A Darabokra Tört Pók Univerzumok
Igazából semmi sem olyan, mint amilyennek látszik. Ez vonatkozik New Yorkra is. Csendesen pihentem egy felhőkarcoló tetején amikor megéreztem, hogy baj van. A múzeumba siettem, és ott volt ő. Darabokra törte a dimenziókat már csak mi maradtunk mi négyen maradtunk, ránk számíthat ez és a többi világ. Csak nekünk áll módunkban megmenteni mindenkit. Itt kell hagynom mindent, hogy megmentsem szeretett városomat, világomat.
\"A Csodálatos Pókember\"
Pókemberből sosem elég. Legyen az film, képregény vagy játék. Az utóbbi viszont nem mindig azt adja amit váruk tőle. Rengeteg pók játék elbukott a hülyeségek felhalmozása miatt, viszont akad pár remek légy is a hálóban. Én konkrétan nem sokat tudok megemlíteni de köztük van a Shattered Dimensions. Ebben a játékban megvan minden ami egy igazi Pókemberhez kell. Nem akarok ítélőszéket játszani, de az elmúlt évek alkotásai olyannyira borzalmasak voltak, hogy legszívesebben embereket kínoztam volna vele. De! Inkább megpróbáltam megbékélni. Hiszen minden rosszban van valami jó, kivéve amiben nincs. Ez a játék viszont minden szempontból kiváló. Rengeteg új tulajdonság jellemzi a Shattered Dimensionst, olyan tulajdonságok amelyek annyira nem jellemzőek egy Pókember játékra sem. Nekem nagyon bejöttek ezek az újítások és egy esetleges második részre is vevő lennék. Ezt a dimenziós alkotást a jól ismert Beenox csapat készítette, akiknek a fantasztikus The Amazing Spider-Man-t is köszönhetjük. A kiadója pedig az Activision. A játék 2010. november 24-én látott napvilágot a mi dimenziónkban. Külső nézetes akárcsak a többi pókember alkotás, de klasszisokkal jobb, nagyon szeretem, sőt imádom ezt a játékot. A változatosság és a szórakozás melegágya ez a játék.
Történet
Szóval itt kezdődik az egyik legfontosabb és egyben a legjobb újítás. A történet egy Múzeumban kezdődik ahol misztikus egyiptomi és más rejtélyes táblákat, sírokat őriznek. Mysterio-nak nagyon fáj a foga egy bizonyos táblára. Ezért éjjel be is tör a múzeumba. Sikerülne is a rablás, de jön a barátságos és közkedvelt pókember. Mysterio tervét sikerül meghiúsítani pókinak, vagy mégsem? Harc dúl a két "ember" között s Mysterio "véletlenül" elejti a misztikus táblát, ami több darabra törik. Ennek következtében három új dimenzió megnyílik a világon. A bajkeverőnek sikerül meglógni, de feltűnik eközben Madam necc (Madam Pókháló) Pókember látnoka és tanácsadója. Felvilágosítja arról, hogy a tábla darabkákat mindenképpen vissza kell szereznie, vagy nagy baj lesz. Olyan nagy erővel bírnak azok az elemek, amik nem tanácsosak, hogy rossz kezekbe kerüljenek. Madam Necc arról is beszámol Pókinknak, hogy három Pókdimenzió megnyílt ezért nem csak a Csodálatos Pókemberrel (Amazing) gyűjthetjük össze az elszóródott darabokat, de köztük lesz a Fekete Pókember (Ultimate Dimenzió), az 1933-as Pókember (Noir dimenziója) és az egyik legkelendőbb a 2099-es Póki (A jövő Pókember dimenziója). A sztori kőkemény és ütős. És most engedd meg, hogy pár mondatban bemutassam azokat a tiszteletreméltó pókembereket, akikkel végig randalírozhatunk a játékban, ha ismered a sztorijukat hagyd ki, de érdemes elolvasni.
