Dark Messiah of Might and Magic gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
AMD Athlon™, Pentium® 2.4 GHz
RAM:
512MB RAM
GPU:
128MB video card
DX:
DirectX 9 or higher
OS:
Windows XP
STO:
7GB HDD Space
NET:
Internet Connection
Ajánlott gépigény:
CPU:
AMD Athlon™, Pentium® 3.0 GHz
RAM:
1 GB
GPU:
256mb dx9 video card
DX:
DirectX 9 or higher
OS:
Windows XP
STO:
7GB HDD Space
NET:
Internet Connection
Ajánlott periféria: Mouse, Keyboard
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Támogasd a Gépigény.hu-t, hogy tovább fejlődhessen!
Hozzászólások: 186
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Bugok amik Windows 10 alatt előjöttek (crash betöltésnél, crash indulásnál, csendesen elcrashel, C++ runtime hiba, stb) google találatok alapján már az akkori vasakkal XP alatt is kínozták az embereket. Az csak hab a tortán, hogy 2 patch is megjelent hozzá, de kijavítani nem sikerült az ilyen hibákat. Source engine meggyalázása ez. Vissza kell venni a grafikai beállításokat vagy szétesik a játék...
A lopakodás tényleg gyenge volt a sztori módban, pláne ha a Thiefhez hasonlítjuk, de ennyi erővel alig van játék a Thief és Splinter Cell után ami a lopakodásban élen járna.
A harc többi része a fizikának köszönhetően szerintem megfelelő, vagy kiemelkedő volt. Kevés akkori és mostani játék van ahol a környezetet ilyen jól lehetett használni. Lerúgni a támadót egy peremről, belelökni egy tüskés csapdába, nyilakkal felszegezni a falra...ma már nem nagyon látok ilyet, de lehet rossz címekkel foglalkozok.
És a multija sem volt rossz: kasztrendszer, azon belül talentezés, és a láthatatlan rugó nem volt mindenható, mindenkinek volt esélye ellene ha csak picit is figyelt.
Később ez a csapat rakta össze a Dishonored-t. Sokat fejlődtek. Gyilkos, pacfista, harcos, mágus, tolvaj, orgyilkos akárhogy konbinálhatod. Bármerre specializálódhatsz, bármikor válthatsz, mivel alap képesség és felszerelés is elég hogy végigvidd játékot, nincs a skillfához, felszereléshez, adott pályákhoz kötve a haladás.
Ennek most a vége felé járok és nagyon úgy érzem hogy sok zsákutcába bele lehet futni a fejlesztésekkel, de minimum tök feleslegesek. Deus Ex-ben akkor nem lehetett végigvinni játékot (legalábbis közel lehetetlen volt), ha minden fejelsztést tüdőkapacitás és toxin ellenállásra szórt el az ember. System Shock első vagy második részében volt egy pont, ha nem volt meg vmi képességed, akkor elég nagy szarban voltál.
Az megint poén, hogy befejezések feléhez csinálnod kell valamit másik feléhez pedig nem szabad azt csinálnod. Ha megteszed használhatsz felszentelt fegyvereket, amik duplát sebeznek élőholtakra. De igazából mindegy mivel amire eljutsz odági már megszoktad, hogy ez az egy ellenség típus ellen nem tudsz dupla sebzést tolni. Ez kombinálva a ténnyel, hogy az ellenségek felét élőholtak teszik ki és elég sok szívós változat van belőlük el lehet dönteni micsoda zseniális tervezéssel van dolgunk.
Szóval, mint mondtam van baj, de leköt.
CPU: Intel Core 2 Duo 3.0Ghz
GPU: GTX 550 TI
RAM: 5GB
OS: Windows 7 Pro 64 bit
Ezt nem tudja űberelni egy játék sem, ebben a műfajban. Jó lenne valami folytatás belőle, vagy hasonló game.
Annyi gondom volt vele hogy rövid. :/
Szerintem egy folytatást megérne.
Két havonta végigtolom, és még mindig nem untam meg 😀 A grafika szép, főleg a korához képest, de még ma is bőven megállja a helyét 😀 A játékélmény meg egyszerűen ahhh 😃 és tényleg rendkívül változatosan lehet végigvinni
Egyetlen hatalmas hibája van: a 10 pálya nagyon kevés 😞 ez persze orvosolható egy folytatással 😃 én még bízok a Ubiban 😀
Szóval aki még nem játszotta, azonnal tegye meg 😀
Eddig tehát nagyon pozitív, végig is fogom játszani. Konfig természetesen 100/100, semmi gond rendben fut maxon.
100-100 de vlami hibaüzit kapok mikor az intro végetér, pontosabban.:
A "0x22518112"címen található utasítás a "0x0fe97190" memóriacímre hivatkozott.
a memóriaterületen nem végezhető el a következő művelet: read".
wtf? 😃 vlmi megoldás rá ?
előre is köszi
pedig itt nekem azt írja, hogy ajánlott beállítás: közepes.
Azért nem csinálnak folytatást, mert a fejlesztő csapat akkoriban az Ubisoftnál volt, és gondolkodtak a második részen, csak hát ott hagyták a kiadót. Most a Bethesda Softworks-nak dolgoznak.
(assasin 1 torokvágás, 1 fejlövés sunyiba, nagyon élvezetes elrejteni a testeket a többi őr elől és észrevétlenül átosonni az egész pályán )
Ja és Tasee96 szerintem lowon futni fog akadás nélkül esetleg az 1 fejezetnél fog egy picit lagolni