Battlefield 3 - multi
A Battlefield 2 után most megjelent a Battlefield 3, ami ezúttal sajnos nem lesz a csapatmunka királya.
Az előzmények:
Amikor megkaptam a Battlefield 2-t, akkor nagyon örültem, nem tudtam, hogy mi az, de
örültem. Emlékszem, amikor öt éve, februárban hazajöttek a szüleim, én meg az újdonsült
gépemre feltelepítettem, és hogy milyen jókat játszottam vele single-ben is, mivel nem tudtam,
hogy hogyan kell multiban játszani (a patchelést nem tudtam hogyan kell). Nagyon jó volt, első
eredeti játékom volt!!! És feledhetetlen nekem, egy élmény lenne mind a mai napig játszani vele,
ha nem adták volna ki azt a patchet, amit kiadtak. Onnantól fogva a játék tele volt bugokkal,
állandóan laggolok, ez rontott a játék élményen, inkább a Project Reality nevű "moddal"
játszottam, ha tehettem. Ez a Battlefield 2 kiteljesedése számomra, a ténylegesen nagy pályák, a
szabad játékmenet. Akkora egy pálya, hogy eltévedsz rajta, 128-an is lehettek bizonyos
szervereken. Amikor megkaptam az új gépemet, nem kell mondanom, nagyon vártam, hogy
játszhassak ezzel a játékkal, de nem tudtam, nem volt rá keret.
Eladtam a régi processzorom, abból vettem meg a játékot, és mit kell hogy mondjak, nagyon
bejött elsőre. Felmentem multira és a szép grafika elvette a figyelmem mindenről, csak arra
tudtam figyelni, hogy milyen gyönyörűek a mozgások, a fények, az effektek, tényleg, a DICE
(ezúttal is) nagyon odatette magát. Minden pályát kipróbálgattam és az első 5-6 óra játék abban
telt el, hogy mennyire jó a játék. Aztán jött a hideg zuhany, aminek nem kellett volna
megtörténnie. Ezelőtt a játék előtt jó fél évig nem is játszottam a Battlefield 2-vel, ennek így
kellett volna maradnia, de nem maradt így. Nem tudtam ellenálni a kísértésnek, hogy felmenjek
Project Realityre, sajnos.
A hiba - avagy a játékot elrontották:
Felmentem és hirtelen zavarodott lettem. Nem tudtam mit mondani rá, jó volt, túlságosan jó volt
egy Battlefield 3 után, de nem értettem, hogy miért tetszik ennyire, elmentem Battlefield 2-ni, és
minden egyes idióta, ostoba, kritikán aluli bugja ellenére is sokkal nagyobb játékélményt
nyújtott, mint a Battlefield 3. Ezek után elmentem inkább játszani a BF3-mal, először is, mert
megvettem 10 ezer forintért, másrészt meg ott volt bennem, hogy basszus, mégis csak jobbnak
kéne lennie az elődjénél. Aztán átjött haverom, hogy játszon vele, felváltva játszottunk, mint
anno a BF2-vel. Eleinte nagyon jókat játszottunk (élveztük, nem voltunk jónak mondhatóak, de
legalább sokat nevettünk).