A Csodálatos Pókember--The Amazing Spider-Man
Mint jól tudjuk ez az "alap" pókember. Akit megismerhettünk a mozifilmből az első képregényből (1963) és a Csodálatos Pókember játékból. Peter Parkert 17 éves korában megmarta egy radioaktív pók, aminek következtében Peter emberfeletti képességre tett szert. Páratlan egyensúlyérzékre, a pókéval vetekedő hatalmas erőre és mozgékonyságra. Ezen képesség felfedezése közepette Peter nagybácsikáját Ben Parkert megölte egy betörő. Peter jól tudta, hogy az ő hibájából, makacsságából halt meg. Ezért megfogadta, hogy Pók erejét jóra fogja használni, azért fog élni, hogy megállítsa a bűnözőket és megvédje az ártatlanokat a veszélytől. Pókember élete nem egy leányálom, rengeteg szuperbűnöző feni rá a fogát, hiszen mindig meghiúsítja ádáz terveiket. Ezért Peternek meg kell felelnie Pókember énjének és Kamasz srác énjének is egyaránt, ami lássuk be nem egy egyszerű dolog.
Fekete ruhás Pókember--Ultimate Spider-Man
Ezt a pókembert egy szimbióta nevű idegen lény teszi azzá a szuperhőssé, akinek nem jó ha az útjába kerülsz. Van 1-2 eltérő Szimbióta történet, de nekünk csak az Ultimate kell. A lényeg, hogy Peter és Eddie Brock Apja közös erővel a rák gyógyszerét keresték, ezért kifejlesztettek egy anyagot remélve, hogy megvan a gyógymód. Így született meg a szimbióta. És nem is kell ragozni, hogy mi történt. Rengeteg kegyetlen kaland során Peter bőrére tapadt a szimbióta, és így hatalmas erőre tett szert, bár előtte Brock életét keserítette meg a rejtélyes anyag.
1930-as Pókember--Noir Spider-Man
Ez a pókember teljes mértékben eltér az alap pókuniverzumtól. Az 1930-as években játszódik Peter sötét története. Az élet New York-ban keserű, sötét, komor. A bűnözés minden napos eset itt. Pókember eredettörténete teljesen más, totálisan át van rendezve az egész sztori, a szereplők viszont ugyanazok, akiket megszokhattunk. Pókember jelmeze is teljesen más, szóval mondhatjuk, hogy egy teljesen új Pókival van dolgunk.
A Jövő Pókembere--2099 Spider-Man
Ez a Pókember már nem Peter Parker. A jövő póki neve Miguel OHara. A múltja sötét és kegyetlen. Apja folyton verte őt, öccsét és anyját. Ebben a helyzetben Miguel lett öccse egyetlen védelmezője. Miután felnőtt remek munkaerő volt, s ezért felkérték, hogy lépjen be egy titkos szervezetbe, ahol génmanipulációval foglalkoznak. A céljuk a szuper emberek gyártása lett volna, azonban Miguel ezt ellenezte. Ezért főnöke egy nagyon ritka szert vitt be Miguel szervezetébe, amitől pókszerű képességei lettek. Már az öngyilkosságot is a fejébe vette. Egy száz emeletes épületről vetette le magát, de pókösztönei azonnal bekapcsoltak és megtapadt a falon. Egy igen jelentős harc után megértette milyen erő birtokában van, elkészítette saját jelmezét, hálóvetőjét és megkezdte a jövőbeli tevékenységét, megvédte az ártatlanokat, harcolt a gonoszok ellen.
