47-es ügynök visszatér
Mi jut eszetekbe, ha megemlítem a Hitman szót? Nekem egy kopasz, vonalkód-tetoválású bérgyilkos, aki hat év után újra visszatér. Hát lássuk, hogy az IO Interactive-nak hogyan sikerült megoldania az új Hitman játékot, amit az Absolution alcímre kereszteltek.
Történet
A játék története ott folytatódik, ahol a Blood Money befejeződött:
47-es elmenekül a Franchise elől, megölve a vezetőjüket (Alexander Cayne), majd Diana (az összes Hitman játékban ő adja az eligazításokat) elárulja az ügynökséget, csak hogy megmenekítse lányát, Victoriát Benjamin Travis (az ügynökség vezetője) elől.
Természetesen tudjuk, hogy ki kapja meg a megbízást Diana megölésére. 47-es nehezen vállalja el a feladatot. Diana utolsó szavaiban megkéri a bérgyilkost, hogy mentse meg Victoriát az ügynökség elől.
47-es otthagyja az ügynökséget, és Victoriát a helyi árvaházba rejti, meg sem gondolva, hogy ott keresni fogják. Itt kezdődnek csak a kalandok.
Játékmenet
Ha elkezdem sorolni a sandbox játékokat, akkor a Hitman: Absolution-t nem fogom megemlíteni, ugyan is a főszálat kell követnünk. De ezt kárpótolja az egy-egy küldetéshez kapott pályáinak bejárhatósága és lehetőségei.
Megmaradtak a klasszikus, stílusos, és a balesetnek álcázott gyilkolások is (kedvencem a fuguval megmérgezett vacsora), amiket a rendszer pontoz, majd osztályoz a küldetés végén. Ha már az osztályzási rendszerről beszélünk, ez az egyik főbb újítás a játékban. Pontozza a gyilkolásainkat, a megoldásokat, és a kivitelezést. Bónusz pontot ad a nehézségi fokozatért, és a challengek teljesítéséért (Pl.: Szedd fel az összes álruhát).
A játékhoz hozzá lett adva egy cover (fedezék) rendszer, ami segíti a lopakodást, és helyet foglalnak a viccekkel és utalásokkal teli easter egg-ek.
A küldetések előtti eligazításokban megkapjuk kit kell megölnünk, hova kell eljutnunk. Aki folyamatos akciót akar, azt el kell szomorítsam, mert a Hitman: Absolution nem az ő játéka. Ugyanis aki beállít egy őrökkel teli épületbe, és elkezd lövöldözni sörétes puskával, az nagyobb esetben meghal.
Grafika
A Hitman játékoknak mindig is csodaszép grafikájuk volt. Ez esetben is. A fények, a textúrák, a pályák változatossága csodássá teszi a játékot. De aki Ultrán szeretné elfuttatni, annak komoly vasat kell aláhelyezni.
Hangok
A játékban nagyon jól el lettek találva a zenék és a hangok.
A szinkronhangok tükrözik a karakterek sajátosságát. 47-es hangját David Bateson kapta. A szinkronhangoknál megfordulnak híresebb emberek (Pl.: Keith Carradine).
Contracts Mode
Mivel a játékban nincs konkrét multiplayer, hozzáadtak egy úgynevezett Contracts módot, amiben a játékosoknak kell megjelölniük a célpontokat, majd versenyezhetnek ezzel, hogy ki tudja a legjobb módon elvégezni a megbízást.
Összegzés
A Hitman: Absolution egy kiváló játék lett, bár a feeling már nem igazi, de mégiscsak Hitman játékról beszélünk. Aki pedig fan és még nem próbálta ki, az üljön neki.
Műfaj: ,
Fejlesztő: IO Interactive
Kicsit nehéz is volt.
ÉS nem HITMAN hanem 47😆 az ügynök neve 47 nem hitman az csak a játék neve 😃
DCMAN: Igen ha megnézed a profilját lehet látni, hogy csak ez az 1 tetsztje van.