Elkezdtünk beszélgetni arról, hogy milyen jó a BF széria és hogy nyitott játékmenet. Igen, a
nyitott játéktér, hát ennek sem kellett volna szóba kerülnie. Ott döbbentünk rá, hogy a BF2-höz
képest mennyire be vagyunk zárva, nem térhetsz ki oldalra, nem mászhatsz fel lépcsőn, sőt, a
helikopterek adottságát sem tudod kihasználni a legtöbbször a kicsi pályák miatt. Aztán azért
játszottunk tovább, haverom nagy sniper, úgyhogy azzal kezdett el játszani a medkit után. Hát,
én mivel előtte nem próbáltam, azt kell hogy mondjam, pofátlanság amit kitaláltak a DICE-nél. A
minden idióta dolgot megnyitogatós rendszer miatt az alap fegyver annyira szánalmas, hogy az
hihetetlen. Fejbelőtte az embert, vagy 3-szor, hogy meghaljon. Nem értem. Utána jött az, hogy
késelgettünk, és 10-ből csak 6-7 késelést ad be, a többi bugos és a levegőt vagdosod, amit az
ellenség észrevesz, megfordul és gyorsan lelő. A másik, hogy jól néz ki a scriptelt késelés, de
rengeteg időt elvesz, nem tudom, miért nem tudták a sima késelést megtartani, na mindegy. Egy
másik problémám, amikor a BF2-ben fegyvert váltasz, akkor nincs oldalt az item-sáv, kérdem én,
miért nincs? Nagyon jó találmány volt.
A csapattal való kommunikáció is szánalmas, többé nincs az, hogy mikrofonon kommunikálsz a
squadoddal, és főleg az nincs, hogy csapatmunka legyen. Ennek erre kéne építenie, emiatt, a
BF2-ben egy nagyon elegáns megoldást választottak, lenyomod a q-t, megjelenik egy kör,
körülötte megjelennek a parancsok, kérések, stb. Na most, itt is van q lenyomására megnyíló kis
"menü", de itt használhatatlan, nem értem miért, de az.
Továbbá a hiba az is, a már talán említett cső-játékmenet. Mi van végülis? Vannak pályák,
amiknek a nagy részén csak egy csőben mész végig, semmi lehetőséged nincs a kitérésre (pl
metro). (bocsi, csak először, amikor írtam, frissített az oldal spontán és elveszett a szinte kész
írásom, így most nem tudom, hogy mit írtam le ide és mit nem)
És még ami rossz: (sok minden) hogy leraknak egy kis pályára, kapsz tankot, amit a kis pálya
miatt nem tudsz kihasználni. Most komolyan, a Project Realityben el lehet tévedni, és kis híján a
BF2-ben is. Van persze egy két Battlefieldesre csinált pálya, de még ezek sem az igaziak.
A másik rosszul megoldott rendszer (nem fogok kifogyni), az a deploy menü. Ez az, hogy hová
tedd le magad. Mostmár nem a térképen kattintod be azt, ahová le szeretnéd tenni magad,
inkább oldalt válaszd ki, hogy melyikre szeretnéd, ha "bekattintod", akkor a háttérben
automatikusan azt a helyet látod (ez egy jó ötlet), amire rákattintottál, de már a térképről kell
kikeresned, hogy hol is van, ez már rossz ötlet, a BF2-é sokkal egyértelműbb, és nincs az, hogy
kiválasztasz valamit a listából, ha meg pont akkor foglalták el, amikor leraknád magad oda,
akkor meg betesz a főbázisra, ez nincs a BF2-ben, akkor újat kell választanod, viszont a
háttérben, hogy látod, hogy hova teszed le magad már tényleg jó dolog.
A szabadság érzést korlátozva: most már nem te nyitsz fel fegyvert, hanem a játék adja be, hogy
mid legyen - cserébe viszont nagyon jól megoldották a fegyverek testreszabhatóságát.
A squad menü teljesen megszűnt, a csapattagoknak nem tudsz utasítást adni (viszont most már
nem csak a squad leaderhez tudod letenni magad, hanem a squad bármely tagjához).
A parancsnoki rész is teljesen megszűnt - miért?! Így már nincs csapatmunka, nem tud kikérni
nektek ládákat, amiből az életetek töltődik, nincs UAV, ha meglövöd az ellenséget, vagy az lő,
automatikusan megjelenik a térképen (ami amúgy ugyan csak sokkal áttekinthetőbb a BF2-ben).
Ezekkel a csapatmunka alapjait gyomlálták ki a játékból!
A statisztika sokkal átláthatóbb lett az új "Battlefieldben", viszont a saját pingedet nem jelzi ki -
miért?!
