Remekül halad az Age of Empires IV fejlesztése

Szerző: xoki | 2021. January 05. | hír | 14 hozzászólás

A Microsoft néhány éve elkezdte feléleszteni az Age of Empires szériát. Első lépésként újból kiadták az eredeti trilógiát, majd 2019-ben hivatalosan is bejelentették az Age of Empires IV-et.

A következő rész bejelentése óta sajnos nem igazán lehetet hallani a játékról, de az előző év végén a fejlesztőcsapat közzétett egy, az elmúlt esztendő értékeléséről szóló bejegyzést. Ebben a Microsoft új RTS stúdiójának (World's Edge) fejese, Shannon Loftis informálta a rajongókat az Age of Empires IV jelenlegi helyzetéről is. Állítása szerint a fejlesztés remekül halad, amelyet az is bizonyít, hogy szinte minden nap játszanak vele, azaz belső teszteléseken esik át. Leírta, hogy egy RTS fejlesztése elég vicces folyamat, hiszen a különböző rendszerek elkészítése sok időbe tellik, és ezek összekapcsolása sem kevés munkát vesz igénybe.

Az Age of Empire IV-et a Microsoft támogatásával a Relic fejleszti. Sajnos továbbra sem árulták el, mikor számíthatunk a megjelenésre, de remélhetőleg még az idén kapni fogunk valamiféle információt ezzel kapcsolatban. Addig is nézzétek meg a 2019-es gameplay trailert.

Age of Empires IV
Age of Empires IV
Age of Empires IV
Megjelenés: 2021. October 28. (PC)
Műfaj: Stratégia, RTS
Fejlesztő: Relic Entertainment, World's Edge
Hozzászólások: 14
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
marko1997377 avatar
Egy zsír új RTS game, ráadásul egy Age of Empire folytatás... Nem érdekel, hogy túlszárnyalja-e az előző részeit, vagy hogy jó lesz-e egyáltalán... b@szassák, igénylem 😆 😃
0
0
0
0
no avatar
az első 2 részével rengeteg órát eltöltöttem nagyon bejött......a 3-as már nem,remélem a negyedik részt nem kurják el több szempontból sem
0
0
0
0
TeMeRolEee avatar
Bizonyos szempontból kár, hogy a company of heroes 2 fejlesztői csinálják a játékot :/
Félek, hogy hasonló hülyeségekkel lesz tele, mint a coh2.
- Az egységet AI-ja egy kalap <censored> lesz, csakúgy, mint a coh 2-ben.
- Optimalizálatlan lesz
- Útvonalkeresése az egységeknek a semmihez fog közelíteni
- Amennyiben lesz lehetőség védelmi objektumokat építeni, akkor be fognak szorulni az egységek olyan helyekre, ami totál nonsense lesz

Persze, azért örülnék annak, ha kellemeset csalódnék bennük.
0
0
0
0
Legendrush27 avatar
Várom nagyon csak az a baj, hogy sok a Bug a Cyberpunk-ba. 😲😂

Viccen kívül ... remélem GP-be is bekerül mint az első 3 rész felújított változata.
0
0
0
0
odinx avatar
Nekem elég, ha több egység limit lesz benne, mint a 2-es részben. Legyen jól megcsinálva. Nagyon remélem az őskortól lehet menni, mert az ágyús körszak annyira nem vonz. 😀
0
0
0
0
yugiohyugiohzebuyug avatar
Ha nem sikerül rosszul, lehet meg kéne venni. Lássa a kiadó és a stúdió, meg a többi kiadó is, hogy van igény RTS-ekre.
0
0
0
0
💬 2
kolbaszkarika avatar
@yugiohyugiohzebuyug: Igen, jó lenne ha egy újabb virágkorát élné az RTS. Király lenne, ha készülne például egy új Generals. Csak a gamer közösségen végignézve, ezt erősen kétlem. 😕
0
0
0
0
yugiohyugiohzebuyug avatar
@kolbaszkarika: Vagy Empire Earth. 😀 Hát, van pár milla nézettség a videón, kitudja. Hátha megéri. Nem kell annyira kidolgozni ugye a modelleket, talán kevesebb is kell belőlük, lehet megérné nagy játékoknál kevesebb számokkal is, amik ennél jónak számítanak, nem tudom.
0
0
0
0
no avatar
relic eddig nem készített rossz rts-t. Reménykedek nem ez lesz az első...
0
0
0
0
xCube avatar
Ha már rongyos, akkor én rongyosra játszottam az első és második részt, a harmadikkal viszont nem sikerült azonosulnom. Kíváncsi leszek, hogy milyen irányba megy a negyedik.
0
0
0
0
💬 1
YoRHa 2B avatar
@xCube: Én akkor fogok csodálkozni ha létezik oyla nember aki tudott.
A 3 egy förtelem, és csak lehúzta az AoE nevet 😃
0
0
0
0
no avatar
Rongyosra lettek játszva a korábbi részei, remélem idén már megjelenik végre 😃
0
0
0
0
MrPAYER avatar
Gyerekkoromba rongyossá játszottuk a 2-t, hatalmas élmény volt, konkrétan az utcából az összes srác tolta, hatalmas partikat tudtunk rendezni 😂 Remélem nem lesz csalódás tekintve, hogy más studió fejleszti, előrendelni nem merem de majd ha megjelent mindenképpen ránézek. (Remélem nem butítják le a mai trendeknek megfelelően, sajnos rengeteg széria modernkori tagja jóval primítívebb lett amit nem igazán értek, lehet a mai fiatalok nem szeretik a kihívásokat😜 már a 2007es harmadik részen is érződött, hogy jelentősen vesztett összetettségéből, alapból egy nyersanyag típussal asszem kevesebb gyüjthető)
0
0
0
0
💬 1
Twist avatar
@MrPAYER: Az a nagy külömbség, hogy régen azoknak volt számítógépe akiket érdekelt, értettek hozzá és a játékokban sem vágta őket földhöz a kihívás. Most már szinte minden háztartásban van konzol vagy számítógép és az egybites Pistike, ha elakad az első pályán akkor megy a hiszti, a kiadónak meg az eladott példányok számítanak.
0
0
0
0


Elfelejtett jelszóRegisztráció