Grim Dawn gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
x86 compatible 2.3GHz or faster processor (Intel 2nd generation core i-series or equivalent)
RAM:
2 GB RAM
GPU:
512MB NVIDIA GeForce 6800 series or ATI Radeon X800 series or better
DX:
Version 9.0c
OS:
Windows XP / Windows Vista / Windows 7 / Windows 8 / Windows 10
STO:
5 GB available space
Hang:
DirectX 9.0c compatible 16-bit sound card
Ajánlott gépigény:
CPU:
x86 compatible 3.2GHz or faster processor (Intel 4th generation core i-series or better)
RAM:
6 GB RAM
GPU:
1.5GB NVIDIA GeForce 500 series or ATI Radeon 6000 series or better
DX:
Version 11
OS:
Windows 7 / Windows 10 (64 bit)
STO:
5 GB available space
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 32
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Első karakter egy tiszta Demolotionist lett aki végig puskával osztotta az áldást.
Alap skillnek a Fire strikeot tettem meg és azt maxoltam ki végig.
Másodlagos skill a Grenado lett, de csalódtam benne, így nem is skilleztem végig, helyette a későn felfedezett Mortar lett a nagy kedvenc. Számos bosst kiteoltam a Mortar körül körbe-körbe, míg az folyamatosan dobálta a boss fejére a "Big One" tölteteket.
Devotion ágon Ascendant-Order lett a cél, a Living Shadow skill miatt, de első végigjátszás alatt csak az Ascendant (14 pont) részt tudtam feloldani.
A lövöldözés egyetlen hátránya az volt, hogy akkor is lőtt és fogyasztotta az Energyt, ha az ellenfél fal vagy más kis akadály mögött volt. Sebezni persze falon keresztül sima lövéssel nem nagyon lehetett, de az energy-t azt zabálta. Jó pár halálom ilyen line of sight-ba belógó tereptárgy okozta. Pumpálom az ólmot a célpontba de az kb 5 hp-n röhög rajtam, majd kilép a fáklyatartó mögül és agyoncsap.
Az AoM DLC-ben ez hatványozottan igaz lett, a város nagyon sűrű helyenként és néha azt sem látni a "rossz" kamerakezelés-átlátszóság vezérlés miatt, hogy azt az ellenfelet most tudom-e sebezni vagy sem.
Főtörténetre koncentráltam, nem jártam be az egész pályát, nem néztem be minden bokor mögé.
Nem tudom, hogy a pálya statikus-e, eddig csak egy karakterem van, de annak nem változott belépésenként, mint a Diabloban, de ettől függetlenül is szép nagy területet sikerült jól megtervezni. Kellően változatos, az ellenfelek sem annyira zavaróan ismétlődnek, legalábbis nekem nem volt velük ilyen jellegű gondom.
Ami viszont zavaró volt, hogy gyakran a képernyőn kívülről berongyolt 10+ darab ellenfél körbeálltak és agyonvertek, anélkül hogy egy skillt is el tudtam volna nyomni. Ez gyakrabban megesett, mint elviselném, így "hibának" rovom fel. Na nem azért mert 10+ ellenfelet túl tudtam volna élni, hanem hogy teljesen random mikor támad ekkora túlerő, akár a képernyőn kívülről, akár a karakter lába alól. Lehet nehezítésnek szánták, ám ha annak, akkor annak normal módban nem hiszem hogy helye lenne. Pláne hogy szerintem kevés kaszt képes egy ekkora túlerőt túlélni. Ha én húzom be vagy óvatlanul futok bele ekkora tömegbe az ok, elszabtam, az én hibám. Ellenben a fenti esetekkel.
Itemizáció
Jellemzően nem a kasztnak megfelelő tárgyak estek, számtalanszor volt +100-900dmg-es kétkezes spádék estek, puskából meg -600-asok, pisztolyból meg nem volt ritka a -1100as sem. Néha viszont árusnál is találtam hasznos, +200as puskát, és menet közben egy "demo" szett 2 része is kiesett az alapban, amit a dlc feléig hordtam is, lvl30-tól, kb lvl45-ig.
Receptek alig-alig estek, így a craftolást jelenleg elkönyvelem "bekerült, mert a diablóban is volt" ficsőrnek. Egy Runát gyártottam vele és annyi.
Környezet
A dinamit használata érdekessé tette, de sajnos vagy sem, én csak későn találtam annyi dinamitot hogy mindent ami utamba esett felrobbanthattam, átjárók, ládák, így nem mentem vissza a korábbi helyekre kirobbantani amit otthagytam.
Érdekeség
Marrow Band gyűrű kiesett lvl14 körül és jóformán végig rajtam volt. Oka: chance on hitre egy "kutya" idéződött, ami megtámadta és esetekbe feltartotta az ellenfelet, míg én ledurrantottam. Lehet lett volna másodlagos kaszt ami idézni is tud, de így a tiszta demom is "kapott" egy petet.
Lesz még legalább 1 végigjátszás, új karakterrel, más kaszttal, és ezt a demot szerintem nyugdíjazom. Nem azért mert rossz, hanem mert nem fogom ugyanezt a világot még 1-2-3 alkalommal végighentelni nehezebb fokozaton. Abból a játékstílusból elég volt a Mass Effectben és Diabloban.
Ha ne agy isten lenne kérdésem akikkor pm-ben írhatok neked?
Nem egy diablo killer, de akkor arra a két végigjátszásra kellemes volt. A mostani kieget nem vettem már meg.
Remélem valaki tud valami okosat mondani erre mert nekem nincs ötletem ....😞
Egész korrekt kis játék lett most jött ki a végleges verzió. A látvány elég magával ragadó. A játék kicsit egy idő után eszméletlen monoton, az a kicsi plusz hiányzik belőle, ami mondjuk meg van egy Diablo-ban. Jók a szörnyek, a táj, akkora a map, hogy néha tényleg olyan monotonitásba fullad az egész, hogy alig várja az ember, hogy meglegyen a teleport kapu végre és kiléphessen 😃 Most végeztem az első szakasszal a Warden Krieg legyőzésével 22 szinten vagyok és most mehetek az új területre. Jó pár órát beleraktam, fene tudja mennyi lehetett, de nem kevés és innen még elég hosszú a játék.
Változott a gépigénye is.