Remekül halad az Age of Empires IV fejlesztése
A Microsoft néhány éve elkezdte feléleszteni az Age of Empires szériát. Első lépésként újból kiadták az eredeti trilógiát, majd 2019-ben hivatalosan is bejelentették az Age of Empires IV-et.
A következő rész bejelentése óta sajnos nem igazán lehetet hallani a játékról, de az előző év végén a fejlesztőcsapat közzétett egy, az elmúlt esztendő értékeléséről szóló bejegyzést. Ebben a Microsoft új RTS stúdiójának (World's Edge) fejese, Shannon Loftis informálta a rajongókat az Age of Empires IV jelenlegi helyzetéről is. Állítása szerint a fejlesztés remekül halad, amelyet az is bizonyít, hogy szinte minden nap játszanak vele, azaz belső teszteléseken esik át. Leírta, hogy egy RTS fejlesztése elég vicces folyamat, hiszen a különböző rendszerek elkészítése sok időbe tellik, és ezek összekapcsolása sem kevés munkát vesz igénybe.
Az Age of Empire IV-et a Microsoft támogatásával a Relic fejleszti. Sajnos továbbra sem árulták el, mikor számíthatunk a megjelenésre, de remélhetőleg még az idén kapni fogunk valamiféle információt ezzel kapcsolatban. Addig is nézzétek meg a 2019-es gameplay trailert.
Műfaj: Stratégia, RTS
Fejlesztő: Relic Entertainment, World's Edge
Félek, hogy hasonló hülyeségekkel lesz tele, mint a coh2.
- Az egységet AI-ja egy kalap <censored> lesz, csakúgy, mint a coh 2-ben.
- Optimalizálatlan lesz
- Útvonalkeresése az egységeknek a semmihez fog közelíteni
- Amennyiben lesz lehetőség védelmi objektumokat építeni, akkor be fognak szorulni az egységek olyan helyekre, ami totál nonsense lesz
Persze, azért örülnék annak, ha kellemeset csalódnék bennük.
Viccen kívül ... remélem GP-be is bekerül mint az első 3 rész felújított változata.
A 3 egy förtelem, és csak lehúzta az AoE nevet 😃