RT benchmarkban az Intel Arc A770 átlagosan 14%-kal körözi le az RTX 3060-at
Az Intel közzétette a közelgő felső kategóriás asztali Arc Alchemist GPU-jának első gaming benchmarkjait. Az Arc A770-et az RTX 3060-nal hasonlították össze, és a teszteket bekapcsolt ray tracing és 1920x1080 felbontás mellett végezték el.
A példaként felhozott játékokban az A770 körülbelül 14%-kal gyorsabb, de néhány esetben az Nvidia terméke diadalmaskodott. Az ilyen címek feltüntetése pedig mindenképpen egy plusz pont az Intelnek. Az Nvidia GPU-ja 28 RT maggal rendelkezik, miközben az Intel Arc A770 hivatalos specifikációi egyelőre nem ismertek. Előreláthatóan teljes ACM-G10 GPU, 32 Xe mag és ugyanennyi ray tracing egység jellemzi majd.
Mindezeken felül az Intel megosztotta velünk az Arc A-szériás GPU-k XeSS benchmarkját is „Balanced” és „Performance” módban. A teljesítményt előtérbe helyező beállításokkal néhány esetben megduplázták az fps-t, de a natív felbontáshoz képest összességében 49-113% között mozog a képkockasebesség. A kiegyensúlyozott beállításoknál pedig 26-77%-kal számolhatunk.
Hetvenes? :O és csak most jönnek az olyan kártyák amik ezzel tudnak is valamit kezdeni? 😱
Igen, mivel az eljárás nagyon erőforrás igényes. A CGI animációkat is ray tracing -gel renderelik a kezdetek óta (van persze kivétel, ahol raszteres megoldással dolgoznak, de az csak akkor dívik ha nagyon gyorsan kell végezni vele). Gondolj vissza az első Toy Story -ra. Az volt az első egész estés ray tracing CGI animációs film. Egyetlen képkockát 45 perctől 30 óráig tartott renderelni 117 egybe kötött számítógépen. Egy képkockát... .
Majd,ha élesben is ezt tudja,majd akkor visszatérhetünk rá.