Főmenü
A játék főmenüje kifogástalan. A képernyő váltogat a különböző Pókdimenziók között, és megcsodálhatjuk a különböző pókemberek pózolgatását. De mielőtt bármit is el kezdenénk, belépéskor az intro-k után 3 profil áll rendelkezésünkre. A dolgunk kiválasztani egyet és el kezdeni a történetet. A 100%-os kijátszást jelző paca is nagyon ötletes. Egy fekete pókember jelzi, hogy hol tartasz. Minél több küldetést teljesítesz Pókember annál jobban változtatja színét pirosra. Ezek után belépünk a New Game opcióra majd egy úgynevezett kihívássorozat panelt kapunk. Amely szépen sorrendbe van helyezve, első misszió csodálatos pókember, második misszió fekete ruhás pókember, szóval szépen rendbe van rakva. Az első küldetés egy bemelegítéssel kezdődik. Madam Pókháló pedig a tanácsadónk lesz a játék során.
Játékmenet Bemelegítés: Pókösztön, Hálószövés, pontok és a többi
Miután kiválasztottuk az első küldetést az úgynevezett tréninget, már neki is ugorhatunk a párkányoknak, a végtelen magasságoknak, a hálódzsungeleknek. Madam Pókháló rögtön közli is velünk a fontosabbnál fontosabb információkat, megmutatja mit és hogyan tanácsos végeznünk. Megtanuljuk a mászást, az ugrálást és a kifinomult pókösztönünk lopakodó használatát. Mind a 4 dimenzióban meg fogunk fordulni a tréningen rövidebb ideig. A fő feladatunk négy kisebb darab összegyűjtése a táblából. Persze itt még nagy veszély nem leselkedik ránk, de oda kell figyelnünk mit és hogyan teszünk. Mert kifejezetten erre fekteti a hangsúlyt a játék, minden dimenzióban más és más lesz a bevethető fegyver, és más stílusban harcolhatunk a gonosz ellen. Megtanulunk különböző harctípusokat, ütés és rúgáskombinációkat, ami nagyon jól lett megoldva nem össze vissza kell nyomkodnunk a különféle gombokat. A normál ütögetéstől a kisebb nagyobb rúgásokon át a háló dobálásig minden elérhető lesz. Ha megszereztük a négy kisebb tábladarabot, akkor Madam Pókháló azonnal beküld minket az élesebbnél élesebb harcok közepébe, hogy ne csak a mi dimenziónkat (Amazing) mentsük meg, hanem az összes többi pókét is. Akkor kezdjük is el az éles harcoknál. Kezdve a tulajdonságokkal és a legfontosabb használati eszközeinkkel, amelyek minden egyes dimenzióban megtalálhatók. Kezdve póki egyik legfontosabb érzékével: a pókösztönnel. Ez minden szempontból tökéletes fegyver az ellenségek és a keresett tárgyak felkutatására. Egyetlen gombbal elő lehet idézni a látnoki képességünket, átlátva falakon és más akadályon. Ezen tulajdonság kiváló alkalmazása miatt nagyobb esélyünk van a túlélésre. Kijelentem, hogy ez főleg a Noir dimenzióban válik nagyon a hasznunkra. Hiszen a Noir pókember "hazája" a sötétségen alapul. Sötét környezetben kell harcolnunk a gonoszok ellen. Ebből következtethetünk arra, hogy muszáj lesz a pókösztönünkre hagyatkozni, főleg ha keresünk valamit.
