Call of Duty 4: Modern Warfare gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Pentium 4 2.4 GHz/ Athlon 64 2800+ (Intel & Athlon 1.8 GHz Dual Core or better supported
RAM:
512MB RAM (768MB for Vista)
GPU:
128MB 3d Hardware Accelerated card required-100% DirectX 9.0c compatible and latest drivers (NVIDIA GeForce 6600+ / ATI Radeon 9800 Pro+)
DX:
DirectX 9.0c
OS:
Windows XP/Vista only
STO:
8 GB of uncompressed free hard disk space (plus 600 MB for Windows swap file)
ODD:
6X DVD-ROM
Ajánlott gépigény:
CPU:
2.4 GHz dual core or better is recommended
RAM:
1 GB (2 GB for Windows Vista)
GPU:
3.0 Shader Support recommended. Nvidia Geforce 7800 or better or ATI Radeon X1800 or better
DX:
DirectX 9.0c
OS:
Windows XP/Vista only
STO:
8 GB of uncompressed free hard disk space (plus 600 MB for Windows swap file)
ODD:
6X DVD-ROM
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 9 255
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
[b]Tesla GoD[\b]: Naaa, ennyire gonosznak (trollnak) nemkéne lenni :/
Segítség: Nem promodos map
Nem tervezel egy hosszabb movie-t CoD4ből?
Demoz DAFUQ 😆DD
Ilyen jó wart még az életemben nem játszottam 😃 Gyereket kidobálta a WH-val, a másik minden 3. körben timed out, a sniperes pedig.. hát ő elvolt 😃 8 - 0, leave.. w0w
Ez beteg movie:
maN1K újabb műve:
Tudnátok segíteni hogy hogy lehetne ezt meg csinálni?
Előre is köszi!
😃DDDD
kár hogy nem megy😕
Feltelepítem a játékot és nem megy, kijön egy táblázat és ez van benne:
----- Initializing Renderer ----
----- Client Initialization Complete -----
Attempting 44 kHz 16 bit [Windows default] sound
----- R_Init -----
Getting Direct3D 9 interface...
Pixel shader version is 2.0
Vertex shader version is 2.0
Video card or driver doesn't support separate alpha blend, glow will be disabled.
Error during initialization:
Video card or driver doesn't support separate alpha blend, glow will be disabled.
Mivel ezeket alapból mellőzték a promodnál, ezért ilyen szabályok nincsenek egy promod szerveren.
Ez igaz, de a profi játékosok nagyon nagy része cod2-ből érkezett, és mivel az inkább hasonlít a promodra, ezért nyilván nem HC szeróra fognak menni.
Youtube-on van sok videó, ami bemutatja a "spot" granyókat, vagyis hogy milyen szögben kell dobni, hogy tuti megölj vele valakit.
Végezetül pedig csak annyi, hogy aki több változatosságra vágyik, annak HC-t vagy a softcore-t ajánlom, aki pedig komolyabban akar foglalkozni vele, annak pedig a promodot ajánlom.
Íme egy nem annyira régi Anexis meccs. Lehet tanulni sokmindent belőle:
Promod VS Hardcore (Ebbe most beleértem a SOFTCORE [sima] módot is) vitában [b]SOSE[/b] lesz győztes! Míg sokan vannak azok, akik a HC mellett döntenek, mert az szerintük jobb, mint a Promod, de szintén sokan vannak a Promodosok, akik azt mondják, hogy a Promod jobb. Szerintem mindenkinek megvan a maga véleménye. (És igen, itt vallom be, hogy szerintem én indítottam el ezt a lavinát, úgyhogy elnézést kérek)
Viszont a Promod is úgy indult, hogy Promod, de perkekkel. Ezt sokan unbalance-nak tartották (ugye sok lejátszott war közben derült ki mindez), ezért rukkoltak elő azzal, ami most van.
[b]ERROR1200[/b]: A nadehez annyit fűznék, hogy ez minden promodos szerveren ígyvan. Kicsit unrealista, tényleg, de sokan így szerették meg. Kör eleji gránátokat elhajigálják (lehet failosan írtam le), és kidobnak pár gyorsan futó emberké(ke)t.
Promod változtatások a HC-hoz képest:
[b]Weapons:[/b]
Grenade cooking removed
Damage radius slightly reduced
Can't throw back grenades
SMG class is limited to 2 per side
Center mass hitboxes reduced
Damage at range reduced
Sniper no-scope accuracy increased
[b]Bug fixes:[/b]
Exploding car noise on backlot removed
Head bobbing after plant removed
Removed a bug where you could use g_compassshowenemies after spectating
Kill tally tweak in ready-up mode
If you change teams in ready-up mode you remain unkillable
When using teamsat teams now display correctly
[b]Player-side features:[/b]
Perk icons no longer show when you spawn
Added delay after the round ends
Removed rank icon on scoreboard
You can now choose your own graphics settings using the quick chat menu and graphics menu
When you hit a player in the head it will sound a 'dink' noise
You can now bypass strat time if two players perside press their use button
Röviden ennyi.
