Az oldal ezen része csak a tagok számára látható!
Ha szeretnél tag lenni, regisztrálj és jelentkezz be az oldalra!
Ha szeretnél tag lenni, regisztrálj és jelentkezz be az oldalra!
Eszközök
Gépsarok képek
Nincsenek képek
Hozzászólások: 80
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
ja komoly kis robogó szerintem az egyik legkomolyabb 50-sek közül
pontosan ilyen:
http://www.bmgscooters.com/system/0000/1897/RunnerSP_Nero_Demon_large.jpg
jaja most megy gooo Mark Selby gooo!
jaja kőmüves kint.
nagyjábol megtanultam
A nagybátyád kőműves?Vagy a te bátyád?
Am. meg megtanultál angolul ezidő alatt?
2007-be ezeket ujra megjártam + bostonba is átugrottunk. voltam vadvizi evezésen a hegyekbe ahonnan a hudson folyó ered,
2009-be csak new yorkba mászkáltam.
segédmunkás voltam egy épitkezésen a bátyámnak,
ő kömüves.
És nagybátyád hogy került ki USA-ba?Mit dolgozik?Jah és te mit dolgoztál 12 dolcsiért?Bocsessz ,hogy kérdezősködök ,de nagyon kíváncsi vagyok.Válaszodat eőre is köszönöm!
120 dolcsit kaptam egy napra,
a laptop ára 90ezer.
Am. mennyi a Dell?
igen én vagyok a képen.
igen voltam New Yorkba.
2001,2007,2009-be voltam.
repülővel voltam a nagy bátyám kint él már 12 éve.
igen nagyon jo volt a világ legjobb városa bátran kijelentem.
2001-ben 2 hétre,2007-be 2.5 honapot, 2009-be 3.5 honapot
feki nemtudom milyen kocsi valami lepukkant roncs volt emlékszem gondoltam megörökitem
Jó estét bajtársak! Az elmúlt napokban több kérdést is kaptam az elkészült Call of Duty World at War magyarításával kapcsolatban. A fordítás elkészült, a képeket is sikerült visszapakolni, már csak a Kooperatív menü elemeit kell beintegrálni a modba. Egyébként szépen muzsikál a magyarítás, teljesen elírás- és hibamentes az egyjátékos módja, többször letesztelt. Így egy frankó magyarítást próbálhattok ki nem is olyan sokára. De most már tényleg. Piedon nemrégiben kapott megbízást egy külső cégtől, emiatt késik a fájlok generálása. Kérek mindenkit, nyugodjon meg, tényleg már csak egy nagyon kevés idő kell. Ami a Medal of Honor Allied Assault szinkronját illeti, még több jelentkezőre van szükség! Február elején fogunk megejteni egy olvasópróbát a nyíregyházi Művészeti Központban. Minden jelentkezőt - aki Nyíregyháza és annak vonzáskörzetében lakik - nagyon várunk, azonban elszánt, segítőkész embereket is szívesen látunk kis országunk távolabbi pontjairól is. A részletekről jövőhéten adunk bővebb felvilágosítást, addig is minden jót és még egyszer köszönöm a türelmet! Lelépni!
A jelentkezési kérdőívet a Baker Online Productions honlapján találhatjátok meg, valamint a casting[kukac]boproductions[pont]hu címre tudjátok elküldeni.
Írta: Baker - 2010 január 09 - 23:45:49 | Hozzászólás: 3
Meghallgatás a nyíregyházi Művelődési Központban...
Üdv mindenkinek! Nemrégiben sikerült lebeszélnünk az olvasópróba pontos idejét. Tehát mindenkit nagy szeretettel várunk február 6-án délelőtt 10 órától a nyíregyházi Művelődési Központban. A felolvasás végét nem tudjuk, ezt a jelentkezők száma fogja meghatározni. Reméljük, jó páran részt fogtok venni a meghallgatáson! See you on the front, soldiers!
Írta: Baker - 2010 január 13 - 17:07:26 | Hozzászólás: 2
Nem mész??? 😆😆😆
remélem minél hamarabb kész lesz
de csak a psp-t használom közülük 😃
Feki: faterom nekem is pozsonyba dolgozik 😃 ott is vett 1 házat mert nem jár haza minden nap csak 2 hetente kb 😃 angolal és magyarral nekem sincs problémám, szlovákul is eldumálgatok, de nem naon szerettem a szlovákot 😃😃
elején ugy volt hogy az egyik oldalon csak fel a masik oldalonm csak le.
nemrég megcsinaltak hogy mindket oldalon le fel lehessen közlekedni. gondolom rájöttek a hülyék hogy ugy nem az igazi..
