
Egy nap kezdődött minden, amikor rákerestem a wowra neten, nos, beadta a battle.net weboldalát, amin keresztül meg lehet vásárolni a játékot (előfizetni). Először mivel nem tudtam, hogy milyen is maga a játék, csak regisztráltam, letöltöttem és kipróbáltam. A játék nagyon gyorsan játszható volt, mivel letöltés közben is lehetett játszani.
Beléptem a felhasználómba és elém ugrott a karakterkészítés menüje. Nagyon egyszerűnek tűnt és biz' az is volt. Létrehoztam tehát Drakarys-t, a szövetség ember harcosát. A kezdet mint máshol, itt is nehéz volt, a küldetések zöme nagyon könnyen adta magát, könnyen értelmezhető volt.
A játék maga nagyon szép grafikával bír. A fejlődés elég nehéz volt, mert eredeti szerveren alacsony volt a szorzó, de nem volt lehetetlen. A játékos kezdéskor kap egy alap felszerelést, ami nem más, mint egy fegyver meg némi ruházat. Nos, ezt ajánlott lecserélni mihamarabb, mert szükség van a karakter erejére. Amikor elértem a 10-es szintet eredetin és nem fejlődhettem tovább, letöltöttem egy tört klienst és elkezdtem ott ugyanezt a karaktert. Na most... Itt rájöttem arra, hogy a játék nem is olyan egyszerű, mint amilyennek véltem.
Bejöttek a talentok meg az új képességek, és egyre jobban kezdett tetszeni a játék. A talentolás nagyon egyszerű. 3 talent van minden kaszton, ami külön-külön specializációt ad egy karakternek, amik a Damage (=Sebzés), Tank (=Tűri a sebzést), Heal (=Gyógyító). Néhány kaszton csak ezekből kettő van, szóval tegyük fel, hogy két Damage (=DPS) és egy Tank talent van, vagy ezek variánsa. A játék közben az ember rájön, hogy ő mi is akar lenni. Nekem a legjobban az Arms talent tetszett ami DPS, és persze azért, mert két fegyvert használhat.
Nagyon élveztem a fejlődés minden percét, nagyon élménnyel teli volt és persze részletben gazdag. Ezek után jött a hőn áhított 80-as szint, és megváltozott minden... 80-as szinten már csak magát a karaktert kell fejleszteni és persze a játékos tudást is, aminek az oka, hogy jönnek a PvP-k és az Insták.
Nos, a pvp (player versus player) az nem más, mint játékos a játékos ellen, aki nem vette volna le a nevéből. Ennek sok fajtája van: Battleground-BG (2 csapat egymás ellen: alliance és horde). Van az aréna: 2 csapat (2v2, 3v3 vagy 4v4) egymás ellen, és a pvp zone, ahol mindenki mindenki ellen, azaz FFA (Free for All). Következő az insta azaz instance, ami nem más, mint egy hely, ahol csapatba verődve ölsz számítógép által vezérelt ellenfeleket, amik lehetnek bossok és sima ellenfelek.
Nos, most, hogy így tudjátok mindezt, gondolom nagyjából el tudjátok képzelni milyen. Én személy szerint jobban szerettem az instákat, mivel a pvp nem az erősségem. Nagyon élvezetesek az insták, főleg egy jó csapattal és jó tudással, no meg persze a PvE cuccok ott vannak elrejtve. De ha ki akarod a karaktered teljesen "húzni", akkor viszont pvp-zni kell, mert ott kapsz honor pontot, amit beválthatsz értékes cuccokra különféle Quartermastereknél.
Nos, én most hirtelen ennyit tudtam leírni a játékról, véleményem szerint nagyon jó, és ajánlani tudom mindenkinek! Köszönöm, hogy elolvastad!
Dávid
Műfaj:
Fejlesztő: Blizzard Entertainment
A külalak meg más tészta. Látszik hogy próbáltad tagolni, de ez mégse sikerült. Ömlesztve van az egész, bekezdések nélkül, ami az olvasást se nagyon segíti.
Ezen kívül nem egy pontatlanság van benne. PvP-zni és Instába járni már kisebb szinten is járhatsz, 15-20-as szinttől kezdve, úgyhogy azok nem End-Game contentek. A Raidek nagyobb szintű tartalmak, de azokat is már 60-as szinttől lehet járni, nem kell a 80-as szint.
Gyenge. Ahhoz képest hogy mekkora játékról akartál írni, ez nagyon kevés hozzá, jóformán csak a felszínét kapargattad. És ha már egy karaktert is kimaxoltál (legalább annyira, mint amit ez a bizonyos tört szerver engedett) akkor azt is észrevehetted, hogy a játéknak története is van. Erről is lehetett volna írni, természetesen spoilerek nélkül.
Nem tudok sokat a WoW-ról de abban biztos vagyok hogy egy ilyen játékról rengeteget lehetne írni, és kell is szerintem mert az MMORPG-éknél sokszor az apróságokon áll vagy bukik minden.
Jah, és szerintem úgy nem kéne tesztet írni egy játékról, hogy bevallod hogy törtön játszol, mert akkor nem is magával a játékkal játszol, hanem egy másolattal.
Bocsi, de ez így nálam mint teszt értékelhetetlen viszont mint rövid bevezető elég jó volt.