Tehát a perkek bent vannak, csak nem alakíthatjátok őket, illetve nem látjátok, milyenek vannak. De erre már sokan rájöhettetek, többek közt énis rájöttem, úgyhogy felsorolom:
[b]PERK 1[/B] - Bandolier
[b]PERK 2[/B] - Stopping Power
[b]PERK 3[/B] - Deep Impact (Ebben nemvagyok biztos)
pityesz: a GL ellen nehéz nyerni, de az kihívás! imádom ha egy GL-es barmot lekéselek pl 😀
[És én itt tettem pontot a végére.]
gamer159 :"A Promod nagyon nagy hülyeség de ez van :/" egyetértek ezzel a kijelentéseddel,de az a baj hogy teljesen elterjedt az a MOD (és különböző változatai),ami azt jelenti hogy (1 bolond 100at csinál meg hogy a hülyeség ragadós 😆D akarom mondani : ) van rá igény ... a többségnek az kell . Ezért olybá tűnik , hogy mi vagyunk a hülyék meg a béna lowok -.-
Talán pont itt , x oldalt visszalapozva már kifejtettem a véleményemet erről a MOD-ról .
Miszerint ; kezdés képpen az adminok hülye szabályokat vezettek be pl.: TILOS az MD , LS , GL . Nem véletlenül kerültek (és kerülnek) be ezek a játékba . Akkor most ki a láma , nem az aki nem tud ezekkel együtt játszani ? Már azt vártam h kiírják melyik fegyvereket nem használhatjuk, és hogy percenként maximálisan hány töltényt lőhetünk el .
A Pro MOD-al ez majdnem teljesült is . Minden perket kiszedtek ,csak hogy változatosak legyenek a lehetőségek ,ja meg persze pár fegyvert is,mert egy ilyen játékban jobb a kevesebb ...
Mindezt ízlés szerint (tehát nem mindegyik szerón fordul elő) meg kell fűszerezni pár egyedi beállítással is ,me' azé' "mi mégiscsak jobban tudjuk mint a fejlesztők" .
Kb 3 hónapja felmentem Demoz után egy Pro MOD szeróra (kb 1 éves szüneteltetés után,nyilván többet haltam mint öltem,de most nem ez a lényeg). Pro MOD (előre szóltam h ezt a MOD-ot mellőzzük),SD és 1 v 1 ... de ami kiakasztott az a szeró egy egyedi beállítása volt : Eldobtam a granyót és sosem halt meg tőle. Mindig volt ideje kisétálni a hatóköréből . Jól van ,gondoltam : rég játszottam ,hiába az időérzék ,biztos hamar elengedtem . De nem . A következőnél tovább tartogattam kibiztosítva ,a kövinél még tovább ,és mindig volt ideje elsétálni. Aztán kipróbáltam hogy mikor robban . Amég a kezemben van nem robban,csak földetérés után valamennyivel . Azt hittem h tökön szúrom magam ,hogy lehet vmit így elcseszni ... nem tom h melyik szeró volt,nem jegyeztem meg .
Demoz :Sok olyan MOD van,amiben nem kell fejlődni . " Itt mutatkozik meg igazán, hogy milyen jó is vagy. " (de akár pityesz13-t is idézhettem volna ) Jah,hogy mennyire ismered a pályák minden zegét-zúgát ,meg hogy mennyire tudod kihasználni a kisebb nagyobb bugokat , mindezt azért mert éjjel nappal ezen lógsz (ez nem konkrétan neked szólt). Ezeken kívül márcsak (CSAK) a reflex marad . Azért a "csak", mert nem kell különböző ,esetleg váratlan, eseményeket lereagálnod. Mész , mozog , lősz . Aki a gyorsabb az nyert (remélem senki nem hozza fel h : "de hát a valóságban is így van" , mert arra nem akarok kitérni 😉 ) .
"segítség nélkül" senki sem kap több segítséget mint más ,és igen, erre szoktam írni hogy aki CoD2-zni akar az menjen CoD2-zni 😆
Félreértés ne essék, nem beszólásként írtam ezeket ,dehát ezt már x oldallal ezelőtt is tisztáztuk . Csak rávilágítanék arra ,hogy a Pro MOD-al a játékot csupaszították. Olyanokat vettek ki,amik jellemzőek erre a játékra .
Viszont ha adsz XFIRE-t, vagy felveszel (odie999), segítek megcsinálni a promodot, hogy működjön.
Osztálytársam is azt állította a promod-ról, hogy sz@r. Feljárattam párszor magam mellé, aztán megszokta, és megszerette.. Azóta útálja a HC-t, a Softcore-t.
csoki1998: Bővebb adatokat a gépedről, és megmondjuk..