FIFA 11 gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
CPU with Dual core processor (Core duo 2 or better)
Intel Core 2 Duo @ 1.8Ghz on Windows XP / Windows Vista / Windows 7
RAM:
1 Gigabyte of RAM (2 GB required for Windows Vista / Windows 7)
GPU:
DirectX® 9.0c Compatible 3D accelerated 256 MB video card or equivalent (must support Shader Model 3.0 or above - see supported chipsets in section 11)
NVIDIA GeForce® 6800 or greater
ATI Radeon X1600 or greater
DX:
DirectX® 9.0c
OS:
Windows XP SP2, Windows Vista, Windows 7
Note that Windows 95, Windows 98, Windows 2000, Windows ME, and Windows NT 4.0 are not supported.
Hang:
DirectX® 9.0c Compatible Sound Card
RES:
Please note that 16 bit colour is not supported
NET:
512Kbps or greater broadband connection for online gameplay
Ajánlott gépigény:
CPU:
Core 2 Duo 2.4 Ghz
RAM:
2 Gigabyte of RAM
GPU:
8800GT or a Radeon HD3870
DX:
DirectX® 9.0c
OS:
Windows XP SP2, Windows Vista, Windows 7
Note that Windows 95, Windows 98, Windows 2000, Windows ME, and Windows NT 4.0 are not supported.
Hang:
DirectX® 9.0c Compatible Sound Card
RES:
Please note that 16 bit colour is not supported
NET:
512Kbps or greater broadband connection for online gameplay
Ajánlott periféria: MS compatible mouse, Keyboard
NOTE: Recommended Chipsets:
NVIDIA GeForce® 6xxx series (6800 or greater)
NVIDIA GeForce® 7xxx series
NVIDIA GeForce® 8xxx series
NVIDIA GeForce® 9xxx series
NVIDIA GeForce® GTX 2xx series
ATI Radeon X1600 (X1600 or greater)
ATI Radeon X1800
ATI Radeon X1900
ATI Radeon X1950
ATI Radeon HD 2xxx series
ATI Radeon HD 3xxx series
ATI Radeon HD 4xxx series
Please note that NVIDIA GeForce 7300,8100,8200,8300 and 9300, ATI Radeon HD3200,
HD4350, and Intel / S3 integrated chipsets are below minimum system requirement
.
Error Message E0001 = This game requires a shader model 3 (or better) card.
If you experience problems, please contact your card manufacturer or chipset ven
dor to get the latest drivers.
NOTE**: The screen may flicker whenever a screen transition happens in the game
on all OS' for the following video cards,
ATI Radeon HD 3870 X2
ATI Radeon HD 4870 Crossfire
ATI Radeon HD 4870 X2
Turning on MSAA makes the issue worse. We expect this issue occurs on all ATI vi
deo cards in Crossfire configuration (including single cards).
Occasional flickering may be addressed by disabling the Catalyst A.I setting in
the ATI control panel.
NVIDIA GeForce® 6xxx series (6800 or greater)
NVIDIA GeForce® 7xxx series
NVIDIA GeForce® 8xxx series
NVIDIA GeForce® 9xxx series
NVIDIA GeForce® GTX 2xx series
ATI Radeon X1600 (X1600 or greater)
ATI Radeon X1800
ATI Radeon X1900
ATI Radeon X1950
ATI Radeon HD 2xxx series
ATI Radeon HD 3xxx series
ATI Radeon HD 4xxx series
Please note that NVIDIA GeForce 7300,8100,8200,8300 and 9300, ATI Radeon HD3200,
HD4350, and Intel / S3 integrated chipsets are below minimum system requirement
.
Error Message E0001 = This game requires a shader model 3 (or better) card.
If you experience problems, please contact your card manufacturer or chipset ven
dor to get the latest drivers.
NOTE**: The screen may flicker whenever a screen transition happens in the game
on all OS' for the following video cards,
ATI Radeon HD 3870 X2
ATI Radeon HD 4870 Crossfire
ATI Radeon HD 4870 X2
Turning on MSAA makes the issue worse. We expect this issue occurs on all ATI vi
deo cards in Crossfire configuration (including single cards).
Occasional flickering may be addressed by disabling the Catalyst A.I setting in
the ATI control panel.
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 2 869
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
[LINK]
Hogy kérdezhetsz ilyet??? neked maxon fog menni, megnéztem az új géped és azon MAXON futni fog ember 😃
maradok a konzolnál......
Akkor milyen is lehet a fifa szar szeintem ennyi a gépigény az már nem is lehet valami jó grafikája de lehet hogy a fizika ott van és a környezet de az emberek 0a
Nem nagyon változtattak rajta de már mit is lehet kitalaálni a fifa újdonságaihoz már 20020 ba se lesz jobb szerintem
majd jelentkezek ha van valami kép vagy stb:!
am simán 100
és szerintem is a 98 as volt az egyik legjobb de remélem ez tényleg jobb lessz mint a többi pl 07 08 09 10 ezek nem tetszettek annyira
A procimmal van baja,a videókártyámmal(bár a kártyámmal való baja az hülyeség..jobb az ajánlottnál)
Meg a gpu-m órajellel van baja
Tehát ez szerintem egy,98% lenne,vagy 100
A játékos átigazolásokról újabb részleteket tudunk meg. Példának azt említi, hogy a West Ham eladta Matthew Upsont a Sunderlandnek, majd tettek egy ajánlatot számára Paul Scholesért.