Single player:
Mivel a tesztem kifejezetten a multira irányul (emiatt is vettem meg), ezért pár szóval
elintézném: Nem játszottam végig, mivel annyira unalmas, hogy ez számomra egyszerűen
képtelenség...
Összegzés:
Talán túl nagy elvárásokkal álltam a Battlefield elé, talán túl sokat játszottam a VALÓDI előddel,
esetleg túlságosan is csapatmunka orientált vagyok, akárhogy is, nem hozta a kötelező szintet,
reménykedtem benne, hogy a DICE még nagyobb pályákat tesz a Battlefield 3-ba, mint az
elődjébe, ezek után hideg zuhany volt a CoD 4 által is megirigyelhetően kicsi pályák, csak itt
rombolható a környezet és persze azzal hitegetik, hogy szabad vagy, hogy beszállhatsz a
kocsikba meg a tankokba és a helikopterekbe.
Tehát pro és kontra:
Pro:
-gyönyörű grafika
-vannak jó ötletek
-rombolhatóság
-fegyverek remek testreszabhatósága
-hangok nagyon jók
-gyönyörű jelenetek single-ben
Kontra:
-lebutított BF2
-több a rossz ötlet
-ballisztikával kezdhetnének valamit
-a pályákon rendszerint két helyre beállnak az emberek és onnan lövik egymást
-kigyomlálták a csapatmunka alapjait
-nincs saját menürendszere - ezt komolyan gondolták? facebookot írnak a játék köré..?
-zárt, csőszerű pályák, amik ráadásul még kicsik is
-emiatt nem tudsz kerülni, vagy sunyiba menni ide-oda
-a conquest sokkal jobb az eldőjében
-a testreszabhatóság miatt az alap fegyverek nagyon fapadosak, pl snipernél
-késelés bug, ami ráadásul sokáig is tart
-drága
-nagyon béna single
Grafika: 9
Hang: 9
Játékélmény: 5
Összességében: 5
Remélem a Back To Karkand jobban sikerült és már visszaadja a Battlefieldes feelinget, így
jelenleg csak kidobott pénznek érzem. Ha megveszem, jön a teszt.
És egy gyönyörű videó a végére, amit csak nektek készítettem:
Műfaj: ,
Fejlesztő: DICE
Jó, rossz játék, relatív, én csak a véleményem írtam le.
Jó játékot.
mihez hasonlítsam?
úgy állítasz be egy baromi jó játékot,mintha a világ legrosszabb játéka lenne,és ha már CoD
hol látsz te a CoD-ban járműveket ? Spoiler!
hol látsz a CoD-ban ilyen részletes rombolhatóságot ? hol látsz a CoD-ban ilyen jó grafikát ?
hol látsz a CoD-ban ennyi fegyvert ? hol látsz a CoD-ban tankot ? hol látsz a CoD-ban ekkora mappokat ? hol hallasz a CoD-ban ilyen élethű hangokat ? (pályázott az év legjobb hangzására)
és még sorolhatnám. akik még nem játszottak a Battlefield 3-al és el olvassák ezt a tesztet..hát sajnálom őket. Spoiler!
singleplayer.. ? a Battlefield sorozat SOHA nem a történetéről volt híre,hanem a kitűnő multi-járól.
Ha már tesznek bele történetet, legalább legyen jó 😊 De milyen érdekes, hogy írtam, a tesztem kifejezetten a multira irányul, ezért intézem el pár szóval 😊
igen, nincs ott tank, nincs heli, olvasd el a tesztet és megtudod h mi a bajom, a Battlefield 2-höz képest a grafikán és a hangon kívül mindenben gyengébb
kiadtak 4 db Battlefield 2-es mapot, ebből a Wake Island ingyenesen letölthető volt anno a BF2-höz, ezen kívül adnak kb 7 fegyvert, 3 járművet. 5 ezerért, a játék megjelenése után 1 hónappal. Jó hogy nem két nappal a megjelenés után adják ki.
amúgy örülök hogy nem egyezik a véleményünk a játékról, meg hogy az embereknek van véleményük, mert a világ attól színes, hogy nem fekete fehér..