Feki: nekem is ottlesz majd az ING a nevem előtt 😃 én szlovákiába nem akartam maradni, mehetnék Kassára is ugyan erre a szakra, de az a baj h a szlovák nyelv nem az erősségem 😃😃😃
Pont most irok 1 CNC progit, holnap viszek 6dugót (nem azokat amik a kocsiban vannak, hanem lengyel utángyártottatakat! 😆😉 suliba és beléjük esztergálok még 1 törlő és kenő gyűrűnek helyet! 😉
nem vagyok voltam egetemista de a haverom mindig bejutattott anno.
amúgy régebben még nálunk is csak azok a régi karosák jártak, de most már csak az újabb típus jár 😃
szilu te nyíregyházai vagy? mert oda meek egyetemre 😃😃
http://m.blog.hu/ik/iki266/image/best_of_2008/solaris%20urbino%2015.JPG
elég komoly kis gépezet.
anno mondták hogy csak itt gyiregyen van ilyen solaris. de szerintem ez hülyeség.
egy baj van ide csuklost mar nem hoznak. inkább ezt a dupla kereküt erőltetik.
jah én még rendes driftet sem csináltam nem még TSUISO-t 😃😃
szal majd csak kisül belőle vmi, addigra lehet h megépitik a slovakia ringet is, majd kibéreljük 1 napra 😃😃
Habár mire neked meglessz a Ferrarid, addigra tuti más kocsim lessz! 😃..szal igyekezz! 😃
de 1 sima versenybe is benne lennék és gyorsulás is 😃
ám attól h elvégzem a CPL(A) és a PPL(A) vizsgákat még utasszállító pilóta nem lehetek, ahhoz még el kell végeznem az ATPL(A) vizsgát is ami 650 óra 😃 de ha van CPL(A)-m vagy PPL(A)-m akk 200 órával kevesebbet kell abból megcsinálnom, ha van mind2 akk pedig 350 órával kevesebbet, de még így is sok, jah és 18 hónapom van rá h elvégezzem azt a vizsgát.
Szal nem lesz egyszerű, de azé belevágok 😃
[LINK]
Ezt egyszer Én is bevállalom! 😜 😆
[LINK]
u.i.:Hogy kell belinkelni YouTube videókat???..mert nekem valahogyan nem megy! :/
én buszsoförl leszek ha minden igaz. most kezdem majd a d jogsit.
repüló az nagy falat számomra
CPL(A):
Ahhoz, hogy valaki munkát vállalhasson a repülésben, esetleg egy közforgalomban repülő cég alkalmazásába kerülhessen, tapasztalt pilótává kell válnia. A szükséges tapasztalat a repülésben nagyon pontosan meg van fogalmazva. Legalább 200 repült órára van szükség. Ezen kívül szükséges egy 200 órás elméleti oktatás, valamint egy 25 órás gyakorlati képzés is. A gyakorlati képzés beleszámít a 200 repült órába.
Elméleti oktatásra jelentkezhet az, akinek van PPL(A) szakszolgálati engedélye. A gyakorlati képzésre az jelentkezhet, aki elvégzett egy valamely FTO (Kiképző Szervezet) által szervezett 200 órás elméleti tanfolyamot, és Nemzeti Közlekedési Hivatal, Légiközlekedési Igazgatóságánál sikeresen levizsgázott. Valamint van érvényes PPL(A) szakszolgálati engedélye, éjszakai VFR repülési jogosítással. Ezen felül rendelkezik legalább 150 repült órával.
Az elméleti képzés
Légijog
Repüléselmélet
Meteorológia
Üzemeltetési eljárások
Navigáció
VFR kommunikáció
Repülési jellemzők és repüléstervezés
Repülőgép általános ismeretek
Emberi teljesítőképesség és korlátai
Előadásainkat a terület szaktekintélyei, jógászok, orvosok, meteorológusok, illetve aktív, vagy a közelmúltban visszavonult közforgalmi Pilóták tartják. A témakörök végén a hallgató vizsgát tesz a MALÉV Pilótaiskola számítógépekkel felszerelt vizsgatermében. Ennek sikeres letétele után nyílik lehetőség a Hatósági vizsgákra.
A gyakorlati képzés
Útvonalrepülésből
Nemzetközi útvonalrepülésből
Bonyolult repülési helyzetek megoldásából
Műszeres repülésből áll
A képzésből 10 óra felmentést kaphat az aki rendelkezik IR(A) jogosítással.
Itt van a PPL(A) leírássa is, az 1 kicsit hosszabb: [url]http://mpi.repuloklub.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=48:spl&catid=34:ismertetok&Itemid=62[/url]
Feki BMW vs Ferrai? így gondolod? 😃