FIFA 13 gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
1.8 GHz Core 2 Duo
RAM:
2GB RAM for Windows Vista & Windows 7
GPU:
3D accelerated 256 MB video card with support for Pixel Shader 3.0
ATI Radeon HD 3600, NVIDIA GeForce 6800GT
DX:
DirectX® 9.0c
OS:
Windows XP / Windows Vista SP1 / Windows 7
STO:
8.0 GB, with additional space required for saved games and DirectX 9.0c installation
Hang:
DirectX 9.0c Compatible
ODD:
DVD-ROM at 8x Speed
NET:
Online Multiplayer: 2-22 players, 512 kbits/sec or faster
Single System Multiplayer: 2-5 players on 1 PC
Ajánlott gépigény:
CPU:
Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz / AMD Athlon II X4 600e 2.2GHz
RAM:
2GB RAM for Windows Vista & Windows 7
GPU:
Nvidia 8800 GT / ATI Radeon HD 4650
DX:
DirectX® 9.0c
OS:
Windows XP / Windows Vista SP1 / Windows 7
STO:
8.0 GB, with additional space required for saved games and DirectX 9.0c installation
Hang:
DirectX 9.0c Compatible
ODD:
DVD-ROM at 8x Speed
NET:
Online Multiplayer: 2-22 players, 512 kbits/sec or faster
Single System Multiplayer: 2-5 players on 1 PC
Ajánlott periféria: Keyboard, Mouse, Dual Analogue gamepad, VOIP Headset
NOTE: As Windows 8 will not be officially released in time for FIFA 13 street date, we will not officially support this operating system for this product.
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 3 593
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Nekem úgy működött. Ne legyen az új profilban se ékezet se nagybetű, én ezt adtam meg: id.
szerintetek ezen gépen menne a játék?
processzor: Core 2 Duo E6750 2,66
ram: 2 GB
videókártya: ATI RADEON HD5450 1 GB
A dokumentumok/Fifa13 mappában kellett berakni az írásvédettség pipát a instance0 fájlnál.(Vagy kivenni a pipát...nem vagyok benne biztos,de ezt is hallottam,hogy itt is kell változtatni,mert emiatt lesz crachdump os a játék.Nálam a pipa ott van,még sincs crachdump.) Amint néztem nálam csak az arána módban fekete a háttér.Szóval valami nem stimmel.
A regeneratort kell futtatni mindig,ha valami patchet vagy cracket másolsz a játék főmappájába. Ha hibát ír ki a regenerator,akkor restart és újra meg kell próbálni.Volt hogy nálam hibát írt ki,de csak azért,mert a regenerált fájl még futott a windows alatt,miközben nem is láttam.Sem a feladatkezelőben,sem a folyamatoknál.Szóval ilyen esetben restart és újra kell futtatni.)
Nálam win8 alatt is fut...más kérdés,hogy a gamepadom nem jó,így nem tudok játszani vele.Majd jövőhéten,ha minden jól megy
Ghosts Én úgy tűnik szerencsétlen vagyok ezen a téren Sajna más problémám is akad bőven,de az már nem a Fifával kapcsolatos.Inkább a videokártyával..vagy a monitorral.(Képernyő csíkozódás,kép lefagyás játékok alatt..csak a restartot érzékeli a gépem.Érdekesség-és ebben a Fifa érintett- A fifa 13 alatt nem volt ilyen gondom...csak a football manager 13,Fifa manager 13 és a AC 3 ,és az Intrecible Adventures of Van Helsing alatt.:S Doom 3 futott rendesen...de nem sorolom fel mindegyik játékot..szóval van amelyik alatt kifagytam és a képernyő csíkos volt,és volt amelyiknél nem.
Hagy kérdezzem már meg, hogy a játékot még mindig csak úgy lehet elindítani, hogy egy másik felhasználói fiókot kell létrehozni? Nincs más megoldás erre?
Rosszul írtam, elég a Windows profil átnevezése, majd nyomj a biztonság kedvéért egy restartot.
Drivert is firssítettem, másik crack is megvolt.
Én jelenleg 12-őt nyomom egy XBox 360 karral, ma 6-7-et játszottam egy máaik gyerekkel, nehéz meccs volt.