és hol érdekel engem, hogy milyen szép a grafikája? 😲 hozzátesz valamit a játékélményhez? őőő, Battlefield 2, nem szép, de rohadt jó a játékélmény 😀
úgy állítasz be egy baromi jó játékot,mintha a világ legrosszabb játéka lenne,és ha már CoD
hol látsz te a CoD-ban járműveket ? Spoiler!
CoD: be ugorhatok abba a helicopter-be ? meg öltél 11 embert egy huzamban ?..nem..akkor húz a pi....ba
hol látsz a CoD-ban ilyen részletes rombolhatóságot ? hol látsz a CoD-ban ilyen jó grafikát ?
hol látsz a CoD-ban ennyi fegyvert ? hol látsz a CoD-ban tankot ? hol látsz a CoD-ban ekkora mappokat ? hol hallasz a CoD-ban ilyen élethű hangokat ? (pályázott az év legjobb hangzására)
és még sorolhatnám. akik még nem játszottak a Battlefield 3-al és el olvassák ezt a tesztet..hát sajnálom őket. Spoiler!
singleplayer.. ? a Battlefield sorozat SOHA nem a történetéről volt híre,hanem a kitűnő multi-járól.
ÉS sztem a legnagyobb hülyeség amit írhattál COD utánzat ???? ... OMG te a BF3-ról írtad a teszted vagy egy más játékról ? nincs még 1 játék ami annyira eltért a COD-tól mint ez ... teljesen az ellentetje , ember mit játszottál te eddig TDM-et ?? mert az COD feelinges az igaz :/
én főleg PS3-on nyomom (csak az indítás tér el picit) ... tudod te milyen idegesítő mikor az arab meg mindenféle országokból feljönnek a 10-11 éves "anyuka vett nekem mindent a ps-hez" noobok headsettel és elkezdenek játék közben énekelni(igen volt már rá példa) vagy mikor a kutya ugat 5 percig a csávó headsetébe ?? mert kétlem, hogy tudnád milyen sz**r az mikor ezeket csinálják, és még sorolhatnám....
mellesleg a baj a tesztel az én szemszögemből, hogy nagyon is a BF2-höz akarod hasonlítani ami nagy hiba :/
szerk.: a teljes írásom elveszett :S kurva annyába. lényeg: a helisek leszarnak, nem mentenek, nem védenek. Tankosok dettó. a páncélosok ne rohamozzanak egyedül, támogasság a gyalogságot... EZ NEM IGAZI BATTLEFIELD!!!! Ez a RAMBO xXx
Battlefield jelentése: CSATATÉR. ott pedig nem illő dolog ez a játék menet. 00000000000 csapatmunka mert mindenki cod buzi (én is szeretem a cod4-et de nem azért vettem meg ezt a szart hogy jobb grafikán toljam ugyanazt kb)
és még a készítők is kivették a "kényszerítő" eszközöket amivel minimális csapatmunka kicsikarható lenne. THX EA and DICE. SUCK ME. Jól átbsztatok. Spórolhattam a szarotokra
Amúgy: Cod túlzottan ARCADE.
Arma sorozat (jön a 3) nagyon HARDCORE és ez miatt időigényes is
Battlefield VOLT az aranyközépút... Ennek vége. Mostmár csak soft és hard cod + arma van. ha ARMA 3 is elkurvul, eladom a gépem és eliszom az árát.
szerk.: am valaki számolta már hogy hány gránát és hány lövés dördül el a végén a vidiben? kicsit mintha több lenne a granyó 😆
De engem zavar és mivel a cikket én írtam - így ez az én véleményem.