Rengeteg olyan misszió lesz ebben a dimenzióban, ami a keresésen alapul. Túszokat kell megkeresni és el vinni egy kijelölt helyre, és lopakodva meg kell találnunk a főellenséget. Jöhet egy másik fontos dolog, ami nélkül pókember nem pókember: ez a hálószövés. A játszható terület nem lesz kicsi, de nem is óriási. Egy kijelölt terepen kell megállnunk a helyünket, s míg le nem győztünk minden ellenfelet nem léphetünk tovább. Persze nem kell egy pici területre gondolni, elég nagy, de amíg ki nem iktatsz mindenki nem tanácsos elindulni, hiszen vagy legyőznek vagy legyőznek. Szóval előbb tisztítsd meg a terepet aztán menj tovább. Ez egyáltalán nem rontja a hangulatot sőt egyre jobban növeli bennünk az adrenalint, hiszen egyre több ellenfél jön és ilyenkor alkalmazhatjuk a frissen szerzett ütéskombinációinkat. Ugye ezen a kijelölt területen nyugodtan háló hintázhatunk, amikor csak kedvünk szottyan, már csak azért is mert így is le lehet verni a rossz fiúkat. Légi csapás módszerrel, felröppensz majd rázuhansz egy ellenfélre és addig ütöd míg bírod. A másik a hálószövéssel kapcsolatban az a különféle oszlopok és úgymond kerítések "becserkészése". Minden olyan tereptárgy (oszlop, kerítés, párkányok) amire szövögethetünk, majd odahúzhatjuk magunkat meg lesz jelölve. Egy sárga háromszög jelöli, hogy mire szőhetünk majd rugaszkodhatunk egyenesen oda. Ez nagyon hasznos legfőképp a főnökbunyóknál, hiszen ha a halálos ellenfelünk birtokába jutott egy tábladarab az még erősebbé és kegyetlenebbé teszi. Itt ismét a Noiros világot emelem ki. Hiszen a sötétben tapogatózunk és ezt kell a legtöbbször alkalmazni, az össze vissza ugrálást és szövést, mert így megtévesszük ellenfeleinket és abbahagyják keresésünket. Ezekben a helyzetekben a legfontosabb a fürgeség és a reflex. Ha az ellenségeink észre vesznek minket bevadulnak és vaktában mindenre támadást mérnek, ezért folyton mozgásban kell lennünk, egy percig sem lóbálhatjuk a lábunkat. A hálószövésnek van még egy fontos és hasznos tulajdonsága. Lesz ilyen alkalom nem is egyszer, amikor egy feneketlen szakadék fölött háló hintázol majd el kezdesz esni a szakadék felé, semmi baj a játék azonnal veszi a lapot és egy pillanatig Peter szemszögéből láthatjuk a világot (FPS), majd lehetőséged lesz egy gomb segítségével visszarugaszkodni a magasba, szóval zuhanás közben nehéz meghalni, ha mégis sikerül az azért van mert nem reagáltál időben. Azt még el mondom, hogy a kiképzés küldetés nagyon jól össze lett hangolva. minden egyes dimenzióban valami újat tanulunk meg. Az egyikben a mozgást, falmászást, átlépünk egy másik dimenzióba ott pedig a hálószövés kifinomult használatát fogjuk megtanulni. Szóval végezetül minden szempontból nagyon összetett jól alkalmazott és egyedi játékot kapunk. Most ejtek pár szót a pontgyűjtésről. Nagyon király cuccokat válthatsz be a pontjaidért, amik nem csak királyak, de hasznosak is. Minden egyes dimenzióban kis pók-emblémákat gyűjtögethetünk. Szorgosan gyűjtögess be minden egyes emblémát, mert a különféle vehető lehetőségeknek nagyon borsos áruk van. Kiemelek párat. Az élet erő növelése például. Elfogadható élet jelző "Csík"-al indítunk, de érdemes ezt meghosszabbítani, mert ahogy haladunk előre, annál erősebb ellenfeleket kapunk és ide már kell a plusz életerő. Szóval ez egy hatásos módszer. Plusz vannak még különféle erőnövelő opciók is és még rengeteg jó dolog, amiért érdemes minden kis zugot átnézni. Még annyit a játékmenetről, hogy baromi hosszú. Egy küldetés meg van minimum 20 perc hosszúságú. És jó pár kihívás van, és ennek is örülni kell, mert a hosszúsága is tökéletes.
