Új információk az Assassin's Creed Origins pályáinak nagyságáról
Az Assassin's Creed Origins városai nagyok, de nem csak ezért lesznek majd érdekesek. A Game Informer podcastjának ideje alatt az Assassin's Creed Origins direktora, Ashraf Ismail megválaszolt néhány hosszadalmasabb kérdést a játékkal kapcsolatban.
Elsősorban arra törekedtek, hogy minél élethűbb és mozgalmas városok legyenek az új részben. Az egyiptomi kultúra, vallás és hiedelem mind fontos szerepet játszottak a területek kialakításánál, valamint a városok benépesítésénél.
Történészek segítségével végezték el a kutatásokat, és éveket gondolkodtak azon, hogy vajon hogyan tudnák ezt a világot életre kelteni. Főleg két városról beszélt Ismail, amelyeket állítása szerint nehéz az eddigi részekben található területekhez hasonlítani. Memphis és Alexandria mind egyedi vonásokkal rendelkeznek. Előbbi organikus stílusú, nagy és gyönyörű város egyedi emlékművekkel, amely remekül reprezentálja Egyiptomot. Utóbbiról csak annyit mondott, hogy szerinte egy picivel, csak egy picivel jobb, mint Memphis.
Összehasonlításképpen elárulta, hogy Alexandria a Black Flagben található Havanna területének duplája. Később hozzátette még, hogy nem a terjedelem a fontos, hanem a tartalom. Rengeteg küldetés vár majd ránk, és mindegyik terület egy új, egyedi élményt fog nyújtani.
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: Ubisoft Montreal
Király,remélem az animációk most is jó darabosak lesznek. Shadow Of Mordorba elsőre sikerült nem csak smoothos de látványos animációkat berakni..De nyugodtan gondolkodjatok éveket a körítésen, a lényeg meg kit érdekel...
Másik gond a monoton játékmenet, lopakodásra van kihegyezve az egész, Shadow Of Mordorba sikerült megtalálni az egyensúlyt a lopakodás és az akció között.Nem rossz az AC, csak kellene már bele valami vérfrissítés.