Igen drága, tudod, amikor írtam, 10 ezer volt.
MW3 meg kurva drága, CoDokat alapból utálom, egyedül a CoD4, ami értékelhető, és a CoD5-7 zombi
Meg, de ekkora különbségnek nem szabadna lennie fegyver és fegyver között, mivel ez így nem reális.
Itt meg ezekhez a pályákhoz nem passzol a helikopter, legalább értelmes méretű pályák lennének. Persze van egy kettő, és azok közül is csak nagyon kevésnek van normális felépítése.
Mellesleg, kit érdekel a cod? Oké, oké, ez a CoDról lett mintázva, de nem érdekel a CoD, meg hogy ott nincsenek járművek.
Késelés engem nem zavar, én ezelőtt cod4-el és battlefield play4 free-vel játszottam, a kettővel egyszerre 1 év alatt késeltem le 2 embert, én ha mögötte vagyok 2 méterrel is inkább szépen fejbe lövöm 😃
Aztán amivel még nem értek egyet: "drága" WTF
És akkor az MW3 mi? ***on a bf3 6 ezer, MW3 12500... no comment
Továbbá hogy a sniper 3 fejlövésből öl csak, ezt már előttem megválaszolták.
Helikpoterek? Hát szerintem tökéletesen használhatóak, de mindenképpen jobb mint az összes CoD, ott örülnénk ha lenne egyáltalán valami irányítható jármű...
Jó cikk lett! 😉
stero666:
Mellesleg mégis hogyan nézzem más szemével?
Ja és játszom a játékot. Hogy miért? Mert a Battlefield 2-ből átvitt pályák biztosan nagyon jók lettek, ráadásul ha már megvettem 10 ezerért, akkor mégis csak nyomom a játékot, nem? Ja a másik, hogy azt írtad, wake island, gulf of oman, strike at karkand, sharki peninsula - ezek jó pályák. Persze hogy azok, az általam dicsőített (töretlenül a taktikai fps-ek királya) Battlefield 2-ből lettek átvéve, hát még szép hogy ezek jó pályák, a Wake Island ráadásul a kedvencem! És bocs, hogy nem említettem meg ezeket, egyrészt ezek nem a Battlefield 3 részei, másrészt 5 ezer Ft-ba kerül, amit a legtöbb ember nem engedhet meg magának, de ha elolvastad a tesztet figyelmesen, feltűnhet, hogy a Back to Karkand kiegészítőről egy szó nem volt. Miért? Mert nem vettem meg, azt is írom, ha meglesz, írok tesztet. Ráadásul a kommentek között azt is írtam, hogy előbb egeret veszek, mert a mostani szar.
Nem, nincs igazad, ez egy teszt, amit befolyásol a véleményem. Nem felelhetek meg egy teszttel mindenkinek, mivel minden relatív. Nem írhatom le, hogy ez egy relatíve jó játék, mert valakinek nem az. Nem lehet mindenkinek megfelelni, ahogy a Battlefield széria sem képes mindenkinek a kedvence lenni. Ez a rész számomra nincs kész, remélem, hogy tesztekkel és kiegészítőkkel toldozzák, foltozzák majd. De nem írhatok cakli pakli mindenki nevében, ráadásul szerintem egy igen objektív teszt lett, a helyzethez mérten. Igen, fikázom a játék rossz részeit, le is írom a negatívumait, leírom, hogy mi a rosszabb, mint az elődjében, leírom, hogy mi lett jobb, mint az elődjében. Ami szinte csak a grafika. Igen, talán kicsit mégis lehúztam, de bocsánat, Battlefieldet ígértek erre nem kaptam mást, csak egy lebutított Battlefield 2-t, CoD-dal átitatva.
Üdv, és remélem, hogy kielégítő választ adtam.
