Tomb Raider (2013) gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
2GHz Dual Core (Intel Core 2 Duo or better, AMD Athlon X2 or better)
RAM:
1 GB (Win XP), 2 GB (Win Vista/7)
GPU:
nVIDIA GeForce 8800 / AMD Radeon HD 2900 or better
DX:
9.0c
OS:
Windoes XP, Vista, 7
STO:
12 GB HD space
NET:
Broadband Internet connection
Ajánlott gépigény:
CPU:
Quad core CPU: AMD Phenom II X4 955, Intel Core i5-750
RAM:
4 GB RAM
GPU:
DirectX 11 graphics card with 1GB Video RAM: AMD Radeon HD 5870, nVidia GTX 480
DX:
11
OS:
Windows Vista, Windows 7 or Windows 8
STO:
12 GB HD space
NET:
Broadband Internet connection
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 4 550
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
maxon 1920x1080---hát azért ehhez már pofa kell asus Hd7950 dcII
Sajna nem tudom most neked megnézni, (meg én még sem szedtem össze mindent), de valaki biztos fog segíteni... hol van ACsodalatosPokember, ő is szakértő lehet ebben 😂
cseszka: szakaszonként lépsz a szintekre, a kötél + nyíl kombó segít, után meg vagy ugrasz vagy (ha jól emlékszem akkor ugyancsak íjjal) a sziklába lősz (ami be van karikázva) és ott már meg tudsz kapaszkodni. Fejleszd a íjadat! 😉
[url]http://www.youtube.com/watch?v=DBYEe6qMXB4&list=UUqsHCWlLKQYByKEayDsSxww&index=4[/url]
Hamarosan több rész itt: [LINK]
Nem tudom, annyi mindent kell megkeresni.... Pl. nemrég jöttem rá, hogy a tengerparton azok a "bombák" pl. felrobbanthatók és azok által is különböző eredményeket érhetők el...
New fixes in 732.1:
- Fixed an issue in ”Chasm Monastery” where the player cannot progress after fighting the Oni.
- New community requested graphics option ‘Screen Effects’ to disable camera-based full screen effects like water and blood drops.
- Fixed last campsite save not always updating when expected.
- Various small optimizations.
- Various minor UI fixes.
- Minor graphics fixes.
New fixes in 730.0:
• Upgraded the save slots from three to 99
• Introduced “Last Campsite Save”, which automatically saves your progress up to the last campsite you have visited
• Added stereoscopic 3D reticle
• Fixed issues with the discovery of the Unworthy campsite.
• Fixed a problem that occurred when traveling back to the Sacred Hall Basecamp after that story has been completed
• Fixed a playthrough stopper in Chasm Bridge
• Fixed a playthrough stopper that could occur when loading a saved game created in the Coastal Forest after upgrading the axe but before opening the gate
• The active selection in the main menu no longer changes due to the rotation of the menu itself
• Fixed Mouse and Aim Sensitivity slider settings getting rounded to coarser values on save
• Fixed a crash in multiplayer that could occur while migrating hosts
• Added functionality to activate and deactivate DLC multiplayer maps during matchmaking. Maps can also be manually activated and deactivated in the new ‘Match Making’ menu in the ‘Options’ menu.
• (DX11) Fixed a few self-shadowing artifacts in the beach
• (DX11) Various performance optimizations
• (DX11) Improved sunlight shadow quality
• (DX11) Lens flares now render correctly in stereoscopic 3D
• (DX11) Improved exclusive fullscreen <-> windowed transitions
• (DX11) Fixed occasional crash on startup related to stereoscopic detection