Majd ha kijön a 14, arra lecsapok 😀 kérdéses, hogy hogy futna a HD 5550-emmel, szerintem a 13 is szaggatna rajta. Azért nem erőltetem ezt 😞
Ja, jogos, hogy a focisták mire fel kapnak havonta milliókat? Értem én, hogy egy jegy is drága, de szerintem külföldön röbb a bérletes, ami nem kis pénz.
A másik az F1...abban is van azért pénz rendesen. Nem 2 forint egy V12-es.
BL: Hajrá Klopp! Hajrá BVB!
Az a gond, hogy ugye újratelepítettem a windows-t, most win 7 64bit van fent. Felteszem a fifát, amit XP-n is használtam, crackelem és nem történik semmi. Egy pillanatra elsötétül a kép aztán kilép hibaüzenet nélkül.
Mi lehet a gond? FONTOS!!
Rendelés alatt egy Thrustmaster 3 in 1 wireless Rumble force gamepad..remélem ez már jó lesz,mert eddig mindegyik gamepad becsődölt.(Saitek rumble force,Logitech már nem emlékszem a nevére mi,és Logitech F310 érintkezési hiba)csak úgy repkednek a tízezrek...
Gondolom a wireless hátránya,hogy zabálja az AAA -s elemeket,amik megint nem csak nem olcsók...így nem öröm a játék..főleg ha élvezheti az ember pár hónapig,mert mindig valami becsődöl..vagy a gépben valami,vagy a gamepad amivel játszol,vagy a játékszoftver.
Sokakban felmerült a kérdés, hogy az új motor elérhető lesz-e a PC-s változaton.
Tegnap Rob Hodson az angol közösségi menedzser twitter bejegyzésében megerősítette, hogy nem lesz elérhető az új Ignite Engine csak az új generációs Xbox One és Playstation 4 konzolokon.
Talán ez jó hír azoknak akik nem akarnak új gépkonfigra költeni,és nincs pénzük 8 magos procira és drága videokártyára,mert ahogy elnéztem az új konzolok elég erős hardverrel fognak rendelkezni.Az Ignite Engine úgy tűnik sokat követel meg. Ha változik is a követelmény PC-n,szerintem nem sokban fog változni a Fifa 13 -hoz képest.
Azaz a grafika marad olyan amilyen volt,a motor is,és lehet a hibák is(persze némelyek javítva,mert igyekeznek a fiúk),amiket eddig megszokhattunk a 13 alatt.Ha a motor marad a régiben,akkor nem tudom,hogy fogják a korábbi hírek alapján újított dolgokat beletenni a játékba.Arra hivatkoztak korábban,hogy a 13 nál a játékot hajtó motor miatt volt ennyi hiba és hiányosság.Ennyit engedett a motor.Azt mondták az új motor ,új lehetőségeket fog adni,és az új ütközés modell,és minden pozitívum amit felsoroltak ennek lesz köszönhető. Hát akkor kissé ellentmondásos az egész,vagy megint csak a konzolokra gondoltak,és a PC megint háttérbe szorul.
Ha nem lesz új motor a Fifa alatt PC-én,akkor megint szívni fogunk,és csak a konzolosok járnak jól.(ismét)
Lehet tévedek,és hibás az elméletem.Valaki nyugtasson meg.😊
Az új Konzolos verzióknál az Ignite engine motorja EA sportsos játékok alatt:
Leszorított lövés.. 😆
Valki el tudja magyarázni a Rabonát? Olyan szinten nem értem 😆 (XBox 360 karral játszok)
A szivárványt és a haladó szivárványt+a 360°-os fordulatot már begyakoroltam eléggé 😃
Glory, glory Man. United!
Ha tetszett a sorozat, és szeretnél még ilyet látni, akkor iratkozz fel, like-old a videót vagy posztolj egy kommentet alulra! 😀
A mikroszaggatást én is észlelem már jó pár hónapja. F1 2012, NBA 2K13, Far Cry 3(ezt megtudtam oldani), és most a GTA IV is. Nekem is szerintem valamelyik drivertől kezdett el szarakodni. Úgy tudom, hogy ez az AMD hibája.