A battlelog egy jó ötlet lenne, ha nem lenne szükséges azt használni, pl beléphetsz a játékba és onnan kereshetnél dolgokat. BC 2 őszintén kit érdekel? Az nem igazi battlefield, csak egy CoD utánzat (akár csak ez), hogy azért jöjjön valami pénz is a házhoz a BF2 után.
Ultrához azért lássuk be, jóval szebb, mint lowon, több a polignom szám, élethűbbek a mozgások, stb, stb. De mediumon szerintem is gyönyörű a grafikája.
Igazam van, próbáld ki a normális BF2-t, az csapatjáték, én egy taktikai shootert akartam venni nem egy ilyen egyedül játszósat.. Mert nekem ezt jelentette a Battlefield, a taktikára és csapatjátékra épít, Battlefield 2-ben igen is lehetett az emberekkel beszélni mikrofonon keresztül és tették is a dolgukat. Lehettél parancsnok és támogathattad a csapattársaidat, ez a legállatabb találmány, amit játékban valaha kitaláltak.
TS-sel persze, nekem nincs jelenleg egyetlen egy barátom sem, aki megengedhetné magának ezt a játékot, ráadásul itt nem is tud érvényesülni a csapatjáték, mert egy CoD utánzat lett - bár jobb annál.
Nem szarnák le, ha jobban építene a csapatjátékra, ha tényleg egy taktikai shooter lenne, normális pályákkal.
Nem játszottam a bétával, de nekem ez a játék még félkész, semmi köze a Battlefieldekhez.
Igen, tetszik hogy ***án modolható a fegyver, hogy sok szart rá tudok tenni, de könyörgöm, ne az legyen, hogy az alap fegyver ennyivel gyengébb az 50-es szintűek csúcs-szuper fegyvereinél, ha már tényleg a valóságra való törekvés volt a cél, talán nem így kéne elérni. Ha meg nem, akkor a valóságra hajazó hülyeségeiket tartsák meg maguknak, és legyen Battlefield a Battlefield.
De igen is, ha már beletesznek egy single-t, akkor az legyen rendesen megcsinálva, vagy inkább tegyék bele a multi mapokat és tegyenek le a mapokra botokat, ahogy az eddigi Battlefieldekben is tették, inkább, mint ezt a szörnyűséget.
Tudod, szubjektíven lehet csak egy szórakoztató játékot megítélni. Így akarom bemutatni azoknak, akik Battlefield-Battlefieldre számítanak és nem Bad Companyre, mert az minden csak nem Battlefield.
Nem fikázás, leírom, hogy milyen a játék, miben jobb illetve miben rosszabb elődeinél, sajnálom, hogy a grafikán kívül mindenben csak butult az előző részéhez képest.
Hogy a helik mennyire kihasználhatóak nem tudok sajnos semmit sem mondani mert nem vagyok egy nagy helis.
Nincs saját menü. .. pofám leszakad .. a battlelog a legeredetibb része az egész rohadt battlefield 3-nak .. egy annyira jó ötlet, hogy csak tapsolni és végtelen vállveregetni tudok a készítőknek. Kényelmes, praktikus és mindenre kiterjedő, egy magányos harcos lennék barátok nélkül ha nem lenne a battlelog .. bc2-ben egy egyszemélyes hadsereg voltam mert senkit nem ismertem .. nem voltak platoon-ok nem volt semmi .. itt meg ha akarod ha nem megy a csevegés a játékról .. LEGJOBB ÖTLET!!!
Bugok: egyetértek .. van egy csomó .. a késelés sokszor tényleg idegesítő. Engem az idegesít a legjobban, hogy már rég a fal mögött vagyok de a golyók még mindig betalálnak bár ez lehet a lassú internet miatt van. Miért nem látom a saját pingemet? .. JÓ KÉRDÉS! Mi a ***ért nem látom a saját pingemet? .. Hülye*** készítők.
