Call of Duty: Ghosts gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel® Core™ 2 Duo E8200 2.66 GHZ / AMD Phenom™ X3 8750 2.4 GHZ or better
RAM:
6 GB RAM
GPU:
NVIDIA® GeForce® GTS 450 / ATI® Radeon™ HD 5870 or better
DX:
DirectX 11
OS:
Windows 7 64-Bit / Windows 8 64-Bit
STO:
40 GB
Hang:
DirectX 9.0c compatible 16-bit sound card
NET:
Broadband Internet connection
Ajánlott gépigény:
CPU:
Intel® Core™ i5-680 @ 3.6GHz
RAM:
8 GB RAM
GPU:
NVIDIA® GeForce™ GTX 760 @ 4GB
DX:
DirectX 11
OS:
Windows 7 64-Bit / Windows 8 64-Bit
STO:
40 GB
Hang:
DirectX® compatible sound card
NET:
Broadband Internet connection
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 6 134
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Az a baj, hogy ebből a grafikai motorból többet kihozni nem lehetséges így is drámaian növekedett a gépigény, hogy kicsit próbálták feltupírozni.
Battlefield 4- nél a kampány gyengére sikeredett a Ghostban viszont pörgős lett, ahogy a Codoknál megszokhattuk. SZvsz ha a két kiadó ellesne egymástól ezt azt sokkal minőségibb Cod illetve Bf születhetne a jövőben.
De értem én, hogy évente ki kell nyomni egy új részt, mert kell a lóvé. Fejlesztőkön is nagy a nyomás, már nem arról szól a játék ipar mint régen, hogy néhány programozó kedvű srác összeáll, hogy csináljanak valami értelmes játékot...
Minden monitor a működési elvétől és a technikai megvalósításától függő módon másodpercenként többször is megjeleníti a képet. Ezt nevezzük képfrissítésnek.
A képfrissítési frekvencia megadja, hogy 1 másodperc alatt hányszor történik meg a képfrissítés.
Pl. 60 Hz esetén 60-szor, 85 Hz esetén 85-ször.
Minél nagyobb képfrissítési frekvencia értéke, annál jobb a monitor, annál kellemesebb a szemünknek.
50 kép/sec esetén már folyamatosnak látjuk a képet, de közelről nézve a monitort még lehet érzékelni a vibrálást és ez fejfájáshoz vezethet.
-vsync
Aktiválhatod, hogy a kártyád használjon vertical sync módot a játék futásakor. A vsync a 3D-s alkalmazások megjelenítésért felelős. Pontosabban a monitornak képkirajzolásához lehet igazítani a kártya képszámításait. Ha be van kapcsolva, akkor a monitor frissítési frekvenciájától erősen függ a sebesség. Egy erősebb kártyán ez szebb eredményt képez, de ha sebességnövekedést akarsz, akkor ne használd ezt az opciót. ( A kártyák legtöbbjén pl. nvidia, ati, matrox) driver beállításaiban is lehet alkalmazni vagy tiltani ezt a lehetőséget.
-vsync = XXX
Megadhatod, hogy vsync-nek, hogy minden második (-vsync=2), minden harmadik (-vsync=3), stb képhez szinkronizáljon a játék.
Még egyszer leírom azért is 2GB-al is ment nekem ki lett próbálva,aki azt írja nem annak olyan a gépe.
Ja és vsync-párti vagyok,én nem tapasztaltam lassulást hülye leszek 2 elcsúszott textúrával játszani...Thijjj
különösebb bajom nincs vele... sőt.. olyan amint vártam... nekem tetszik 😀
Szerk.: Ja és videó is lesz róla.
Elkell fogadni és kész!
többi codnak elég volt a 2gb ram is... erre ez egy vicc 😃
[LINK]
Tudjatok egyaltalan h mire valo?
Azt nem kell bekapcsolni a fullgrafhoz sem
1 próbát meg ér új driver 😉 [LINK]
Leggett: PC-n játszol? Mert csak ott van Ground War és majd a next-gen konzolokon. Bár ezt nem tapasztalatból mondom, én még nem játszottam a játékkal, de mindenhol ezt írják. Pl itt (és ez a legmegbízhatóbb, legjobb CoD-os oldal): [LINK]