Harcok minden egyes Pókemberrel
Minden pókembernél vannak különleges verekedési stílusok, amik még élvezhetőbbé teszik a játékot. Minden egyes karakterrel végrehajthatunk nagyon látványos és hatásos harc mozdulatokat. Kezdve a Csodálatos Pókemberrel. A harc kombinációk mindenek előtt egyformák. Mindegyik dimenzióban alkalmazhatjuk az alapul szolgáló támadási stílusokat. De mint említettem pár extra támadás is tartozik a lapba. A csodálatos pókembernél különféle hálócsodákat hozhatunk létre, hogy aztán annak segítségével győzzük le ellenfeleinket. Kiemelem itt a háló buzogányt és a háló kalapácsot. Ezek az eszközök is jóval megnövelik a túlélési esélyeinket hiszen nagyon hatásos egy óriási háló buzogány. Látványos elemekből nem lesz hiány az biztos. Kitérhetünk az ultimate Dimenzióra. A fekete ruhás pókember még látványosabb mint az Amazing. Jól tudjuk, hogy egy szimbióta nevezetű lény tapad hősünk testére, ezzel olyan erők birtokába lépve, amiről még csak álmodni sem mert. Mondanom sem kell mi történik, ha ezt a lényt valaki felhergeli. Nem ismer határokat, és még Peter szavára sincs szükség mert olvas a gondolataiban. Ezért ha rengeteg rossz fiút és különféle lényt püföltünk már el, a ruha bepipul és részben leválik Peter testéről mint négy ostor. Ezekkel az ostorokkal óriási erőt tudunk kifejteni és e mellé még látványos kép is társul. A Noiros világ annyira nem az elvetemült harcokról híres.
Ő a csendes árnyákból meglepetésszerűen feltűnő halk leszámolást kedveli. Ami még egy plusz pont. Hiszen a rengeteg szaftos harcok, a különféle erőteljes bunyós dimenziók után jól esik egy kis halk, lopakodós csihi puhi. Az ő középpontjában az észrevétlen becserkészés áll. Ahogy elkapjuk a rossz fiúkat az nagyon jó. Leselkedhetünk áldozatunkra mint egy igazi pók. Csünghetünk a magasból és megvárhatjuk míg a fejünk alá sétál a bűnöző, majd egyetlen mozdulattal kegyetlen csapást mérhetünk rá. Leshetünk a rossz fiúkra a magasból, a falon mászva vagy esetleg pár méterre a hátuk mögött A 2099-es pókembernél nagyon hatásosak és erőteljesek a bunyók. Az ő különleges képessége az az óriási barack adás. Elképesztő erő segítségével tudjuk lassított felvételen végignézni, ahogy pókink a talajról hirtelen felugrik és egyetlen kézmozdulattal leveri ellenfelét. Van még egy igen fontos erőkifejtés, ami csak a jövő pókemberénél látható ez az időlassítás. A fekete ruhánál az idegesség megy fel, csodálatosnál a háló erőssége. Itt viszont az egyre több ember leverésének következtében az időlassítás töltődik fel, amit nem sokáig alkalmazhatunk mert hamar el fogy, de hatásos ha fogyóban az életed. Ezeket a lehetőségeket mindig feltöltheted, ha egyre több embert versz el. A harcok nagyon látványosak és egyáltalán nem unalmasak. A sok extra ütési lehetőség még változatosabbá teszi a játékot.