Amit elképzelni nem tudok, hogy miért nem említetted meg mint hibát az a gépigény és a grafikai beállítások. Low-on egész jól megy mindenkinek ezzel semmi baj. Ultrán meg nincs az a vas amin stabil lenne az 50-60 fps .. az mi??? .. Akkor minek teszik bele, ha a hardware technika még nem tart ott? Na mind1 .. Jah és a low és ultra közti sebességkülönbség iszonyatosan nagy ahhoz képest, hogy gyakorlatilag az árnyékok és a textúraélességen (ami low-on is tökéletesen elég) kívül semmi nem változik. Erre csináltam is két képet nemtudom láttad-e, sztem láttad. Low és ultra közt mi a különbség .. a fák ugyanolyan részletesek voltak, a falak ugyanúgy néztek ki, a földön semmivel nem volt több és részletesebb tereptárgy, a karakterek ugyanolyan élesek és szépek voltak, a robbanások ugyanúgy néztek ki. Akkor kérdem minek az ultra? .. semminek. ..
Lebutított csapatjáték .. valszeg igazad van.. nemtom.
A squadon belüli csevegés simán megoldható TS-el. Csevegni úgyis az ismerősökkel van értelme .. ergo szépen felveszed a kontaktot a battlelogos haverokkal és rácsatlakoztok egymásra ts-en és mehet a móka .. legjobb megoldás .. persze attól még gáz h a játékon belül nem tudsz vadidegeneknek is szóban parancsokat kiosztani .. bár sztem a sok láma amúgy is leszarná mit pampogsz és sztem erre a dice is rájött már .. ha kommunikálni akarsz akkor: haverok és TS.
"-a pályákon rendszerint két helyre beállnak az emberek és onnan lövik egymást"
Lol .. ezt te sem gondolod komolyan .. 😆DDD ez a legnagyobb hülyeség .. teljesen olyan a cikked mintha a bétáról írtad volna .. mert ugye ott a Metro volt ami teljesen megegyzik a kritikáddal és osztom is .. a Metro SZAR!!!! De ez egyedül erre a pályára (na jó még a damavand peak-re is igaz esetleg a seine crossing-ra).
Alapfegyverek nagyon fapadosak:
Itt jött a másik facepalm.
EZÉR ADDIKTÍV A JÁTÉK!!!! Nyomod neki mint az őrült, küzdesz, hogy ***a fegyvereid legyenek és közben kipróbálsz minden fegyvert .. ha ajáték elején megkapnád a legjob pityut jól felszereled .. mi lenne a közel 100 különféle fegyver sorsa? Ott rohadna meg mert midnig ugyanazokat használdád. Azt sem tudnád milyen fegyverek vannak a játékban. -.-''''''''
Nyilván téged egyáltalán nem hajt a fejlődési rendszer, de a játékosok nagy részét ez nagyon motiválja.
Nagyon béna single: neked kell elmagyarázni, hogy a single egy bónusz a hülyegyerekeknek? .. nanemár ..
Grafika: 9
Hang: 9
Játékélmény: 5
Összességében: 5
Köszönjük ... ha ezt az 5-öst egy szubjektív véleménynek szántad akkor ez van .. ha viszont te így akarod másoknak bemutatni ezt a baromi jó játékot akkor nagyon elszomorít. Ez nem teszt hanem fikázás .. csupán a saját véleményed .. egy tesztben pedig nem csak a saját igényeid számítanak hanem a játékos társadalom és a felhasználók tömege. Ez egy VÉLEMÉNY .. teszttől messze van.
Mellesleg ez a pálya megy a legjobban, mivel ez a játék többé nem épít a taktikára, csapatjátékra, itt tud érvényesülni az egyén, de ennek ellenére ezt a pályát utálom a legjobban. Ha megnézted, láthatod, hogy semmi másról nem szól, mint az eszeveszett gránátdobálásról, a csapatok A, illetve B pontba való tömörüléséről és onnan rakétavetővel, gránátvetővel való lövöldözésről.
