Szerintem kijelenthető az, hogy a széria jövője ezen az epizódon áll vagy bukik. Vagy nagyot gurítanak most, miszerint: kicserélték az őskövület Dunia motort, felhagynak ezzel a rádiótornyos, területenként outpost felszabadítós 0 kreativitással rendelkező core gameplay-el és kitaláltak valami újat... vagy marad minden a régibe, újabb főgonosz, újabb terület, ugyanaz a kezdet és végpont.
Talán bizakodásra adhat okot, hogy a korábbi epizód és eközött minimum 4 év telik el (2021 -> 2025?), ennyi még nem telt el két FarCry között, szóval ez talán indikálja azt, hogy a pálya(át)tervezőkön és a szinkronszínészeken kívűl más is dolgozik a játékon.
Van ez a pletyka, hogy a végigjátszás időlimites lesz valami miatt, kinyírják a főhős családtagjait ha időbe nem ér oda és akkor game over... hát én csak bízni tudok benne, hogy egy open world játékot ahol az élmény nagy részét a felfedezés és a bámészkodás szolgáltatja nem nyírják ki egy ilyen hülyeséggel. Életembe nem hallottam még olyan játékról ahol az időlimit motiválta volna a játékosokat, ellenben nem egy felmérést olvastam már, hogy az ilyen jellegű küldetések irritálják legjobban az embereket a játékokban. De ez nem egy küldetés lenne így hanem egy egész komplett játék. Hatalmas bravúr, az öngól szótári definíciója is lehetne akár.
@kmetovics: Jó hát persze a far cry ban sokkal több a tennivaló ez jogos de azért dead risingban is ha el akarnál hüjülni akkor a 2 ben nem lehet mert megy az idö
Talán bizakodásra adhat okot, hogy a korábbi epizód és eközött minimum 4 év telik el (2021 -> 2025?), ennyi még nem telt el két FarCry között, szóval ez talán indikálja azt, hogy a pálya(át)tervezőkön és a szinkronszínészeken kívűl más is dolgozik a játékon.
Van ez a pletyka, hogy a végigjátszás időlimites lesz valami miatt, kinyírják a főhős családtagjait ha időbe nem ér oda és akkor game over... hát én csak bízni tudok benne, hogy egy open world játékot ahol az élmény nagy részét a felfedezés és a bámészkodás szolgáltatja nem nyírják ki egy ilyen hülyeséggel. Életembe nem hallottam még olyan játékról ahol az időlimit motiválta volna a játékosokat, ellenben nem egy felmérést olvastam már, hogy az ilyen jellegű küldetések irritálják legjobban az embereket a játékokban. De ez nem egy küldetés lenne így hanem egy egész komplett játék. Hatalmas bravúr, az öngól szótári definíciója is lehetne akár.