Az ellenségek kiváló alkalmazása
A játékban nagy hangsúlyt fektettek a főgonoszok/főellenségek szereplésére. Jóformán erre épít a játék. Hiszen a történetet megalapozó elszóródott tábladarabokat megkaparintják Pókemberünk legnagyobb és legádázabb ellenségei. Ezek a darabkák meg fogják növelni ellenségeink erejét és sokkal veszedelmesebbek lesznek mint eredeti állapotukban. Ebből kifolyólag minden egyes küldetés végén lesz egy fő gonosz. De! Mivel négy pókdimenzióról beszélünk ezért a főellenségek baromira változatosak, és passzolnak az adott pályához. Szóval a szinten miután megizzasztottak a katonák és a különféle lények, a tetejébe jöhet egy igen kemény bunyó a főnökkel. A jutalmunk azonban nem marad el és a dicséret sem. A fő bunyók nagyon hangulatosak és egyáltalán nem unalmasak. Végig dübörög bennünk az adrenalin, hogy "jujj most mi lesz?"- "most mit fog tenni?". A különféle tereptárgyakat alkalmazzák ellenünk az ellenfelek, és a saját erőik növelésére használják azokat az erőket amik minket gyengítenek. Gondolok itt a virágcserepekre, köcsögökre, amiket a nyakunkba zúdítanak Szóval a fő gonosz bunyók érdekesre, izgalmasra és ami a legfontosabb nagyon élvezetesre sikerült. Én személy szerint mindig izgatottan vártam, hogy vajon most ki lesz az ellenfelünk. Megéri izgulni mert nagyon látványosak a bunyók, és az ellenfelek dizájnja is megéri a pénzét. Itt kiemelem az Electros bunyót (na vajon miért?). Az Ultimate dimenzióban kell ügyködnünk egy atomerőműnél, hát lássuk be itt egy Electro Pókember bunyó csak látványos lehet. Az tetszett, amikor Electro felszívta az összes elektromosságot a generátorokból és óriási méretűre megnőtt. Nekem ez volt az egyik leglátványosabb és legjobb részem.
Grafika
Erről is lehet külön külön beszámolni, hiszen majdnem minden egyes dimenzióban máshogy néz ki a képernyő, de azt el mondom, hogy rengeteg átvezető videó lesz, ami gyönyörűen van megalkotva, nincs rá más szó, csak a gyönyörű. A harcok is nagyon mutatósak és a különféle konfliktusok, jól esik elnézni ebben a megvalósításban is. A Mysterio-s betörést is ebben a megvalósítási formában csodálhatjuk és ez fantasztikus. Na de térjünk ki a játék grafikájára. Kezdve az Amazing és az Ultimate dimenzióval. Ez a két grafikai megoldás megegyezik, ugyanúgy néz ki mind a kettő. kicsit rajzfilmes beütése van, de ne olyanra gondoljatok mint az Ultimate Spider-Man játékra. Igaz majdnem olyan, azért látni az élethűséget alatta (itt azt értem, hogy nem teljesen rajzfilmes). Jöhet Noir. Ebben a dimenzióban nem sok munkát fektettek a színekbe. Ugyanolyan komor mint a története. A fekete és a fehér árnyalatok játszanak főszerepet, és meg kell mondjam egyáltalán nem unalmas ez a megvalósítás sem. Igaz előbukkan néha másféle színvilág, de Noir meghatározó képe a fekete, hiszen árnyékból támad. És következzen az a dimenzió, amely mind közül a legszebb, ez nem más mint a 2099-es. Itt tapasztalható a sötét ám mégis színes megvalósítás. De ez a megoldás tényleg jobb, mintha nappal lenne. Este a sötétben a kivilágított jövőbeli épületek hazavágják az összes más dimenzió kinézetét. Ezekből azt a következtetést lehet levonni, hogy nem csak a történetben, a játékmenetben de a grafikában is nagy a változatosság.
Hang
Ez pedig az az opció, amiről egyáltalán nem tudok részletesen írni, de nem is kell. Azt megemlítem, hogy Pókinak a szinkronja minden dimenzióban más és más. A 2099-esnek tisztára felnőtt hangja van. Az aláfestőzenék igazából ütnek, akció közben a legjobb, főleg a főellenségek ütlegelése közben. Erről nem is tudok többet el mondani.
