Gengster élet az 1950-es években
A The Godfather 2 játék 2009. április 07-én jelent meg PC-re, PS3-ra és Xbox360-ra. A játékot az Electronic Arts adta ki, EA Redwood Shores fejlesztette. Nekem személy szerint tetszett a játék, azt nem mondom, hogy az évszázad nagy játéka lett, de egy jó játéknak simán betudható.
Története:
15 évvel ezelőtt Michael Corelone és Aldo Trapani háborút vívott az Öt család ellen. Michael számára ez csupán üzlet volt; olyan döntés, ami megszilárdította családja vezető pozícióját New York bűnöző alvilágának élén. Aldo számára azonban a háború személyes vendettát jelentett apja gyilkosa ellen.
Azóta a Corleone család jól jövedelmező birodalommá nőtte ki magát, melynek hatalma és befolyása jócskán túlnőtt New York határán. Miamiban és Las Vegasban alapított bázisaik Amerika legerősebb bűnszervezetének tették őket, de az idők változnak. Ha fenn akarnak maradni, a Corleonéknak is változniuk kell.
Hyman Roth, a maffia aranykorának utolsó túlélője összehívta az amerikai bűnöző családok vezetőit Kubában, az újévi ünnepségre. Roth szerint a maffia jövője ettől az apró, az üzletembereknek kedvező sziget-államtól függ.
A játék kezdete:
Először egy karaktert kell csinálni, amit a játék folyamán szerkeszthetünk.
A játék Cubában kezdődik 1958-ban. Hyman Roth születésnapján vagyunk, hatalmas buli és jókedv, ekkor bejelentik, hogy az országot megtámadták és kitör a pánik, mindenki fut ki merre lát. Egyben ez az első küldetés. Ahogy végigmegyünk az országon, szaladunk a reptér felé, amikor az egyik társunkat egy mesterlövész lelövi. Épségben sikerült a gépre szállni és 2 hét múlva már New Yorkba vagyunk. Itt beszélni kell a "főnökkel", azaz Michael Corleone-val, aki azzal bíz meg minket, hogy vegyük be a várost és foglaljuk el a rivális családoknak a területeit. Ez a második küldetésünk a játék során, az első itt New York-ban. Saját családot kell létrehozni, hogy kicsit könnyebben boldoguljunk a játék során.
A saját családunk:
A család készítés egy roppant egyszerű dolog.
Az emberek feje fölött van egy $ jel, ami azt jelenti, hogy munkát keres. Oda megyünk hozzá és beszélünk vele. Ha ez megtörtént, akkor már csak el kell fogadnunk, hogy belép-e a családba. Ha igen, akkor már Katonaként (Soldier) megjelenik a családfában.
A játék fő küldetései:
A játék lényege, hogy kiírtsuk a rivális családokat és annak a tagjait és telephelyeit. Nos ez egy korán sem könnyű feladat, főleg ha a zsaruk is a nyomunkban vannak. Ha valami rosszat csináltunk, akkor egy sárga körben vagyunk és rendszerint vannak szemtanúk (a feje fölött egy piros szem) ők hívják a fakabátokat és bejelentik az esetet. Ha oda megyünk a szemtanúkhoz, le tudjuk őket fizetni egy csekély mennyiséggel.
Előnyök:
-Szép, kidolgozott grafika
-Csodás játékélmény
-Aránylag hosszú játék
Hátrányok:
-Bugok
-A saját családi bandánk néha elszalad mellőlünk
Ezért:
10/9
Műfaj: ,
Fejlesztő: EA Redwood Shores
Innentől kezdesz írni valamit magáról a játékmenetről, de az is nagyon karcsú. Sajnos több, mint a fele a történetről szól. Magáról a játékmenetről nem sokat írtál, bár el tudom képzelni, hogy milyen lehet, mert gondolom hasonlít az első részéhez.
Legközelebb majd jobb lesz!