Finomult a játékosok kölcsönadása. Három hónapos, illetve egész szezonos kölcsönadások lehetségesek. Bármikor visszahívhatjuk a játékosokat, azonban ebben az esetben fizetnünk kell annak a klubnak, aki kölcsönvette tőlünk.
Nincs olyan opció a játékban, hogy játékosokat tudjunk cserélni, vagy pénzért és játékosért vegyünk meg egy játékost.
A kétlépcsős átigazolási rendszer újabb részlete: A klub, akitől játékos szeretnénk venni, két ajánlatot is elfogadhat, úgyhogy ha nem sikerül megegyezni a játékossal időben, könnyen egy másik csapatban köthet ki.
Változik a játékosok fejlődése , illetve több segítséget kapunk az edzőinktől. E-mailekben értesítenek minket a fejlődésekről, valamint ha egy játékos öregszik, annak egy idő után csökken az összesített értéke. Az edzők arról is informálnak, ha valaki jó formába kerül és érdemes játszatni. Valamint a fejlődéseket figyelő menüben üzeneteket kapunk , például, hogy „Már elérte a csúcsot, nem fejlődik tovább” vagy „gyorsabban fejlődik, ha adsz neki lehetőséget”.
Kimaradnak az olyan funkciók, mint az edzések és a különböző személyzetek (stadion, tárgyalók, edzők, stb.) fejlesztése. Viszont bekerül egy „Budget Allocator”,ha mindenáron le akarjuk fordítani, akkor legyen „Költségvetési Tervező”, majd meglátjuk az EA milyen fantázianevet ad a magyar nyelvű változatban. Ez egy csúszka, ahol be tudjuk állítani, hogy a csapat költségvetésének hány százalékát akarjuk költeni az átigazolásokra, illetve a fizetésekre. Természetesen van egy „limit”, amit nem szabad átlépni, ekkor figyelmeztet, de csak háromszor.
Akkor most váltsunk a játékos módra, itt Phil Wride történetét osztom meg veletek.
Először is létre kell hoznunk a saját virtuális játékosunkat, és beállítani a különböző tulajdonságait, mint a zokni szára, kitűrt, vagy betűrt mez és egyéb finomságok, amik a későbbiekben valószínűleg módosíthatóak lesznek. Phil Wride a saját játékosát az Arsenalhoz „protezsálta be”.
Egyből egy szezon előtti barátságos meccsen vetették be, ahol végigjátszhatta mind a kilencven percet, hogy megmutathassa magát a stábnak. Saját bevallása szerint ez nem igazán sikerült, csupán elfogadható teljesítményt nyújtott, de az értéke marad a kezdeti 0/8. Ezután kapott egy e-mailt, hogy az egyik csapattársa megsérült egy barátságos meccsen és azt is leírták, hogy milyen hosszú időt kell kihagynia, amit ő egy nagy lehetőségnek gondolt.
Ebből adódóan rögtön a mélyvízbe dobták, első meccsén a Manchester Uniteddel kellett felvennie a kesztyűt. 1-1-es döntetlent értek el és ő harcolta ki a tizenegyest, de újfent nem nyújtott valami nagyszerű teljesítményt. A meccs után kapott is egy levelet, hogy még nem elég érett játékos, úgyhogy kihagyja a következő meccset. A következőt le kellett szimulálnia, meg az azt követőt is. Magyarul várni kell a következő bevetésedre. Ezzel sokkal élethűbbé tették.
Végezetül a különbségek a három mód (játékos, játékos-menedzser, menedzser) között. Játékos módban csak a saját játékosunkat kell irányítani. A mérkőzések a Légy Profi (Be A Pro) módból ismert kameranézetben játszhatóak.
A játékos-menedzser módban már nem csak a játékosunkkal, de a csapattal is foglalkozni kell, átigazolások és minden egyéb klub körüli teendők. Itt lehetőségünk van arra, hogy a saját játékosunkkal játsszunk, amennyiben betesszük a keretbe. Ha úgy döntünk, hogy kihagyjuk, úgy a meccsen az egész csapatot kell irányítani.
Ha menedzserként szeretnénk tevékenykedni, akkor pedig ugyanazt kell csinálni, mint eddig, csak az új eszközökkel.
A Karrier mód 15 szezonon át játszható, vagyis mégsem lehet ténylegesen „végigkísérni” egy játékos pályafutását.
++++ 😃
aki játszani akar az játszon akinek meg ennyire számit fizika meg grafika menjen le az utcára / pályára labádzni egyet 😆
megjelenés:
PC: 2010. október 01.
PS3: 2010. október 01.
Xbox 360: 2010. október 01.