Hogy miért nem tetszett? Hát mi tetszett volna benne? Ugyanezt megkaptam már 4,5 éve a CoD4-től ráadásul sokkal izgalmasabb is volt + sokkal jobb történettel, persze szerényebb grafikával, de igazából a CoD4 grafikája maxon nekem máig szép, úgysem a grafikát fogod figyelni már azon a szinten, hanem hogy hogyan öld meg a másik játékost.
És hogy mi a többi baj a single-vel? Unalmas, gyatra, játszhatatlan, gyakorlatilag nem történik semmi, ott is csak mész egy csőben.
Tudod ezzel az a baj, hogy a barátaimnak nincs pénzük új gépre + Battlefield 3-ra, biztos nagyon jó lehet, ha a barátaidnak van pénze, ezért is jött át játszani a BF3-mal, mert nincs pénze se új gépre, se a Battlefield 3-ra. Mellesleg hiába rohangálhatnék itt a barátaimmal, a pályák nem elég nagyok hogy kihasználjuk az előnyét, nézd meg a Battlefield 2-t, ott lehet a squaddal nyomulni, kivéve a Strike at Karkand nevű pályán, de az nekem már túl CoD-os, de még az is több szabadságot nyújt, mint a Battlefield 3 valamennyi pályája.
És köszönöm a pozitív szavazatokat 😀
Szerintem azzal sincs baj, hogy 9-et adtál a grafikára. Egy játék grafikája nem feltétlen attól gyönyörű szép, mert tűélesek a textúrák, meg össze-vissza csillog minden. Én is 9-est adtam volna, mert a játék színei nem szépek szerintem. Fakó az egész, és ez nem valósághű. 😀
Amúgy a HardCore még annyiban is másabb hogy ott már ha a tankot szemböl lövöd akk alig sebződik, de ha háttulról akkor 3x annyit sebződik. 😀
Ja és próbáld ki a LARGE CONQUEST-et, ott nagyobbak a pályák. 😀
Grafika: valóban a legszebb játék, amit valaha is láttam, nem kap 10-et, mert nincs 10/10-es grafikájú, mivel az egyenlő lenne az élettel.
Conquest, igen, a deathmatch a cod-nak van ott, nekem a BF = conquest, mivel erre lett kitalálva. Az operation metro valóban kiverte nálam a biztosítékot, de a többi is, nem igazi pályák ezek, egy Project Reality jobb pályákat készít, pedig azt "non-profit" csapat készíti.
Mellesleg a Battlefield 3, mint "taktikai" shooter nem rendelkezik olyan alapvető funkcióval, mint a csapattal való kommunikálás. Kicsit elmozdult a reflex-shooterek irányába, esetleges taktikai funkciókkal ötvözve, ami egyeseknek tetszhet, egyeseknek nem, nekem nem tetszik, ezért is írtam le a véleményem.
Játékélmény 5: értsd: semmi köze a csapatmunkához, mindenki önmagában rohangál össze vissza.
Játszottam hardcore szerveren, nincs vele semmi bajom. De a hardcore miből is áll? Kevesebb lövés kell, nincs célkereszt és player hud - ennyi, kicsit többet is beletehettek volna.
Ha lesz pénz a Back to Karkandra, arról is írok tesztet.
Bocsi, nem szándékosan írtam fordítva, pedig kétszer is átolvastam
érdekes nézőpont, szerintem minden szenpontból veri a BF2-t(na jó talán a BF2-ben jobb mapok vannak) kivéve a Commander módot hiányolom belőle, azt nagyon imádtam....
Ez azért van mert nem hardcore szerveren játszol, ott egy lövésbe bele fog halni 😀
Ja és helyenként BF2-t írtál a 3 helyett és fordítva.
-a pályákon rendszerint két helyre beállnak az emberek és onnan lövik egymást
Ez csak az operation metro-ra igaz (conquest módban)