Far Cry 3 gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel® Core®2 Duo E6700 @ 2.6 GHz or better, AMD™ Athlon™64 X2 6000+ @ 3.0Ghz or better
RAM:
2 GB Windows® XP / 4 GB Windows Vista®, Windows® 7, Windows® 8
GPU:
512 MB DirectX® 9.0c compliant card with Shader Model 3.0 or higher
NVidia™ 8800 or better, AMD™ HD 2900 or better (see supported list**)
DX:
DirectX 9.0c
OS:
Windows® XP (with SP3) or Windows Vista® (with SP2), Windows® 7 (with SP1) or Windows® 8
STO:
15 GB HD space
Hang:
DirectX 9.0c Compatible Sound Card with Latest Drivers
ODD:
DVD-ROM Dual Layer
NET:
Broadband connection and service required for multiplayer mode
Ajánlott gépigény:
CPU:
Intel® Core®i3-530 @ 2.9 GHz or better, AMD™ Phenom™II X2 @ 3.1 GHz or better
RAM:
4 GB
GPU:
1024 MB DirectX® 11.0 compliant card with Shader Model 5.0 or higher
NVidia™ 480 or better, AMD™ HD 5770 or better (see supported list**)
DX:
DirectX 11
OS:
Windows Vista® (with SP2), Windows® 7 (with SP1) or Windows® 8
STO:
15 GB HD space
Hang:
DirectX® 9.0c Compatible Sound Card 5.1 with Latest Drivers
ODD:
DVD-ROM Dual Layer
NET:
Broadband connection and service required for multiplayer mode
Ajánlott periféria: Windows-compatible mouse required
NOTE: ** SUPPORTED VIDEO CARDS AT TIME OF RELEASE:
NVIDIA GeForce™ 8 Series - GeForce 8800 GTX
NVIDIA GeForce™ 9 Series - GeForce 9600, 9800
NVIDIA GeForce™ 200 Series
NVIDIA GeForce™ 300 Series
NVIDIA GeForce™ 400 Series
NVIDIA GeForce™ 500 Series
NVIDIA GeForce™ 600 Series
AMD® RADEON® HD 2000 Series - HD 2900
AMD® RADEON® HD 3000 Series - HD 3800
AMD® RADEON® HD 4000 Series
AMD® RADEON® HD 5000 Series
AMD® RADEON® HD 6000 Series
AMD® RADEON® HD 7000 Series
These drivers have been tested with Far Cry® 3:
AMD® Catalyst 12.6
AMD® Catalyst 12.8
NVIDIA GeForce R304 306.23
NVIDIA GeForce™ 8 Series - GeForce 8800 GTX
NVIDIA GeForce™ 9 Series - GeForce 9600, 9800
NVIDIA GeForce™ 200 Series
NVIDIA GeForce™ 300 Series
NVIDIA GeForce™ 400 Series
NVIDIA GeForce™ 500 Series
NVIDIA GeForce™ 600 Series
AMD® RADEON® HD 2000 Series - HD 2900
AMD® RADEON® HD 3000 Series - HD 3800
AMD® RADEON® HD 4000 Series
AMD® RADEON® HD 5000 Series
AMD® RADEON® HD 6000 Series
AMD® RADEON® HD 7000 Series
These drivers have been tested with Far Cry® 3:
AMD® Catalyst 12.6
AMD® Catalyst 12.8
NVIDIA GeForce R304 306.23
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 11 773
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
és 20 bol meglenne vagy egy 4 slotos ddr3 as ami szintén 12 gb 4 gigásokal de ez több lenne mint husz
Pont hogy a ram ba van minden benne, ami oda kell... a Vram azért van hogy amit gyorsan kell kezelni, a játékban az megy oda.... a Vram több százszor gyorsabb mint a RAM , jobb esetbe !
Mintha HDD VS SSD lenne kb
_________________________________________________________________________
Vagyis Ram ba van minden aminek kell... szóval texturákon kivűl minden
És olvasd el azt írtam én is , egybe betölti a pályát de csak akkor tölti tovább ami kell... ha már ott jársz.. de attól még ha 4GB eszik a játék alapon és mész a játékba az nőni fog...............
akkor nem tölti be időbe a texturát ha pl lassu a Bitráta 128bites a VGA és 1GB ramja van...
És nagy texturákat tölt be épp abban a pályarészen...
A cikk folytatásában olvashatjátok a VentureBeat újságírójának Dean Takahashi-nak tesztjét.
