Nvidia „Ada Lovelace” GPU architektúrával készülhet a következő generációs Switch
Az Nvidia DLSS (Deep Learning Super Sampling) jelenleg a modern grafika egyik leginnovatívabb gaming technológiája. A DLSS és a ray tracing remek párost alkotnak: a játékok sokkal jobban nézhetnek ki, miközben az fps is elfogadható szinten marad.
A Bloomberg cikke után a VideoCardz is írt a következő generációs Switchről, amely az eddigiek alapján úgy tűnik, DLSS-támogatással és fejlettebb hardverekkel készül. A Nintendo konzolja szinte biztosan nem kap ray tracing támogatást, de a DLSS előnyeit mindenképpen ki tudják használni.
A VideoCardz tweetjére reagálva egy jól ismert és megbízható leaker, @kopite7kimi hozzászólásával felfedte, hogy a következő generációs Switch az „Ada” architektúrával készül. Ez a megjelölés természetesen utalás Ada Lovelace-re, egy angol matematikusra, akire sokszor az első számítógépes programozóként is hivatkoznak. Tehát úgy tűnik, a következő generációs asztali GPU-k mellett az új Switch is a Lovelace architektúrára épül majd.
Az Nvidia Ada Lovelace az Ampere utódja lesz, de a cég a Hopperen is dolgozik, amely egy multichip modul dizájnos számítási architektúra. A Lovelace állítólag szigorúan gamingre lesz kifejlesztve, és valószínűleg továbbfejlesztett Tensor és RT magok jellemzik majd.
Engem mondjuk sose mozgattak meg a hordozható konzolok. Gyengébbek, figyelni kell az akkura, na meg úgy utazzuk Pesten, hogy megyek 10 percet az egyikkel, utána megint 10 percet, utána megint 7-8 percet egy harmadik járművel, így nem is lenne értelme hordanom. Otthonra meg minek, mikor ott az erős PC.
A nagyszerű okostelefon is majdnem a sarokba van dobva otthon. Netezni is élvezetesebb PC-n, mint a gagyi telefonon.