Félpályáról gól: Minden részbe eljátsszák, hogy ha félpályán vagy, a kapus kijön egy kicsit a kapuból, ilyenkor csak RB+B...
az a vicc, hogy mikor kijött szeptemberben a játék hibátlanul ment még a gtx 560 kártyámmal. aztán olyan karácsony körül történt valami, amitől elkezdett mikroszaggatni. lehet driver hiba.
most az új vga-val ugyanaz a mikrolag van....majd a 14 hátha jó lesz
[LINK]
Ha lehet Xbox 360-as joystick gombokkal mondjátok! 😃
Nekem egy olyan problémám lenne, hogy ha belépek a játékba, akkor a mentés betöltésének kiválasztása után nem működik a billentyűzet. Akár mit állítok, nem bírom működésre bírni. Valakinek van esetleg még ilyen problémája? Ha valaki tud akkor az segítsen légyszíves.
Itt a videónn nem látok a te kártyáddal azonos emberkénél hibát.
Fifa 14 Sebastian Enrique EA Producer interjú
Még a bejelentés előtt ült le az angol közösségi oldal szerkesztője beszélni a FIFA 14 producerével az új dolgokról, illetve az angol srácok már kipróbáltak egy fejlesztői verziót is.
Az első riporteri kérdés az volt, hogy az újítások nagyon jól hangzanak, de ebből a gyengébb csapatok, közepes játékosokkal mit fognak érzékelni. A producer válasza szerint a legtöbben a nagy csapatokkal játszanak, mert itt tudnak a legjobban cselező játékosokkal lenni, de természetesen azoknak is élvezetesek lesznek az újítások, akik gyenge vagy közepes csapatokkal küzdenek, hiszen mindegyik szinten más játék stílust kell alkalmazni.
A második kérdésben az AI fejlődésével kapcsolatban kérdezték a producert, aki erre azt válaszolta, hogy valami teljesen újat jobbat kell adniuk évről-évre a felhasználóknak, hiszen miért adjanak ki pénzt, ha nem kapnak semmi újat. Elsősorban a védekezési intelligenciában érezhetünk majd változásokat a FIFA 13-hoz képest.
Az FSB szerkesztőinek a kedvenc újítása a labda védése új funkció, azt kérdezték meg, hogy mikor gondolták azt a fejlesztők, hogy ezt bele kell rakniuk a játékba. A producer szerint akkor kezdtek el ezen gondolkodni, amikor először elkezdték fejleszteni. Van egy óriási listájuk amiben rengeteg ötlet van, sok olyan is természetesen, amit nem tudtak belerakni a FIFA 13-ba. Figyelik a visszajelzéseket a közösségtől, illetve azt is nézik, hogy a játékosok hogyan játszanak. Úgy érezték, hogy azoknak a játékosoknak, akik szeretik a sok labdatartásos játékstílust ez egy nagyon jó hozzáadott érték lesz.
A producer az interjút megelőző bemutatón beszélt róla, hogy a korábbi FIFA-k esetében 22,6 fokban lehetett cselezni, ez a FIFA 14-ben teljesen másképp fog működni. A producer pontosította, hogy a futás közbeni cselezés volt 22,6 fokú szögre korlátozva. Ezt a mostani fejlesztéssel 360 fokra növelték. A korábbiakban a grafikai motor hiányosságai miatt nem tudták ezt a szöget nagyobbra venni.
A producer elmondta, hogy a FIFA 13-ban elemezték a felhasználók viselkedési szokásait. A FIFA meccsek nagy része olyan volt, mint egy kosárlabda vagy egy tenisz meccs. Nagyon hiányzott az igazi fociban a legtöbb küzdelmet hozó középpályás játék. Sokan egyszerűen átrohannak a középpályán, úgy hogy szinte ragad hozzájuk a labda, ez az igazi fociban nem így van, szinte csak Ronaldo és Messi tudja nagy hatékonysággal futás közben fedezni a labdát, a többiektől elpattan a labda. A FIFA 14-ben ez már nem így lesz.
Sebastian beszélt még az új típusú befejezésekről is. A FIFA 13 esetében szinte minden lövés egyforma animációval megy le. Nem lehet látni, hogy adott lövés milyen lesz, mert a játékos mozgásából nem kapsz visszajelzést. A FIFA 14-ben már látni fogjuk a lövés végrehajtásának animációjában, hogy mi lesz ebből. A tökéletes lövés és a rossz között óriási különbség lesz.
A karrier mód új kijelzőjének változtatását a FIFA Ultimate Team inspirálta, illetve van egy felhasználói élményért felelős vezető, aki a tesztek alapján ezt a kijelző módosítást javasolta. Így lesz a FIFA 14 karrier mód kezelőfelülete plasztik designos.
A teljes angol nyelvű interjú
forrás: fifahungary.hu