header
Quake Mission Pack 2: Dissolution of Eternity
Quake Mission Pack 2: Dissolution of Eternity cover
Megjelenés: 1997. március 31.
Műfaj: Akció, FPS
Fejlesztő: Rogue Entertainment
Kiadó: id Software

Quake Mission Pack 2: Dissolution of Eternity gépigény

Minimum gépigény:

CPU:
Intel Pentium(R) 75 MHz processor or better
RAM:
DOS -- 8 MB RAM required Win 95 -- 16 MB RAM required
GPU:
VGA compatible display or better
OS:
MS-DOS 5.0 or higher or Windows(R) 95/98 operating system
STO:
Hard disk drive with 80 MB of uncompressed space available
Hang:
100% Sound Blaster-compatible sound card
ODD:
Double-speed CD-ROM drive (300K/sec, sustained transfer rate)
NET:
Supports modem, network, and Internet play

Ajánlott gépigény:

CPU:
Intel Pentium(R) 75 MHz processor or better
RAM:
DOS -- 16 MB Win 95 -- 24 MB
GPU:
VGA compatible display or better
OS:
MS-DOS 5.0 or higher or Windows(R) 95/98 operating system
STO:
Hard disk drive with 80 MB of uncompressed space available
Hang:
100% Sound Blaster-compatible sound card
ODD:
Double-speed CD-ROM drive (300K/sec, sustained transfer rate)
NET:
Supports modem, network, and Internet play
Ajánlott periféria: Joystick and mouse-supported (3-button mouse recommended)
NOTE: GL QUAKE supports some Open GL 3D accelerator cards. Consult your hardware manufacturer to determine compatibility.
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Az összehasonlítás nem lehetséges ennél a játéknál.
Támogasd a Gépigény.hu-t, hogy tovább fejlődhessen!
TÁMOGATÁS
Hasonló játékok:
GET EVENBattlefield 2042The AnacrusisBattlefield 2142Hard ResetStar Wars Battlefront (2015)
Hozzászólások: 16
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
menphis00 avatar
zotya977, Metro2033, NecroD, Balikah55: a szavaitokból azt veszem ki hogy ez a játék idősebb mint ti, szóval egy kis felvilágosítás: A Quake a világ első technikailag is 3 dimenziós FPS játéka, ami 3D gyorsítás nélkül futott, hatalmas sikert aratva. Ez az atyja a 3d-s játékoknak, amikkel most is játszotok (hála ennek), szóval egy kis tiszteletet ha lehet. köszi 😃
0
0
0
0
💬 1
xCube avatar
@menphis00: Bár egyetértek az oktatással, de ez így nem teljesen igaz. A Quake előtt is voltak már polygon alapú teljesen 3D játékok, köztük FPS -ek is, mint például a Descent (1995) és a Terminator Future Shock (1995). A Quake a hatékony és hibamentes, gyors, BSP alapú FPS 3D grafikát hozta el annak idején, ami nem csak hálózaton, de interneten és dial up környezetben is tudott multit nyújtani. És elsősorban ez az, ami miatt akkora lett, másodsorban az elmélet, ami a játék grafikus motorja mögött dübörgött (köszönhetően John Carmack -nek, akit Michael Abrash segített át a 3D grafika akkori buktatóin), harmadsorban a játék felépítéséből adódó moddolhatóság. Már a Quake 2 megjelenése előtt jöttek olyan modok a játékhoz, amik a következő generációs játékok babérjaira tértek (pl. Malice for Quake), a modderek legtöbbje pedig rövid időn belül a játékiparban kezdett el dolgozni. Érdekes pont egyébként az is, hogy a Quake fejlesztésével párhuzamosan zajlott az Unreal fejlesztése is, egészen más irányelvekkel, de nagyon hasonló alapokon. Ha a Quake nem készült volna el 1996 -ban és hozta volna be röviddel a megjelenés után az OpenGL támogatást, akkor valószínűleg egy egészen más Unreal -t kaptunk volna jóval korábban (az első Unreal demó a Quake fejlesztése alatt került belsős bemutatásra és hatalmas álleejtés követte). És ha már itt tartunk meg kell jegyeznem a saját élményeimet a párharccal kapcsolatban, ahol az Unreal szuper textúrái versenyeztek a Quake 2 engine (dierkt írom így és nem idTech -ként) geometriájával szemben. Összképben az Unreal elsöpörte az id Software produktumát, mert sokkal előremutatóbb volt, de a rendszer letisztultsága mégis Carmack produktumának adott helyet, mert a benne rejlő hiányosságokat piszok egyszerű volt saját erőből hozzáadni. Nézd meg például a Soldier of Fortune -t. A játék minden olyan vizuális feature -t támogat, amit az Unreal Engine tudott, ha nem tudtam volna, hogy Quake 2 motor, akkor simán Unreal -re tippeltem volna. De visszatérve a párharcra, nálam mindig is feltűnt a részletes textúrák mögött megbúvó puritán gemoetria az Unreal esetén, ami visszagyökereztethető a Quake -el egyező fejlesztési kezdésre. Kellett egy év, mire ennél a motornál is beütött a "miniatürizálás".
0
0
0
0
no avatar
100 - 100 😞 sztetek laggolna?😲
0
0
0
0
ryan010 avatar
q betünél csak quake van 😆😆😆
0
0
0
0
zotya977 avatar
ien szar játékot h lehet kiadni????
0
0
0
0
MetalMessias avatar
fúúú mien nagy a rendszer igénye egy új vasat kell vennem 😃 😃 😆
0
0
0
0
no avatar
most mit vártok 1997-es amúgy 1 szar 😆 😃DDD
0
0
0
0
Danesz avatar
akinek win95-je van kapaszkodjon meg mert 16mb ram kell neki 😆
0
0
0
0
no avatar
ez is szar mint az 1😃 ez se vimi jó 😃
0
0
0
0
Metro2033 avatar
ez a játék tényleg szégyen, még az ajánlott is a win98, és azon belűl a 24 Mb RAM. ez a game még az Alcatel-on is elmegy 😆
0
0
0
0
gabcsi1998 avatar
tiszta szégyen az a game nálam 12% 6% nemám csk vicceltem 100-100
0
0
0
0
sleeepy avatar
emberek, 100/100 😆 azért biztosan egész jó játék lehet... a hangulata tuti megvan
0
0
0
0


Elfelejtett jelszóRegisztráció