Nyílt forráskódúvá vált az AMD FidelityFX Super Resolution 3.0.3
Az AMD kiadta a FidelityFX Super Resolution 3 (FSR 3) DirectX12 és Unreal Engine 5 implementációjának teljes forráskódját. Ez azt jelenti, hogy ezentúl bárki kipróbálhatja, illetve beépítheti a technológiát saját játékába vagy szoftverébe.
Az FSR3 az FSR2 utódjának tekinthető, amely az FSR2 implementációt váltja fel. A Frame Generation komponens használata pedig opcionális, mivel az FSR3 felskálázás ettől függetlenül is működik. Az AMD forráskódot és DLL fájlokat biztosít a fejlesztők számára, hogy a technológiát manuálisan vagy DLL-könyvtárfrissítéssel implementálhassák. Az FSR2 támogatással rendelkező játékok esetében az AMD az FSR2 3.0-ra való cseréjét javasolja.
Az új nyílt forráskódú változat a korai demonstrációkban látottakhoz képest természetesen rengeteget fejlődött. Az AMD az MIT licenc alatt adta ki az FSR3-at, hogy szélesebb körben elterjedhessen. Az AMD a FidelityFX SDK részeként kiadta az FSR3 DLL-t is, ami sokkal egyszerűbb implementációt és könnyebb hozzáférést biztosít a hibakeresési eszközökhöz.
Az AMD FidelityFX Super Resolution 3 legfrissebb változatát ezen az oldalon találjátok.
Fsr3moddal gtx 1650el a dead space remake ultran fut
Nagyon brutal lesz ha a modderek keményen ráállnak a témára
Na ez az, de hova? Nem vagyok programozó. Önmagában amit csináltam nincs hatással egyik játékra sem.