Egyrészt, a történet nagyon erős, az ellenség, és Vaas annyira ellenszenves, hogy alig várod, hogy levadászhasd, és kiszabadíthasd a fogságból barátaidat. Viszont másrészt, a Ubisoft Montreal fejlesztői felépítettek egy teljesen nyitott világot egy buja, trópusi szigetcsoporttal, ami csak rád vár, hogy felfedezd. Sok játék valahol az egyirányú, megkötött történet és egy szabadon járható világ között egyensúlyozik, ahol a játékos mondja meg mi fog következni a történetben.
De az igazán kemény dolog a Far Cry 3-al kapcsolatban, hogy olyan remek történettel rendelkezik, ami ráadásul úgy rabul ejt, mint egy film. A játék egy videómontázzsal indít: Jason és barátai szórakoznak, ejtőernyővel ugranak ki egy trópusi dzsungel fölött, élik életüket. Később azonban foglyul ejti őket a csúnya ellenség, a hadaró és vicces Vaas, aki egy kiszámíthatatlan őrült. Te az ökoturista Jason Brody szerepében vagy, szintén bezárva Vaas egyik ketrecébe. Vaas videókat nézeget Jason okostelefonján, majd lelkesen megjegyzi "Ez egy király teló".
Ahogy a kamera jobban körbejárja a helyzetet, láthatjuk, hogy Jason és a bátyja (Grant) egy bambuszketrecben vannak megkötözve, és rájöhettek Vaas tényleg olyan őrült, mint elsőre gondoltátok volna. (Vigyázat, Spoiler!) A bátyád, aki korábban a seregben szolgált, katonai precizitással hajt végre szökést a táborból, és sikeresen kiosontok. Aztán Vaas megöli a testvéredet, csak úgy szórakozásból. A játék egy egyértelmű feladattal bíz meg téged: Vaas-t holtan akarod látni. De nem vagy rá képes. Grant-nek talán sikerült volna megölnie, de te egy gyámoltalan, ideges pótlékja lehetsz csak a bátyádnak. Először meg kell tanulnod túlélni.
Aztán várnod kell. A bevezető jelenetsor után sikerült megszöknöd, majd találkozol Dennis-el és Citra-val, a sziget őslakosságának vezetőivel. Vaas zsoldosai ellen harcolnak, hogy visszanyerjék a teljes szigetcsoportot. A halott testvéredhez képest te gyáva vagy, aki el sem hiszi, hogy mibe keveredett, de nagyon rövid idő alatt, meg kell tanulnod ölni - másrészt, téged ölnek meg. Eközben viszont előtted áll néhány felfedezésre váró sziget, és találkozásra áhítozó tigrisek.
Rengeteg figyelemelterelő dolog van a szigeteken, mint például tigrisek (a Ubisoft a legutóbbi sajtóbemutatójára egy igazi tigrist is hozatott), mindenféle versenyek, kötélpályák, sárkányrepülőzés. Sőt, ezek olyannyira szórakoztatóak voltak, hogy teljesen megfeledkeztem arról, hogy meg kellett volna találni a barátaimat, és edzeni a Vaas-al való találkozóra.
"Úgy akartuk Vaas-t bemutatni, mint aki sosem hagy nyugton." - mondta Dan Hay, a játék producere" A játékossal érzékeltetni akartuk, hogy ő az áldozat. A barátaidat elvették tőled. A családodat úgyszint. Rá kell jönnöd, hogyan kaphatod őket vissza, viszont nem akartuk, hogy a játék csak egymás utáni megmentésekről szóljon. Egy teljesen másik oldala is van a játéknak. Ha a nyitott világ felé fordulsz, a főküldetések helyett foglalkozhatsz felfedezéssel, mini játékokkal és mellékküldetésekkel is."
"Érdekes figyelni, hogyan játsszák az emberek a játékot. Úgy kezdenek neki, hogy nekiállnak a barátok kimentésének, aztán nekivágnak a nagy nyitott világnak, és 4-5 órával később jut eszükbe, hogy a barátaikat kellene felkutatni. Számunkra ez egy győzelem. Sikeresen rabul ejtett a sziget, és fejlődsz. Ha te vagy én mennénk egy hasonló helyre, és ilyen életet kezdenénk élni... szinte éreznénk a sziget vonzását. Talán elgondolkodnánk rajta, hogy nem is akarok hazamenni ezek után. A kérdés, hogy Jason, a karakter, hogyan reagál erre. Erről szól a játék."