Minden dimenziót összevetve
Én nagyon örülök, hogy ez a játék megvalósult a mi dimenziónkban, jó volt végre egy olyan Pókember játékkal foglalkozni, amiben egyszerre négy különböző pókkal lehetett feladatokat végrehajtani méghozzá nagy sikerrel. Mert lássuk be balul is el sülhetett volna ez a játék, de szépen vette az akadályokat és megmutatta, hogy igen is egy remek alkotás. Azt még megjegyezném, hogy ez számomra a második legjobb hálószövősdi. Kitűnő lett és ha sikerült kijátszanod az elmúlt év borzadalmait (Kivéve a(z) The Amazing Spider-Man-t) akkor ez egy kötelező darab lesz számodra, mindenképpen próbáld ki. És végezetül megkérdezném, neked melyik volt az a Pókember játék amire azt mondtad, hogy na ez igen? Válaszod köszönöm, szia/sziasztok! Imádom Pókembert!
Műfaj: ,
Fejlesztő: Beenox
oddworld30:érdekes amit írsz.Nekem is HD7770-em van tehát megnézem,hogy fut-e.Ha olvasod még a hozzászólásomat, akkor annyit tudok mondani,hogy rakd fel az összes létező patchet.Ezek általában orvosolják a problémát.Vagy ha van a játékban PhysX akkor azt kapcsold ki,mert azt az Ati kártyák nem csípik.
Kösz igyekszem. Pókemberről meg naphosszat tudok írni, persze törekszem arra is, hogy a glugy glugy szöveg kimaradjon 😃
De sok sikert 😃
Pedig az már dicsőség 😃
oddworld30: Nekem HD 5550-em van, ment rajta szépen.
oddworld30 Én ehhez sajna nem értek, de az én kártyám harmat gyenge és minimumon szépen fut 😃
mi lehet? nem támogatja egyes amd karikat a progi??
Tetszett a 4 Póki bemutatása 😃
5*
Van egy hibája a játéknak: nagyon sokszor nem reagál a gombokra, ami idegesítő.
Persze a régi trilógia is elmegy, de legfőképp az akciójelenetek és Harry Osborn miatt, ő az egyetlen kiváló színész J.K. Simmons mellett 😃. A többi mind lelkes amatőr. 😆
Ellenben itt a Csodálatosban elképesztően jól alakított mindenki, kivétel nélkül mindenki tetszett még az Oscorp épület asszisztense is jobban játszott mint Tobey 😃
Bekakálnák ha benne lenne a hidas jelenet 😃. Saját felelősségre tovább!Spoiler!
Emlékeztek a 2012-es Comi Con előzetesére? A First Person nézetűre, az király volt 😃
Én holnap fogok a Comi Conon beszélni 😂😂 Késő este, ami ott még csak délután lesz 😃
Én rengeteget kóboroltam, képregényeket összegyűjtöttem benne, na az macerás nagyon, és persze ruhákat oldottam fel 😃
Nekem minimumon megy szépen és ezért össze teszem a kezeimet 😃
Király eddig mindenkinek a The Amazing Spider-Man a kedvence 😃 Ami nem is baj 😃
És köszi, én is játszok vele még mindig mert iszonyat jó játék 😆
A Csodálatos Pókemberről nem is beszélve, ramom nem volt meg és mindig kikapcsolt a játék úgy, hogy elveszett minden mentésem, de mindig előről kezdtem nem érdekelt, s ahogy meglett a 2 GB ram nem is kell mondanom mi történt 😃
De én amúgy is így kezdtem el játszani, majdnem mindent lowon, és nem is hiányzik a max grafika 😃
De engem a graf nem érdekel 😃
Nekem a Csodálatos Pókember a legjobb. Fúú tavaly csak azzal játszottam semmi mással. Ha hiszed ha nem a kijövetele után még nem, de úgy augusztus végén megkezdhettem gamelni vele (mert vettem 2GB RAMot) és egészen decemberig csak azt nyomtam 😃.
Spartan117 Hiba, vagy mégsem? 😆😆😂😂😂
Kivéve amiben nincs 😆