Battlefield 4 gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
AMD: Athlon X2 2.8 GHz, Intel: Core 2 Duo 2.4 GHz
RAM:
4 GB
GPU:
AMD: AMD Radeon HD 3870, NVIDIA: Nvidia GeForce 8800 GT
Graphics memory: 512 MB
DX:
DX10
OS:
Windows 8 32-bit
STO:
30 GB
NET:
Broadband Internet connection
Ajánlott gépigény:
CPU:
AMD: Six-core CPU, Intel: Quad-core CPU
RAM:
8 GB
GPU:
AMD: AMD Radeon HD 7870, Nvidia: NVIDIA GeForce GTX 660
Graphics memory: 3 GB
DX:
DX11
OS:
Windows 8 64-bit
STO:
30 GB
NET:
Broadband Internet connection
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 22 012
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Angelors😲o nem vettem en meg 😆D nmagrol leszedtem 😃 4gb kb 10perc alatt leszedte majd olyan csutortok fele lesz idom felrakom
Ja most nézem Debreceni vagy. Ó ez nem lesz gond akkor. 😆
Angelors:a remeny hal meg utoljara 😃 remelem sikerul! rendeben😀
Angelors😲ke megprobalom ugy is! koszonom szépem..remelem jutok valamerre😀
Roberto227:Nekem eros ujratelepítes gyanus. msvcr110.dll ez a 32biteshez kell. az a kis vonal pedig azt jelentene h tolt a jatek szal vmi nem tetszik neki. driver hibat 1xse irt?
szerintem probald meg ujra rakni hatha megoldja amig nem talal vki megoldast neten
a visual c++ azt letolti a jatekkal itt megtalalod: C\games-kinek mi-\battlefiled4\installer\vc\vc2012update3\redist\ es ott leszenek
[LINK]
ehhez nem nagyon ertek meg 😃
vagy teljesen uj particiot kene letrehozni? mert ugy akarnam h w8on mennenek a jatekok es w7 alatt meg tudnek dolgozni. vis pontosabban w8 alatt csak a bf4 es a szukseges programok a tobbi meg maradna w7 alatt
"A GDC-n a fejlesztők lényegesebb részleteket ugyan nem közöltek, de már tudni lehet, hogy a GRID 2, a Total War: ROME II és a Battlefield 4 biztosan támogatni fogja a DirectX 11.1-es API-t, és a beépített újítások Windows 8-on aktiválhatók. Lényegesebb információkat csak Johan Andersson, a DICE programozója adott a Frostbite 3 nevű motorról. Az erre épülő játékok (például Battlefield 4) képesek lesznek a címtérnek megfeleltetni a dinamikus pufferek SRV-it (shader resource views), illetve a dinamikus constant puffereket a D3D11_MAP_WRITE_NO_OVERWRITE funkcióval. Ez az optimalizálás csökkenti a CPU-ra helyezett terhet, és ebből az előzetes mérések szerint átlagosan 10% gyorsulás nyerhető. Ehhez Windows 8 operációs rendszer szükséges, de jó hír, hogy bármilyen legalább DirectX 11-es API-t támogató hardver képes élni az újítás előnyeivel."
Angelors:hat ez csodalatos..kivancsi vagyok mikor fixaljak ezt a rengeteg bugot. De nagyon szepen koszonom h szoltal! 😀
Nekem 100-76 ot ír! Ultrán msaa nélkül 40-70 fps között mozog, de akkora fps dropok vannak+el kezd valamit tölteni a winchesterre, és még az nem áll meg addig ez fenn áll, gondoltam arra hogy kevés neki a 4gb ram és használja a lapozófájlt, de ez nincs így, egyiket sem használja ki teljesen!
Egyik ismerősömnek egy laptopon i3 as 2.4 ghz proci+gt520 al fps drop nélkül megy, igaz nem ultrán, de én már próbáltam legalacsonyabb grafikán is, az fps nőtt, de ugyan úgy van drop.. drivert frissítettem, valakinek valami ötlet? (bocsánat ha már írták korábban, nem olvastam végig minden hozzászólást!)
Ezért van a multiplayer 😉 : D ha teheted majd próbáld ki 😀
Elvileg van a g2a.com-on 25%-os kedvezménnyel 75 euro a premium edition