A nyitott világ és a főküldetések keveréke tényleg valós változatosságot hoz a Far Cry 3-ba. Ezen felül ott van a kreativitás következő rétege: találsz némi gombát az egyik barátod gyógyítására, de arra nem számítasz, hogy azok hallucinogén állapotba visznek téged is. Az őrület témája rengeteg kreativitásnak enged helyet ezekben a drogos rémálmokban. Egyszer álmodban egy koromsötét raktáron kell keresztülmenned, miközben Vaas tévéken keresztül figyel téged.
Egy későbbi jelenetben Vaas elmagyarázza, hogy mi is az őrület definíciója: "Őrületnek nevezzük azt, ha újból és újból ugyanazt a dolgot csinálod, és arra számítol, az eredmény változzon". Majd hozzáteszi: "Mikor először mondták ezt nekem... Azt hittem szórakoznak velem... Szóval bumm, lelőttem".
Arról panaszkodik, hogy "már egyszer megöltelek téged", aztán újból megpróbálja megölni őt, de Brody túléli. Megöl egy őrt egy gyönyörű vízesés alatt, majd megpróbál találni egy kiutat. A zsoldosok mindenkit meggyilkolnak. Megkezdődik a harc, vagy csendesen vagy hangosan, te döntesz. Az egész játék során űzöd Vaas-t, és ő meg kezdi megunni, hogy újból és újból meg kell ölnie - vagy legalábbis próbálkozni vele.
Persze ez sem lenne olyan szórakoztató, ha közte nem lenne őrült lövöldözés és harc. A Far Cry 3-ban bőven van abból. A fegyverek királyak, úgyszint a késelések. Csendesen kell odalopóznod az őrszemekhez és kiiktatnod, vagy egy golyózápor fogadhat téged. Harcolhatsz víz alatt, levegőben, vagy egy hatalmas rádiótorony tetején is.
Egyik feladatod, hogy felszabadítsd a szigetet rádiótornyonként. Fel kell jutnod a tetejükre, és kikapcsolnod a kalózok zavaró készülékét rajta. Minden egyes felszabadított rádiótorony után a sziget egy újabb részlete válik láthatóvá a térépeden. A grafika remekül néz ki PlayStation 3-on , amit használtam a teszt során, de néhol előfordult, hogy a világ mérete kissé lelassította a játékot. A Far Cry 3 az új Dunia 2 motort használja, kiegészítve egy valós fizikát szimuláló rendszerrel, tehát minden elképzelhető dolog, a sárkányrepülő mozgásától a bokrok mozgásáig élethűnek hat.
Vajon a játék még élvezhetőbb lenne, ha csupán nyitott világgal foglalkozna, vagy ha csak a moziszerű bosszúálló történetre. Mindenesetre, nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz ez a kettős élmény a teljes játék során. A játék magyarországon november 29-én jelenik meg PC-n, PS3-on és Xbox 360-on.
kb mint Skyrim.... csak nagyobb
Pont hogy a ram ba van minden benne, ami oda kell... a Vram azért van hogy amit gyorsan kell kezelni, a játékban az megy oda.... a Vram több százszor gyorsabb mint a RAM , jobb esetbe !
Mintha HDD VS SSD lenne kb
én sztem beszerzek egy új alaplapot amibe 4 slot van a memorynak azt felbővitem 8 ig
lesz még ennél "nagyobb" gépigény is
tudna még többet is enni, de videokártyától is függ. ha mondjuk 2-3 gb-os kártyát van, akkor nem feltétlenül kell neki 6 gb ram. a rengeteg textúrát be tölti Vramból. Ha viszont 1 gb-os, vagy kevesebb, akkor még akár 8 gb ram is kellhet.
bocsánat, ismételtem. sorry
sivatagból az őserdőbe és vissza!
Ez a része vissza tér az első rész történetéhez ez biztos de a gépigény az eddigi legkomolyabb amit láttam! 😀
Miért kell 6Gb ram ?
mert 1GB VGA kevés neki és a maradékot RAM ba tölti be...
Akinek 2Gb os a VGA ja annak elég lesz 4GB ram is
Mivel sűrű növényzet van, ezért a procit és a VGA is lezabálja majd... ezt mind árnyékolni is kell...
ezt rosszabb gépeken ki kell majd kapcsolni... mert ez eszi legjobban az FPS-t 😲
nem úgy ismerem a készítőket hogy kicsi gépigénye lenne...
FarCry 1-2 nek is bika gép kelett 😀 2 nek azért nem olyan bika... de ezért akkoriban csúcs karin nem volt 60fps 😀
Ide full HD hoz GTX660TI GTX580 HD6970 HD7870 kell